3 Şubat 2020 Pazartesi

Ocak Ayında Neler Okudum, İzledim ?

Yeni yıl yeni ay derken Ocak bitti bile tabi yeni yılın hevesiyle bu ay hep dolu dolu geçiyor benim sonraları ise foss :) Neler yapmışım bakalım.Beş tane kitap okudum ve okuduklarım da genel olarak memnunum içlerinde beğenmediğim yok.

Bu ay okuduklarım 

  • Sevdiğim Tüm Erkeklere 
  • 1984
  • En Çok Beni Sev
  • Ölüm Tuzağı
  • Hayaletin Laneti

Bu ay izlediklerim filmler 
  • 1.Beethoven’ı Anlamak  2006 
  • 2.Joker 2019 
  • 3.Malefiz 2 Kötülüğün Gücü (2019 
  • 4.Sihirli Plan (Klaus) 2019
  • 5.Görevimiz Tehlike 5 2015 
  • 6.Code 8 2019 
  • 7.Saklambaç 2019
  • 8.Bir Zamanlar... Hollywood'da 2019 
  • 9.Resmi Sırlar 2019  
  • 10.İki Papa  2019 
  • 11.Senin Adın (Your Name) 2019
  • 12.The Aftermath 2019 
  • 13.Aşk Romantizim ve Çikolata  2019 
  • 14.Ceset (El Cuerpo) 2012 
  • 15.Sahtekar 2019 
İzlediğim filmlerden Joker filmi çok güzeldi.Zaman zaman açıp hala dans videosuna kolaj videolarına son finale filan bakıyorum çok beğendiğim bir film oldu.Bir tek Bruce kısmı olmasa olurdu diye düşünüyorum.

Sihirli Plan çok tatlış bir animasyondu.Göreviz Tehlike seviyorum bu film serisini arada iyi gidiyor.Bir Zamanlar Holloywood'da tipik bir Tarantino filmi bu adamın filmlerini ya seviyorum ya da sevmiyorum bu filmi de eh işte izlemezseniz bir şey kaybetmezsiniz hatta üç saatiniz size kalmış olur.Senin Adın Mor Düşler Kitaplığı'nın Bir Kitap Bir Kitap etkinliğinde görüp izlediğim bir animeydi güzeldi beğendim.

Saklambaç deli bir filmdi sonu özellikle öyle bir son beklemiyordum.Korku gerilim ağırlıklı bir film.

Aşk Romantizim ve Çikolata çok tatlış bir filmdi.Ama dikkat canınız çikolata pasta çekebilir.Film boyunca çikolatalar havada uçuşuyor.Filmin Belçika da geçmesi de güzeldi.

Şu meşhur ispanyol filmini izledim El Cuerpo gerçekten güzel bir gerilimdi.Beklemediğim bir şekilde bitti güzel planlanmış bir senaryo.


13 yorum:

  1. Ne kadar çok film izlemişsin maşallah 🤭
    Etkinliğimize katıldığın için teşekkürler, bu ay da beklerim. 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her sene aynı oluyor ilk ay çılgınlar gibi film izliyorum sonra foss :) Bu ay da Irishman izlememiştim etkinlikle izlemeyi düşünüyorum :)

      Sil
  2. Blog başlığına o kadar tutuldum ki yazın için değil de başlık için yorum yazmak istedim :) Dilerim hayallerin hiç tozlanmaz ve gerçekleşir :) Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim beğenmenize çok sevindim sizin de isminiz çok güzel dilerim mutlu anlarınız dolup taşar :)

      Sil
  3. Bol filmli bir ay olmuş ne güzel :) kitaplardan da sadece 1984'ü okumuşum, diğerlerine bir bakayım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fazla filme doydum sanırım bugünlerde film seçmekte zorlanıyorum :)

      Sil
  4. Ne kadar güzel filmler izlenmiş :) 1984 ü okumuştum baya severim o kitabı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1984'ü okumayan bir tek ben kalmışım sanırım yorumlarda herkes okumuş ben de okudum sonunda :)

      Sil
  5. Film açısından ne güzel bir ay olmuş. Ocakta güzel kitaplar okudum ama hiç film izlemedim maalesef. Bu ay telafi etmek istiyorum.

    El Cuerpo uzun zamandır merak ettiğim bir film. Son dönemlerde İspanyol sineması ilgimi çekiyor. Joker'i mutlaka izleyeceğim. Görevimiz Tehlike'yi de baştan sona izlemek istiyorum. Son filmi ve üçüncü filmi izledim, izlemediklerimi de izleyeceğim. Sırası bozulmuş olacak ama olsun.

    Yılın geri kalanının da aynı şekilde verimli geçmesi dileğimle :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. El Cuerpo güzel bir gerilim filmiydi ispanyollardan izlediğim ikinci film sanırım benimde.Joker'i çok beğendim ben umarım sen de seversin.Görevimiz Tehlike sevdiğim bir seri karışık izlesen de pek bir şey kaybetmezsin sanırım.

      Filmlere doyduğum bir ay oldu,bu ay o kadar izlemiyorum daha çok dizi izliyorum :)

      Sil
  6. sevdiğim bütün erkeklere aklımdaaa :) two popes komikliydi hoştu :) el cuerpo yu çok sevdim yaa :) aşk romantizm ve çikolata saol izliceeem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aşk romantizm çikolata çok tatlı güzel bir filmdi bence de izlemelisin :)

      Sil