31 Ocak 2020 Cuma

En Çok Beni Sev - Julia Quinn (Bridgerton Serisi #2)

Kitabın Adı: En Çok Beni Sev
Orijinal Adı: The Viscount Who Loved Me
Yazarı: Julia Quinn
Seri Adı: Bridgertons Serisi 
Seri Sıralaması: 2/8
Yayınevi: Epsilon Yayınları
Türü: Romantik,Historical,Tarihi Aşk
Sayfa Sayısı: 416
Basım Tarihi: 2011
Puanım: 4/5

Arka Kapak Yazısı:Yazarınız 1814’ün olaylarla dolu bir sezon olacağına inanıyor, özellikle de bugüne kadar evlenmeyi düşündüğüne dair hiçbir işarette bulunmayan, Londra’nın en gözde bekârı Anthony Bridgerton için.
Aslında neden evlensin ki? Söz konusu eksiksiz bir zampara gibi davranmak olduğunda, ondan daha iyisi bulunamaz… 
LEYDİ WHISTLEDOWN’IN
CEMİYET GAZETESİ, NİSAN 1814

Ne var ki dedikoducu yazarımız bu defa yanılıyordu. Anthony Bridgerton sadece evlilik kararı kalmamış, bir eş adayı da seçmişti! Önündeki tek engel ise seçtiği kişinin ablası Kate Sheffield’dı - kendisi Londra balolarının o güne dek gördüğü en baş belası kişiydi. Nüktedan ve entrikacı Kate, bir yandan bu izdivacı engellemek konusundaki kararlılığıyla Anthony’yi deli ederken, diğer yandan çapkın vikontun erotik rüyalarının başmisafiri oluyordu.
Genel inancın aksine Kate, zampara beylerin zamanla ıslah olup iyi birer koca olabileceklerine inanmıyordu ve Anthony Bridgerton da bu zamparaların arasında en ahlaksız olanıydı. Kate kız kardeşini korumaya kesin kararlıydı fakat kendi kalbinin korunmasızlığı yüzünden de endişe içerisindeydi. Ve Anthony’nin dudakları kendi dudaklarına değdiği anda, Kate ona karşı koyamayacağını anlayıp korkuya kapılmıştı…

Yorumum: Yıllar yıllar önce serinin ilk kitabını okumuş çok beğenmiştim devam kitaplarını da en kısa zamanda okumalıyım demiştim ama aradan yıllar geçti.Bu sene ki yegane kararlarımdan biri de başladığım ve devam etmek istediğim serileri okuyup bitirmek arayı açmak iyi olmuyor.Zor da olsa geçen sene beyaz kapaklı kitaplarını iyi kötü topladım bir kaçı korsan bile olabilir ama yapacak bir şey yok bandrol var ama taratınca çıkmıyor kısmet.

Kitaba gelecek olursam Bridgerton ailesinin en büyüklerinden çapkınlığıyla ünlü ağabey Anthony evlenmeye karar verir ama bu aşk değil mantık evliliği olacaktır.Genç yaşta öleceğini düşündüğünden aşk evliliği yapmak istemez.Ama tabi bu işler öyle olmuyor kime niyet kime kısmet usulü bir evlilik yapıyor.

Julia Quinn eğlenceli kalemiyle ünlü bir yazar bu kitabı da çok tatlı hoş bir romandı.Severek okuduğum bir roman oldu diyebilirim.Bir önceki kitabında evlenen kız kardeş Daphne olunca sanırım Bridgerton kardeşleri daha fazla okumuştuk burada arada bir görünüp kayboldular keşke daha fazla olsalardı onları okumak keyifli oluyor.

Bu tip kitaplarda historicallerde romantik sahneler diyeyim oluyor ama bu kitapta her şey dozundaydı  bunlardan hoşlanmayanlar ama tarihi aşk romanı okumak isteyenlere önerebileceğim bir kitap.

6 yorum:

  1. Julia Quinn kalp ben. Seriyi okuyunca ne düşüneceksin merak ediyorum ama bence yazar erkek kardeşlerin öykülerini, kızlarınkine oranla daha güzel yazmış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdiye kadar bir kız kardeş bir de erkek kardeş okudum Yüreğe Söz Geçmiyor'u bir tık daha çok sevmiştim.Erkek kardeşlerden Colin'in hikayesini merak ediyorum içimden bir ses o kitabı çok seveceğimi söylüyor.Seriyi bu sene içinde bitirmek niyetindeyim bakalım :)

      Sil
  2. Yüreğe Söz Geçmiyor benim en sevmediğim Julia kitabı desem blogtan atmazsın değil mi :D Çift bana fazla yapmacık gelmişti. Ama Anthony'nin kitabı iyiydi. Özellikle Pall Mall (doğru yazdım umarım) bölümü :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olur mu öyle şey diyip içten içe sana kin tutacağım :D Şaka tabi zevkler ve renkler tartışılmazmış :) Yaaa dediğin bölümü hatırlayamadım acaba başka kitapta mı ki kitabı da karıştırdım bulamadım daha yeni okuduğum kitabı unutmak :(

      Sil
  3. ne güzel ismi. bu yazar da aklımda tişkirs :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğlenceli güzel tarihi romantikler yazıyor bu yazar tavsiye ederim :)

      Sil