12 Mart 2019 Salı

Hangisini Tercih Edersin? Mimlendim


Sevgili Şule beni bu güzel mime davet etmiş.Kendisine buradan teşekkür ediyorum.Onun yazısına da ulaşmak isterseniz buradan okuyabilirsiniz tık tık.Şimdi gelelim mim ve sorularına.

1.Hangisini tercih edersin? Uçabilme yeteneğinin olmasını mı yoksa su altında da nefes alabilmeyi mi? Neden?

Uçmayı tercih ederdim,daha bir özgür hissederdim kendimi.

2.Hangisini tercih edersin? Sonsuza dek etrafının kitaplarla çevrili olmasını mı yoksa evcil hayvanlarla mı? Neden?

Hayvanları çok severim evcil hayvan olarak da kuşlarım var o yüzden zor bir soru ama,sanırım sorunun cevabı olarak kitapları tercih ederdim.Kitaplarda da bir çok evcil hayvanım olabilir çeşit çeşit.

3.Hangisini tercih edersin? Geriye kalan hayatının tamamında çay içmeyi mi yoksa kahve içmeyi mi? Neden?

İkisini de çok severim ama ikisinden birini tercih edeceksem kahve derdim.Onun yeri bende ayrı.

4.Hangisini tercih edersin? Saçsız, tüysüz (kaşlar ve kirpikler de dahil) olmayı mı yoksa çok kıllı olmayı mı? Neden?

Saç için peruk olsa desek, kaş da dövme kirpikler filan daha zor olur bence hem de çok yapay evet bir kadın olarak bu soruda kıllı olmayı tercih ediyorum ondan kurtulma yöntemleri daha zor ve acılı olsa da onu tercih ediyorum sanırım ya da tüysüz mü olmak desem çok kararsızım :)

5.Hangisini tercih edersin? Sınırsız döner mi yoksa sınırsız kokoreç mi? Neden?

Bir türlü kokoreçi tadamadım,döner de her yerin dönerini yemem sınırsız döner de pek cazip gelmiyor keşke seçeneklerde pizza olsaydı onu seçerdim.İlla seçmem gerekirse sınırsız döner diyorum ben yemesem de kardeşim yer o daha çok seviyor :) 

6.Hangisini tercih edersin? Ölüm saatini bilmeyi mi yoksa nasıl öleceğini bilmeyi mi? (Ölüm tarihini ve ölüm şeklini değiştiremiyorsun.) Neden?

Çok zor bir soru ölüm şeklimi bilirsem yaşamak daha zor olacağını düşündüğümden saatini bilmeyi tercih ediyorum.


7.Hangisini tercih edersin? 500 yıl gelecekte yaşamayı mı yoksa 500 yıl geçmişte yaşamayı mı? Neden?

500 yıl da çok değil mi şöyle 17.yy ya da 18.yy'la filan gitseydik olmaz mıydı.Teknolojiyi çok severim ama 500 yıl ilerisi de izlediğim film ve dizilerden dolayı korkutucu geliyor biraz,uzay gemisi içinde yaşamak zorunda kalırız filan ben nefes alamam oksijenimiz bitecek diye.O sebeple 500 yıl gerisi diyorum birde şöyle şatom filan olursa süper olur.

8.Hangisini tercih edersin? Her yıl yenilenen tek seferlik uluslararası bir uçuş bileti mi yoksa yurt içinde geçerli sınırsız uçak bileti mi? Neden?

Yurt dışının daha pahalı olacağını düşündüğümden tek seferlik uluslararası bir uçuş bileti diyorum.

9.Hangisini tercih edersin? Dişsiz olmayı mı yoksa saçsız (kel) olmayı mı? Neden?

Dişler önemli  bence o yüzden kel kalmak diyorum.

10.Hangisini tercih edersin, daha çok dinlemeyi mi, konuşmayı mı?

Bazen çok fazla konuşuyorum ama aynı zamanda dinlemeyi de severim tercih edecek olursam dinlemeyi seçiyorum.

11.Sadece blog yazabilmek mi yoksa blog okuyabilmek mi?

