1 Aralık 2019 Pazar

Kasım Ayında Okuduklarım

Uzun zamandır böyle bir yazı yazmıyor.Hiç bu kadar verimli bir okuma ayım olmamıştı ondan sanırım.Daha yorumunu paylaşmadığım bir kaç kitap var içlerinde yine de bu yazıyı yazmak istedim.
Bu ay çeşitli kitaplar okudum ondan sanırım verimli bir okuma oldu.Bir de kütüphane,kütüphaneden kitap aldığım zaman süreden dolayı daha çabuk okumaya çalışıyorum.


Sanırım içlerinden iki tanesinin yorumunu paylaştım.Kalbimi Sana Verdim ve Kuyu ve Sarkaç diğerleri de yakında gelmiş olur.Bu ay okuduklarımdan genel anlamda memnunum içlerinde hiç beğenmediğim yok orta halli olanlar var ve çok beğendiklerim.Piyon ve Anayurt bu ayın favorilerinden keyifle okuduğum iki kitap oldular.

Yıllık hedefim 35 kitaptı toplamda 29 kitap okumuşum Aralık ayında araya bir kaç ince kitap alırsam hedefimi tamamlarım gibi geliyor yani umarım :)

15 yorum:

  1. Piyon güzel miydi? O seriyi almayı düşünüyorum da..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben severek okudum akıcı,kolay okunan bir distopyaydı.Devamını da merak ediyorum öyle heyecanlı bir yerde bitti.Bkm kitapta indirim vardı devam kitaplarını da sipariş verdim oraya bakabilirsin uygundu fiyatları.Kargo da bedavaydı Kasım ayı boyunca belki hala devam ediyordur.Birde Kidega da indirimde Ephesus yayınları.

      Sil
  2. Çok verimli geçen bir ay olmuş senin adına. :) Umarım yıllık hedefine ulaşırsın. :)

    YanıtlaSil
  3. Çok verimli bir ay geçirmişsiniz, tebrikler.

    YanıtlaSil
  4. Verimli geçmiş gerçekten. Bu ay da hedeflerine ulaşırsın umarım. :)

    YanıtlaSil
  5. İçlerinde okuduğum yok. Mark Twin kitabını merak ettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunu yazacağım ama bana göre orta halli bir kitaptı diyebilirim.

      Sil
  6. hıms daha çok var okursun yaaa :) aime carter aklımdaaa :)

    YanıtlaSil
  7. Farklı türlerde okuyunca daha verimli oluyor okuma. Yıl sonunda okuma hedefini tutturmak için ince ve kolay okunan kitaplar seçmek her kitap severin yaptığı bir hile. Ben de başvuracağım yoksa okuma hedefimi tutturamayacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yıl sonu başka kitaplar okumak vardı aklımda ama biliyorum ki onları yavaş okuyacağım dediğin gibi ince kolay okunan kitaplara yöneldim hedefi tutturduktan sonra diğer istediklerime geçebilirim :)

      Sil