19 Şubat 2020 Çarşamba

Son Söz Aşkın - Julia Quinn (Bridgertons Serisi #3)

Kitabın Adı: Son Söz Aşkın
Orijinal Adı: An Offer From A Gentleman
Yazarı: Julia Quinn
Seri Adı: Bridgertons Serisi
Seri Sıralaması: 3/8
Yayınevi: Epsilon Yayınları
Türü: Tarihi Aşk, Historical, Romantik
Sayfa Sayısı: 414
Basım Tarihi: 2010 
Puanım: 5/5

Arka Kapak Yazısı: Sophie Beckett, aslında bir kontun kızı olmasına rağmen ne Leydi Bridgerton’un meşhur maskeli balosuna gideceğinin ne de Beyaz Atlı Prensi’nin onu orada beklediğinin hayalini kurmaya cesaret edebilir çünkü kibirli üvey annesi tarafından köşkün hizmetçisi olarak kullanılmaktadır. Ama daha sonra, gizlice içeri girmeyi başardığı baloda çekici ve yakışıklı Benedict Bridgerton’un güçlü kollarının arasında dans ederken kendini kraliyet ailesinden birisi gibi hisseder. Yalnız ortada bir sorun vardır, saat geceyarısını gösterdiğinde bu sihrin sona ermesi gerekmektedir.
Kimdi bu olağanüstü kadın? O büyülü geceden sonra, gümüş elbiseli kadının güzelliğiyle adeta kör olmuş Benedict’in gözü başkasını görmez, ta ki kendini, ona garip bir şekilde tanıdık gelen hizmetçi kıyafeti giymiş o alımlı kadını içine girdiği tatsız durumdan kurtarmak zorunda hissedene kadar…

Yorumum: Bridgertons kardeşleri okumaya devam ediyorum.Bundan bir önceki kitapta en büyük erkek kardeşe ağabey Anthony'i okumuştuk.İlk kitapta da ağırlıkla vardı.Bir de esprili anlayışıyla üçüncü erkek kardeş sıkça gördüğümüz karakter Colin onun daha hikayesini görmesek de aralarda okuduk.Bu kitapta da ikinci erkek kardeş Benedit yer alıyor diğer kitaplarda pek hatırlamıyorum baskın bir özelliği olmadığından sanırım sakin karakterli oluşundan.

Külkedi masalının bir versiyonunu okuyoruz bu kitapta.Sonunu bildiğimiz bir masal ama yine de kendini merakla okutuyor.Sophie'nin hayat ile mücadelesi,Benedit'in rüyalarını süslediği gümüş elbiseli kadını arayışı umutsuz bir aşk hikayesi.Anca masallarda olabilecek güzellikte bir aşk hikayesi.

Son zamanlarda elimde seriler biriktiğinden yorumlar hep seri devamlarından oluşuyor bir sonraki ayın kitabı hiç şaşırtıcı olmayacak şekilde büyük ihtimal Rüyalar Gerçek Olsa olucak onda da Colin'in hikayesini okuyacağım eğlenceli bir kitap olacağını düşünüyorum.Ve büyük bir ihtimal evlenmem dediği kadınla evlenecek :)


8 yorum:

  1. Bir ara bu seriyi okumaya çok hevesliydim. Sonrasında vazgeçtim. Belki ileride olabilir:)

    YanıtlaSil
  2. eğlenceli diyosun pekiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yazar eğlenceli historical olarak tavsiye ettiğim bir yazar :)

      Sil
    2. dizisi çıkınca söle bana ama olur muuuu :)

      Sil
    3. Söylerim tabisi ama sanki sen benden önce duyar izlersin gibi geliyor :D:D

      Sil
  3. Ben bu kitabı çok sevmiştim. Colin'in kitabı için beklentini düşür derim. Okurların çoğu o kitapta hayal kırıklığına uğradıklarını söylerler. Colin'den beklenildiği kadar eğlenceli bir kitap değil ama ben tabii ki sevmiştim :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi ya Colin yan kitaplarda daha eğlenceli o zaman kendi kitabında pasif :) Beklentisiz okuyacağım ve büyük ihtimal ben de severim o kitabı :)

      Sil