Hmm çok zor bir soru benim için blogumu açmadan önce de blog okurdum hala da okuyorum yazmak da güzel ama ben okuyabilmeyi tercih ediyorum.Blog yazamasam da kendi ayrı defterlere yazdıklarım da yeter.

12.Çok güzel yemek yapıp yemeklerin tadını alamamak mı yoksa yemek yapamayıp yemeklerden tat almak mı?

Bu da benim için çok zor bir soru.Şöyle bir mantık yürütüyorum güzel bir yemek yapabilmenin de tat almayla da bir ilgisi olduğunu düşünüyorum.O  yemek yapamayıp yemeklerden tat almayı tercih ediyorum çok güzel yemek yapmayı da isterdim ama tadını bilemedikten sonra zevkli bir uğraş olmazdı.

13.Yazın sürekli terlemek mi yoksa kışın sürekli üşümek mi?

Kışın üşümeyi tercih ediyorum terlemekten daha iyidir.

14.Birden fazla dili başlangıç seviyesinde konuşmak mı yoksa sadece bir dili ileri seviyede konuşmak mı?

İngilizce uluslararası bir dil onu öğrensek yeter ama ben diğer seçeneği seçiyorum İtalyanca ve İspanyolca öğrenmek isterdim özellikle küçükken izlediğim pembe dizileri tekrar izleyebilmek için.

Bunlar da sevgili Okuyan Muggle’ın soruları:
→ Geçmişte gerçekleşen bir olayı değiştirmek mi yoksa gelecekte yaşanacak bir olayı değiştirmek mi?
Şuan ki bazı sebeplerden dolayı geçmişimi değiştirmek isterdim hem böylece geleceğim de değişmiş olurdu.

→ Hayatının geri kalanında hep kitap okumak mı yoksa hep müzik dinlemek mi? 
Müzik dinlemeyi çok severim ama kitap okumak daha cazip geliyor onu seçiyorum.

→ Âşık olmak mı yoksa zengin olmak mı?
Aşka inanmıyorum,zengin olmak.

→ Sevmek mi sevilmek mi?
Sevmek,sevince her şey daha kolay olur ama sevilir sevmezsen daha zor.

→ İhanet etmek mi yoksa ihanete uğramak mı?
İkisi de değil ikisi de çok kötü şeyler hiç yaşanmaması dileğiyle.

Gerçekten zor sorulardı bir mimi daha başarıyla tamamlamamın haklı gururunu yaşıyorum.Aslında bu mim eskiymiş o yüzden bir çok kişinin yaptığını düşünüyorum.Yapmayan varsa o kişileri mimliyorum hatta yorum olarak bırakırsanız yazıyı güncellerim.Herkese mutlu haftalar dilerim.

8 yorum:

  1. ayyy ben de defter tutmayı seviyom yaaa hatta bugün eski defterlerimden kesitler yazdım. baak kuşların var işteeee, onlarla uçarsın kiiiii :) çook fedakarsıın yaaa döneri kardeşine vercen seeen hihihi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      evet evet okudum eski anılar..ben senin kadar düzenli yazamasam da kafamda yazıyorum hep gece aklıma geliyor cümleler sonra da üşeniyorum :) kardeşlik işte :))

      Sil
  2. Güzel bir mim olmuş. Emeğinize sağlık. Zengin olun ama aşka da binanın bence.:)

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. kağıt salıncak,
      o zamanlarda yaşayacaksak şöyle güzel bir şatomuz olsa fena olmaz :)

      Sil
  4. Davetime katıldığın için teşekkürler :-)

    Kokoreçi ben de hiç yemedim ama dönere bayılırım. Gerçekten her gün yiyebilirim.

    Aşk mı para mı sorusuna ben de para dedim :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şule uzundere,
      davet için ben teşekkür ederim :)
      bende tavuk şiş olabilir de her yerde döner yiyemiyorum ne yazık ki.
      sevgi mi para mı olsaydı sevgiyi seçerdim ama aşk kalıcı değil bence.

      Sil