12 Ocak 2020 Pazar

Haftanın Filmleri

Hastayım bir kaç gündür sıcak su torbam,ıhlamur ve Apitera Zen ile iyileşmeye çalışıyorum.Öksürük ah o öksürük olmasa her şeyi o başlattı.Neyse filmler bu sene izlediklerimden de var geçen sene izlediğim beğendiğim ama paylaşamadığım filmlerde önce geçen seneden başlayayım.



Kutup Macerası (Eight Beloq) 2006 Aile,Dram,Macera

Tecrübeli kurtarma rehberi Jerry Shepard, Antarktikanın zorlu koşullarına rağmen bir gruba daha önderlik etmektedir. Ancak ölümcül bir kazadan sadece köpeklerini terk ederek kurtulabilir.Ama aklı hala geride bıraktığı köpeklerindedir onları kurtarmak istemektedir.Köpekler çok güzel oynamış gerçekten tam kışa uygun bir film.Jerry'i de rahmetli Paul Walker oynuyor.

Yakalandın (Tag) 2018 Komedi

Beş rekabetçi arkadaş yılda bir kez, birinci sınıftan beri sonuçları ne pahası olursa olsun 'elim sende! oynamaktadır.Bu oyunu oynayanlar da koca koca adamlar çocuk ruhlarını kaybetmemek için bu geleneği devam ettiriyorlar.Gerçek bir hikayeden uyarlama eğlenceli bir film.

Kardaki izler (Wind River) 2017 Dram,Gizem,Suç

Film, çaylak bir kadın FBI ajanı olan Jane Banner ve geçmişiyle sorunları olan kıdemli, yerel bir oyun izleyicisi olan Cory Lambert'ın ortaklığını konu alıyor. İkili güçlerini birleştirerek ıssız bir Kızılderili bölgesinde işlenmiş olan bir cinayeti araştırıyorlar.Konusu basit aslında hatta kötü bir olay ama kar manzaraları eşliğinde kışın izlemelik bir polisiye.

Görünmeyen Misafir (Contratiempo) 2016 Gerilim,Gizem,Suç

Başarılı bir iş adamı otel odasında bir kadın ile bulunur.Kadın ölmüştür ve suç üstüne kalmıştır.Kendisine güvenilir bir savunma yaratmak için kendi avukatı Felix tarafından tavsiye edilen tanık hazırlama ve adli bildirimlerde uzman deneyimli bir avukat olan Virginia Goodman ile tanışır. Sonunu az çok tahmin ettim sonlara doğru ama o zamana kadar kim doğru kim yalan söylüyor kafa karıştıracak cinsten bir film.

Bunlar geçen sene izlediğim daha doğrusu geçen ay izlediğim filmler arasından seçtiklerim.Keyifli seyirler **

4 yorum:

  1. hepsi iyimiş. contratiempo ay ben de bugün yazdım onu. o yönetmenin diğer filmini de yazdım o da iyi bak. kutup macerası ile wind river not aldım thanx. tag eğlenceli filmdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gördüm film listende diğer filmini de yakında izleyeceğim umarım, aklımda.Keyifli seyirler :)

      Sil
  2. Çok geçmiş olsun. Bu aralar maalesef salgın var, herkes hasta. Ben doğru dürüst hasta olmazdım, bu sene hiç olmadığım kadar kötü oldum. Öksürük bana da bela oldu. Neyse ki son günlerde azaldı baya. Umarım sen de daha iyi olmuşsundur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim iyiyim şükür iyileştim.Evet salgın hastalıklar var ki domuz gribi de geri dönmüş :( Aman senin bebiş de var ona bir şey olmasın.Umarım sen de iyi olursun bol bol ıhlamur iç iyi geliyor.Çok geçmiş olsun.

      Sil