5 Ocak 2020 Pazar

2019 Yılı Özeti

Bakalım 2019 yılında neler okumuşum neler izlemişim.Toplam 35 kitap okudum.Belli bir hedefim yoktu ama son anda kendime 35 kitap hedefi koymuştum biraz son iki ay biraz paçalarım tutuştu ama hedefimi tamamladım.İçlerinde çok sevdiklerim de oldu ehh işte dediklerim de.
64 tane de kitap almışım.Çok gibi gözükebilir ama bir çoğunu ikinci el aldım.


  • Bu sene Nisan 2017'de başladığım Eve Dallas serisine hala devam etmekteyim.Bu sene elimdeki olan kitaplarını diğer seneye aktarmadan bitirmek niyetim.
  • Bu sene Nisan ayında ise Yüzüklerin Efendisi serisine başladım elimde kitapları yoktu sonunda aldım  ve başladım yine önceki yazımda bahsettiğim gibi bu seneki hedefim bu seriyi de bitirmek.
  • Temmuz'da Otostopçunun Galaksi Rehberi'ne başladım ve çok beğendim çok eğlendim.Devam kitaplarını alırsam en kısa zamanda okumak isterim.
  • Ocak 2017'de Kızıl Yükseliş'i okuyup fena bulmamıştım.Bu sene de ikinci el Altın Oğul almıştım ama okuyamadım atlayarak okudum sonlara doğru o yüzden blogda yorumu da yok.Bu seriye devam etmeyi düşünmüyorum şuan için.
  • Eylül ayında Yerdeniz Büyücüsü'nü okudum ama pek umduğumu bulamadım diyebilirim.Şuan içinde bu seriye devam etmeyi düşünmüyorum.
  • Ekim ayında Ada / Nil serisine başladım bu serinin devam kitaplarını da okurum umarım bu sene.
  • Kasım ayında Piyon serisine başladım devam kitaplarını da aldım bu sene okumak niyetim.
  • Yine Kasım ayında Drizzt Efsaneleri'nin ilk kitabı olan Anayurt'u okudum biraz ağır ilerlese de güzeldi bu sene elimdeki fantastikler biterse devam edebilirim.
  • Aralık yılın son ayında yine dayanamamış bir seriye daha başlamışım Wardstone Günlükleri Hayaletin Çırağı kitabını okudum beğendim bu sene arada devam etmek istediğim bir seri.

Gelelim filmlere bu sene dilediğim kadar film izleyemedim.Kışın çok güzel izliyordum ama sonra hem dizilerden hem de filmlerden uzaklaştım bir süre hiç bir şey izlemedim.Aslında bu bana iyi gelmedi tekrar geri dönünce anladım.Gerçek dünya benim moralimi çok bozuyor beni etkiliyor aslında diziler ve filmler benim sorunlardan kaçışım stresle baş etme yolummuş onu fark ettim.

45 tane film izlemişim.Bunların bazılarını yazdım bazılarını unuttum yazmadım.

Diziler de de aynı şekilde pek verimli değildim.2019 yılında izleyip bitirdiğim diziler.
  • The Night Of (Mini Dizi)
  • The It Crowd
  • Kuzgun
  • The Big Bang Theory günceldim 12.sezon ile final yaptı.
  • Game Of Thrones günceldim berbat bir final sezonu.
  • The Keepers (Belgesel)
  • Ezel uzun zamandır listemdeydi aynı sene içinde başlayıp bitirdim.
  • Ted Bundy (Belgesel) Korkunç belgesel günlerce aklımdan çıkmadı.
2019 yılım kısaca böyle geçti.Umarım 2020 yılı daha verimli geçer hepimiz için**

10 yorum:

  1. Dolu dolu geçmiş 2019, bu yıl daha da güzel geçsin :)

    YanıtlaSil
  2. Bende 2020 yılında yeni kitap almadan elimdekileri bitirmek niyetindeyim ama nasip bakalım. İnşallah hepsi biter. Güzel bir yıl olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim niyetim de o yönde kitaplığımda birikenleri biraz azaltmak.İnşallah hepimiz için güzel bir yıl olur:)

      Sil
  3. 2020'de bende hırslı veiddialıyım film ve kitap konusunda bu yılın kötülüğünden dolayı :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi bakalım inşallah, bekliyoruz yorumlarını mutlu yıllar :)

      Sil
  4. Genel olarak tatlı bir yıl geçirmişsin. Bu sene her şeyi doya doya yapabilirsin umarım 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım bu yıl hepimiz için daha güzel daha tatlı geçer mutlu yıllar :)

      Sil
  5. Aldığım kitapları saymak hiç aklıma gelmemişti. Üşenmezsem bu sene sayayım. Fuardan beş kitap aldım bile.

    Dizi açısından çok verimli bir yıl geçirmişsin bence. Ben 2019'da hiç dizi izleyemediğim için bu sene hedefimi 10 dizi olarak belirledim. Eğer ulaşmakta zorlanırsam son aylarda mini dizi izleyerek uyanıklık yapmayı düşünüyorum :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayarım yazarım kitaplıkta okunmayı bekleyen sayısı,yeni alınlar nereden kaça ne zaman alındı not tutma alışkanlığı işte :) Bana göre de verimsizdi dizi film açısından eskiden bundan çok uzun zaman önce ilk yabancı dizi izlemeye başladığım zaman yeni heves sanırım bir sürü dizi izlerdim o yıllarımı özlüyorum.

      Mini diziler iyi oluyor benim de listemde bir sürü var ama bir çoğu kitaptan uyarlama olunca biraz bekletiyorum.

      Sil