5 Şubat 2020 Çarşamba

Ölüm Tuzağı - Nora Roberts (Ölüm Serisi #8)

Kitabın Adı: Ölüm Tuzağı 
Orijinal Adı: Conspiracy In Death
Seri Adı: Ölüm Serisi / Eve Dallas Serisi 
Seri Sıralaması: 8/40 
Yayınevi: Epsilon Yayınları 
Türü: Polisiye Romantik 
Sayfa Sayısı: 408
Basım Tarihi: 2008 
Puanım: 4/5

Arka Kapak Yazısı: Nora Roberts'tan Eve Dallas Polisiyeleri dizisinin sekizinci kitabı Ölüm Tuzağı, heyecanlı ve macera dolu bir polisiyenin yanı sıra Eve ve Roarke'un tutku dolu aşkını anlatmaya da devam ediyor.

Epsilon Yayınevi'nin sevilen polisiye yazarı Nora Roberts Ölüm Tuzağı'nda okurlarına yine heyecandan ellerinden bırakamayacakları bir macera sözü veriyor.

Bir seri katil ve çaresizlik içerisinde olan, savunmasız kurbanlar. Masum ve hasta insanların canını bir başka insan neden alır ki? Bunu ne için yapıyor olabilir? Büyük bir yetenekle, hem de kimsenin canını acıtmadan bir cerrah yeteneği sayesinde.

Yorumum: Macera kaldığı yerden devam ediyor yine çok ilginç olaylar oluyor yine Eve Dallas olayları çözümlüyor.Ama bu sefer kitabın içine girmem zor oldu aslında konu ilginçti ama tıbbi bir olay olduğundan sanırım okumam biraz zor oldu.

Eve'nin hayattaki hayata tutunma yaşama amacı Roarke dışında polislik kariyeridir ama bu duruma başka bir polis taş koymaya çalışır.Bu durum Eve için çok kötüdür rozeti elinden alınırsa bir hiç olacağını eski kötü günlere döneceğinden zor günler geçirir.En büyük destekçisi Roarke yanındadır.

Konu güzeldi ama bir sıkıntısı vardı kitabın belki de çeviriden kaynaklıydı genelde kitapları okumadan ya da okuduktan sonra kitap yurdunda yorumlara bakarım orada da çeviriden şikayet vardı umarım yeni basımda bu sorunlar giderilmiş olur.

"Peabody, ben dışarı çıkıyorum."
"Elime geçen başka bilgiler var, sana da geçmemi ister misin?"
"Hayır, sen burada kal ve çalışmaları bitir. Birkaç saat burada
olmayacağım. Bu işini bitirince, gidip bir çekiç bulmanı
istiyorum."
Peabody not defterini çıkardı; emirleri yazıyordu tek tek.
Sonra Eve'e kızdı.
"Efendim, bir çekiç mi?"
"Evet doğru. Gerçekten büyük, ağır bir çekiç bul. Sonra
onu büroma getir ve masamda duran, lanet olası bilgisayarı parçala."

11 yorum:

  1. Eve Dallas serisini ben de okumak istiyorum ama bir türlü başlayamadım. Araya sürekli başka kitaplar giriyor. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de bu seriyi toplayalı baya bir zaman oluyor araya hep başka kitaplar girdiğinden hala bitiremedim bu sene daha hızlı ilerlerim diye düşünüyorum umuyorum :)

      Sil
  2. Roarke sevdiğim karakterlerden :D Çevirisini hatırlayamadım hiç çok uzun zaman oldu :((

    YanıtlaSil
  3. Kitaplar doğru düzgün çevrilmediğinden ve 50+ kadar kitabı olduğu için başlamayı düşünmüyordum ama yeni basımları görünce şans vereyim diyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bir ara her yerde bu seriyi görüyordum merak ettim bir şekilde uyguna bulup topladım kitaplarını hatta ilk kitabını okuduğumda yani işte polisiye biraz da romantik diyordum ama sonra devam kitaplarını okudukça diziye bağlanır gibi bağlanıyor insan karakterlere filan :) Şans verirken bir kaç kitabını daha okuyup karar verebilirsin sevip sevmediğine :)

      Sil
  4. Bu sene bol bol bu yorumunu okuyacağım desene :D Serinin kalan kitaplarını bu sene daha sık okumak istiyorum bende.

    YanıtlaSil
  5. Çevirmenin ismine baktın mı? Belki farklı biridir. Yayınevleri bazen serilerdeki kitapları farklı isimlere çevirtiyor, bu da kitabın büyüsünü bozabiliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen söyleyince baktım serideki kitapları hep farklı kişiler çevirmiş :D Bu seferki konudan da kitabın içine tam girememiş olabilirim.

      Sil
  6. eva dallas aklımda olsun. ah popüler kitaplarda bazen uyduruk çeviriler oluyo, yayınevleri ucuz olsun diye kötü çevirmenlere veriyo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olabilir ya da yazar bu kitabında pek yazamadı :) Yeniden basıma gittiler okursan da ama baya bir uzun seri haberin olsun :)

      Sil