26 Ocak 2017 Perşembe

Haftanın Filmleri #6



Bol bol film izlemeye devam.Filmlerden de bir süre uzak kalmıştım dizileri izliyordum.Şimdilerle tekrar filmlerimleyim.Önceliğim Imdb 250 listesinde izlemek istediğim filmleri eritmek sonra belki yine dizilere dönerim biraz.

  • Forrest Gump 1994
Bu filmi görüyor ama hiç izlemek için fırsat bulamıyordum.İzleme listemi düzenleyince uzun zamandır izlemek istediğim filmleri izlemeye başladım.Gerçekten güzel bir filmdi.İçinde her şey vardı komedi,dram,aşk,sevgi ve dostluk.Apple ile ilgili kısımda çok hoşuma gitti.O zamanlardan belliymiş ne kadar çok ünlü olacağı.Hala benim gibi izlemeye varsa bekletmesin izlesin.Koş Forrest koş...

  • The Godfather 1972
Ya ben bu filmi izlemek için neden bu kadar bekledim ki.Çok uzun dedim kesin beğenmem dedim ama çok yanılmışım.Film o kadar dingin o kadar güzel ki bilmiyorum çok beğendim.Şiir gibiydi akıyor gidiyor.Melodisini zaten çok severim filmin içindede geçiyor zaman çok iyiydi.Herkesin sevebileceği bir film değil.Mesajınız Var filminde Meg Ryan The Godfather'dan alıntı yaptıkça yine mi o film ne buluyorsunuz o filmde diyordu.Bende iyice merak etmiştim iyi ki de etmişim.Bakalım 2 ve 3. filmlerinde aynı tadı alabilecek miyim.

  • Sıkıysa Yakala 2002
Çok zeki eğlenceli bir filmdi.Ve gerçek hayattan senaryolaştırılmış bir film.Tom Hanks ve Leonardo DiCaprio çok güzel bir ikili olmuşlar.Uzun ama akıcı bir film sonunu merak ediyorsunuz.Daha başka ne yapacak ki ne olucak diye.İzleyin bence seversiniz.

  • Star Wars 5 - İmparator 1980
Yıldız Savaşları serisine tam gaz devam ediyorum.Önce orjinal seri daha sonra yeni çekilenleri izleyeceğim.Araştırmalarıma göre öyle daha güzel olduğu yönünde.4.Bölümü çok beğenmiştim aşırı keyif almıştım bunda onun kadar keyif alamadım güzeldi ama ilki kadar değil.Çekildiği yılın şartlarına göre çok güzel bir seri olduğunu düşünüyorum.Efektleri olsun kurgu olsun hiç yapay değil.Yeni filmler animasyon vari olma yolunda ilerliyorlar bakınız Hobit.Yüzüklerin Efendisi ona göre daha eski ama efektler daha güzel inandırıcı.Star Wars serisini komple izleyince bu seri hakkında da böyle düşüneceğimden eminim ya bakalım.

2 yorum:

  1. Star wars izlemekle ne iyi yapmışsın uzuuuuun süredir izleme listemde yer tutuyor darısı başıma 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok hoş güzel bir seri bence sende en kısa zamanda izlemelisin umarım beğenirsin sende :)

      Sil