27 Aralık 2018 Perşembe

Seri Kitapları Seri Okuyoruz Sonucum


Geçen senenin başında bu güzel etkinliğe katılmıştım.Elimde bir çok seri kitapları da olunca iyi oldu.İsterdim ki elimdeki bütün serileri okuyup bitireyim ama olmadı,yine de bir çoğu azaldı.Etkinliğin sahibi sevgili Şule'nın yazısına da buradan ulaşabilirsiniz.

Şimdi gelelim kaç tane neler okumuşum.
  1. Çırak (Rizzoli-Isles Serisi)
  2. Çirkinin Aşığı (Prens Serisi)
  3. Küller ve Kor (Ashes Serisi)
  4. İntikam Ateşi (Ateş serisi)
  5. Ölümsüz Ölüm (Eve Dallas Serisi)
  6. Kızıl Gökler Altında Kızıl Denizler (Centilmen Piç Serisi)
  7. Bir Prense Aşık Oldum (Kraliyet Kardeşler Serisi)
  8. Söz Dinlemez Kalbim (Çöpçatan Serisi)
  9. Rüya Ateşi (Ateş Serisi)
  10. Bu Güller Senin (Gelin Serisi)
  11. Mutlu Ölüm (Eve Dallas Serisi)
  12. O Yaz (Süs Bitkileri Serisi)
  13. Gölge Ateşi (Ateş Serisi)
  14. Bir Alışverişkoliğin İtirafları (Alışverişkolik Serisi)
  15. Meğer Ne Çok Sevmişim (The Hathaway Serisi)
Benim okuduklarım da bunlar bu sene zaten bu sayının iki katı kadar filan kitap okudum yarısını serilerden okumuşum.Etkinliğin kazanına da beş kitap hediye edilecek şimdiden kazananı tebrik ederim.Biz serileri seri okuduk peki ya siz?

7 yorum:

  1. Ben hariç herkes mükemmel okumuş, seni de tebrik ediyorum :).

    YanıtlaSil
  2. İyi okumuşsun bence, tebrik ederiiim :))) Centilmen Piç serisini ben de okuyacaktım güya, yalan oldu :D Serileri seri okuyamadım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. esseve rin,
      teşekkür ederim** bu sene okursun belki Centilmen Piç serisini güzel seri :) Bende 3.kitabını okurum inşallah.

      Sil
  3. ilkay özgür,
    sende okuduklarını kitap yorumlarını gördüm ama seri değildi genelde okudukların benim elimde fazla fazla seri kitapları olunca okuyabildim olmasa da bende de hiç olmazdı sanırım :) Teşekkür ederim **

    YanıtlaSil
  4. Katılımın için teşekkür ederim. Bence gayet güzel okumuşsun. Okuduklarının yarısının seri olması ayrı güzel.

    Centilmen Piç benim de okumak istediklerim arasında ama henüz ona sıra gelmedi. Belki bu sene okurum :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şule uzundere,
      evet yarı yarıya oldu biraz :) Bende daha üçüncü kitabı okumadım biraz bekletiyorum sevdiğim seriler arasında tavsiye ederim umarım sende beğenirsin:)

      Sil