2 Mart 2019 Cumartesi

Şubat Ayında İzlediklerim



  • Ölümcül Makineler 2018 fantastik
Yürüyen Kentler adlı kitaptan uyarlama bir film.Fantastik ürkütücü yürüyen kentler sonuçta küçük olan kasabayı yemesi filan.Imdb puanı düşük olsa da beni tatmin eden güzel filmdi.
  • Polar 2019 aksiyon
Yani işte bir şeyler yapılmaya çalışılmış ama olmamış.Çizgi romandan uyarlama bir film başrolünde Mads Mikkelsen olduğu için izleyeyim dedim ama eh işte sıkıcı ilerliyor.
  • Gattaca 1997 bilim kurgu,dram 
Çok zekice ve güzelce kurgulanmış bir bilim kurgu biraz da distopya.Zaman zaman içinde dram da barındırıyor türü sevenlere tavsiye ederim.
  • Dul Kadınlar 2018 suç
Eşlerinin ölümünün ardından kirli işler alacaklılar ortaya çıkar.Daha önce birbirlerini tanımayan ama eşlerinin ardından bu durum için bir araya gelen ve çözüm arayan kadınların suça nasıl bulaştıklarını konu alıyor.
  • John Wick 2014 aksiyon
Güzel bir aksiyon filmiydi fazla uzatılmamış.Çekimleri kurgu güzeldi beğendim.
  • Küçük Ayak 2018 animasyon
Çok tatlılardı.Kış mevsiminde izlemek de ayrı güzeldi evet böyle şeylere takılırım kış mevsiminde izlenir yazın okunur gibisinden.Neyse animasyon çok tatlı ve güzeldi izlerken canım pişmaniye çekti tam bir pişmaniyeye benziyorlar :)
  • Suçlu 2018 gerilim
Acil telefon hattında çalışan bir adam kaçırılma ile ilgili bir telefon alır ama kişiyle bağlantı kesilir ve kaçırılan kadına tekrar ulaşmaya onu kurtarmaya çalışır.Tek mekanda geçen bir film konusu ilgimi çekince merak ettim ama umduğum gibi çıkmadı daha fazla gerilmek isterdim daha fazla heyecanlanmak ama bunlar olmadı.
  • Bıçak Sırtı 1982 bilim kurgu
Geçen aylarda Androidler Elektrikli Koyun Mu Düşler kitabından sonra öğrendim ki kitaptan uyarlama filmi var bu ay da onu izlemek istedim.Film bir bilim kurguya göre ağır ilerliyor kitapta da durum böyleydi ondan yadırgamadım.Müzikleri çok güzeldi yalnız gerilim zamanı olsun bazı sahnelerde verilen müzikler olsun şahaneydi keşke yeni filmlerde de o müzikleri kullansalar.
  • Sende Rabbimi Gördüm 2008 komedi
Uzun zaman olmuştu hint filmi izlemeyeli.Film sitesinde gezerken karşıma çıktı Shahrukh Khan da olunca izlemek istedim.Özlemişim hint filmlerini,filmlerdeki samimiyeti dansları çok hoş güzel bir komediydi.Her ne kadar Raj karakteri itici olsa da güzeldi.
  • Ah  Mary Vah Mary  1998 komedi
Bazen cumartesileri böyle eskiden televizyonda çıkan filmler tarzı eski filmleri indirip izlemeye başladım.Televizyona atıyorum ve dublajlı izliyorum böyle eski zamanlar gibi oluyor.Bu filminde adını duymuştum ama izleme fırsatım olmamıştı izledim ve eh işte diyebileceğim bir film oldu diyebilirim.
  • Monty Python Ve Kutsal Kase 1975 komedi 
Daha absürd bir film olamazdı.Sanırım Imdb top 250 de bu film ondan listemde vardı izlemeseniz de olur yani.
  • Gerçek Sevgili  2007 dram 
Takip ettiğim Gül Özdemir'in blogunun  bir yazısında görüp listeme alıp izlediğim bir film Gerçek Sevgili.Komedi diye geçiyor bu film ama açık ve net dram filmi.Ama öyle ağlatan değil hissettiren içinize işleyen tarzda.Farklı güzel bir filmdi ama herkes beğenmeyebilir.

10 yorum:

  1. Gattaca'yı yakın zamanda izledim ve sevdim. John Wick'in ilk filmini izlemeden ikincisini izledim :-) Keanu'yu seviyorum. Onu izlemek hoşuma gidiyor. Kafa dağıtmak için güzel bir filmdi.

    Bıçak Sırtı'nın yakın zamanda ikincisi çekildi. İlkini sevdiysen onu da izleyebilirsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şule uzundere,
      Keanu'yu izlemek keyifli gerçekten oda yaşlandı baya nedense onu izlerken aklıma Göl Evi filmi gelir bir ara tekrar izlesem :) Aslında amacım Bıçak Sırtı'nın yeni filmini izlemekti seri olunca birinciden başlamak istedim bakalım önümüzdeki günlerde ikincisini de izleyebilirim.

      Sil
  2. Tanıtım için çok teşekkürler.Kendi kendime meydan okuma, yazı dizimi okumak üzere sizi blogumda ağırlamaktan şeref duyacağım,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pınarca,
      bende yorumunuz için teşekkür ederim uğrayacağım blogunuza.

      Sil
  3. Bu arada sizi takibe aldım. Bir de blogunuzun temasına hayran kaldım, çok güzel başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pınarca,
      teşekkür ederim sizin de yazılarınız öyle başarılar dilerim.

      Sil
  4. poları merak ettim o oyuncuyu seviyom, ay bütün animeleri izliyom yaa, istediğin zaman sana güzellerden söleriim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      polar hmm işte bende oyuncudan dolayı izledim ama istediğim gibi çıkmadı belki sen beğenirsin.Bende animasyonlara taktım animasyon çizgi film izliyorum :)

      Sil
    2. iyi bir dinozor, coco, leylekler, arabalar, bunlar çok sevdiklerim baak :) bir de anime dizi olarak, hime chan no ribbon, yumeiro patisserie, çok güzeeel :)

      Sil
    3. coco ve arabaları izlemiştim diğerlerine bakıyım teşekkürler :)

      Sil