25 Şubat 2020 Salı

Hain Yüreğim - Wulf Dorn

Kitabın Adı: Hain Yüreğim 
Orijinal Adı: Mein Böses Herz
Yazarı: Wulf Dorn
Yayınevi: Pegasus
Türü: Gerilim, Genç Yetişkin
Sayfa Sayısı: 384
Basım Tarihi: 2015
Puanım: 3/5

Arka Kapak Yazısı: Yüreğimin koridorlarında dolaşan bir canavar…
Onu tanımıyorum.
Göremiyorum.
Ama hissediyorum.
Orada…

AMANSIZ
ŞEYTANİ
HAİN

Doro, küçük kardeşinin ölümünden beri kâbuslarla ve halüsinasyonlarla yaşamaktadır. Kötü anıları geride bırakmak adına annesiyle birlikte başka bir şehre yerleştiğinde hayatında temiz bir sayfa açacağını düşünür ama nereye giderse gitsin geçmiş, bir hayalet gibi onu takip etmektedir. Ve bir gece, haftalar önce intihar ettiğinden herkesin emin olduğu bir gençle karşı karşıya geldiğinde Doro gördüklerinin bir hayal olup olmadığını anlayabilmek için tehlikeli bir arayışın içine girer. Dahası, keşfettiği şeyin gerçek olduğunu herkesten önce kendisine kanıtlaması gerekecektir…

Yorumum: Geçmişinde yaşadığı bir travma sonucu başka kasabaya taşınan Doro ve annesi bir kaç gün normal geçmektir.Ama bir gece uykusundan uyanan Dora sesleri takip ederek bahçeye çıkar ve orada yaralı birini görür.Yardım çağırır ama yaralı kişi bir anda yok olmuştur.Annesi de dahil herkes yaşadığı travmadan dolayı tekrar psikolojisinin bozulduğunu düşünür ama Doro gördüklerinin gerçek olduğuna inandırmaya çalışır.Kasabada tanıştığı arkadaşlarıyla olayların peşini bırakmaya niyeti yoktur.

Bir çok yorumda Wulf'un diğer kitaplarına göre biraz daha geride kaldığını okumuştum.Ben de orta halli bir gerilim romanı olduğunu düşünüyorum.Sonu şaşırtıcıydı ama bazı yerlerde kitap kendini tekrar etti.Sonunda da keşke Doro'da Jullian gibi yapsaydı dedim.

Wulf okumak yazarla tanışmak isteyenler için diğer okuduğum Şizofren kitabını tavsiye edebilirim bu kitabını iste yazarın okunacak kitabı kalmadığı zaman ya da genç gerilim romanı okumak isteyenlere önerebilirim.


4 yorum:

  1. wulf dorn seviyom dört beş tane okudum. çok fenaa gerilim yazıyoiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim bu ikinci kitabı diğer kitaplarını da okumak istiyorum :)

      Sil
  2. Ben sadece Psikiyatrist'ini okudum ama başarılı bulmuştum :)) Bunun kapağı çok güzelmiş ama ortalama olduğuna göre, okumak istediğimde diğer kitaplarına bakayım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Psikiyatrist başarılı kitaplarından bu biraz düşük olanlardan ama yine de şaşırtıcı bitti diyebilirim :)

      Sil