29 Aralık 2018 Cumartesi

You | Dizi Yorumu


Bir gün kitapçıya gelen kız ve onu gören bir adam.Joe ilk görüşte aşık olmuştur Beck'e.Onu elde etmek için yapamayacağı şey yoktur gerçekten yoktur.Günümüzde ilk nerede ararız birini tabi ki sosyal medyada Joe da bunu yapar ve  tatlı tesadüfler yaratır ve tekrar tekrar yollarının kesişmesini sağlar.Her şey ne kadar hoş ve sıradan bende böyle düşünüyordum klasik şeyler bir numarası yokmuş.Ama her şeyi birinci bölümün sonuna saklamışlar.O olmasaydı eğer belki de merak edip devamını izlemedim.

Biraz romantik biraz gerilim bir dizi.Günümüz olayları gibi saplantılı bir aşık ama farkında olmayan bir kız.Dizi kurgu olduğunu bilse bile insan benim başıma gelse ne yapardım diye ürkebiliyor.

Kitaptan uyarlama bir diziymiş kitabı hakkında bir fikrim yok dizisine de zamanında fragmanına rastlamıştım oradan izledim.Dizinin ortalarına doğru yine sıradanlaşmaya başlar gibi oldu ama sezon finali yine ikinci sezonu merak edip izlememe sebep olacak şekilde bitti.Hikaye basit ama merak ve gerilim güzel harmanlanmış.İlk sezonu güzeldi tavsiye ederim.

3 yorum:

  1. Başlık resmin çok güzel olmuş. Mevsime ve yılbaşı ruhuna uygun :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sule uzundere,
      internette görünce çok hoşuma gitti bloga da koymak istedim,beğenmene sevindim :)

      Sil
  2. ilkay özgür,
    bende bir ara öyleydim o diziyi izleyeceksem final yapmalıydı ama zamanla bu alışkanlığım azaldı bazen aklıma eseni izliyorum bazen de takıntı yapıp birikmişleri bitirmeye çalışıyorum :) aslında uzatmıyorlar ikinci sezon çok daha farklı olucak gibi geliyor bana bakalım.

    YanıtlaSil