2 Mayıs 2021 Pazar

Kitap Alışverişi Amazon ve İdefix

 Bir süredir kitap alışverişi yapmıyordum canım istemiyordu aslında evet okunacak kitaplar yığılmasın diye sepet oluşturuyordum vazgeçiyordum.Bir gün yine forumda geziyorum kayıp rıhtım forum amazonda iki kitabın indirimde olduğunu yazmış biri Sihrin En Koyu Tonu ve Vahşi bir kitap daha vardı onu almadım baktım konularına baktım fiyatlarına uygun,uygun dediğimde Vahşi 25 tl küsuratlarını demiyorum Sihrin En Koyu Tonu 27 tl günümüzde kitap fiyatları arttığından uygun bence yine ki yayınevi pegasus.

Sonra diğer pegasuslar ne alemde diye diğer kitaplara bakmaya başladım Sebastian Fitzek favori psikolojik gerilim yazarlarımdan biri elimde okumadığım iki kitabı var bunlar da uygun attım sepete.Geriye bir tek Sekizinci Gece kaldı o da başka alışverişe artık.

Witcher serisine başlamayı uzun zamandır istiyordum bu sebeple oyun serisini bile erteliyorum oynamıyorum önce kitaplarını okuyayım diye ama bir türlü alamamıştım at onu da sepete dedim.

Pegasustan aldıklarım bunlardı hep kalın kitaplar oldu araya inceler de lazım güzel oluyor okuduğum kitaba ara verip araya böyle ince bir kitap okumak güzel oluyor.Hazır amazondayım can yayınları lacivert klasiklerden almayım mi bir iki tane, yorumları hakkında fikrim yok adlarından konularından aldım spontane takıldım.Klasik Bilim Kurgu Öyküleri de öyle oldu gördüm hoşuma gitti kitap yurdu yorumları da iyiydi bu da evet alışveriş başka yerden yorumlar başka yerden :) 

Alışveriş listemde bir kaç kitap vardı onlara bakmak istedim Tolkein'in çocukluk kitabı olan Prenses ve Curdie ilk kitabı stokta kalmamış malesef bunu alabildim.Oradan Laputa kitaba geçtim merak ettiğim bir yayın evi oradan da yine tamamen bu güzeldir şunu alıyım şu da güzele benziyor mantığıyla attım sepete.

Gelelim İdefix alışverişine bu alışverişte yine forumda disk dünya serisinin kitaplarında güzel bir indirim olmasını okumamla gerçekleşti.İndirim yüzdesi çok yüksek değildi yanlış hatırlamıyorsam yüzde 35 ya da 40 civarıydı delidolu yayınevi için güzel bir indirim diyebiliriz.

 


Disk Dünya serisi çokk gerçekten çok uzundur başlamak istediğim bir seriydi ama bir türlü alışverişlerime eklemiyordum bu sefer iki kitabını aldım üçüncü tükenmişti yoksa onu da alıcaktım.

Geçmiş yıllarda başladığım Otostopçunun Galaksi Rehberinin devam kitaplarını ekledim seriyi bu sene bitirmek adına,onu da unuttum sanırım ilk kitabı tekrar okuyacağım.Bilimkurgu klasiklerinden kitabım yok şuan ithaki indirimi beklerken okumak için Lem  Aden'i eski bir bilim kurgu yazarı.Derin Uzay uzun zamandır almak istediğim bir kitaptı kitaplığımda olsun ara ara açar bakarım diye istiyordum fiyatı 27tl daha çok resimlerden ve yanlarda ufak notlardan oluşan bir kitap.1984 tamamen idefix kupon indirimden yararlanmak için sepete atıldı bunun yanında da unibal kalem.

İdefixte sık sık kuponlar oluyor kendi sitesinde kupon vardı onu denedim 150tlye 15tl indirim.Eğer idefixten alışveriş yapacaksanız kupon araştırın derim.Benim kitap alışverişim böyleydi okudukça azaldıkça alışveriş yapmak daha güzel ama basımlar bitiyor fiyatlar artıyor derken indirim buldukça değerlendirmek de iyi oluyor bir sonraki yazıda görüşmek üzere hoşçakalın.

4 yorum:

  1. Pegasus’un fiyatları çok astronomik, özellikle yeni çıkanları. Diğer yayınevleri de pek acımıyorlar.. İyi okumalar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pegasus pahalı ama kalitesinden pek ödün vermedi diğer yayınevleri hem pahalandılar hem de kaliteyi düşürdüler,teşekkür ederim :)

      Sil
  2. İçlerinde bir tek 1984'ü okudum. Güzel bir kitaptı. Tavsiye ederim.

    Ben artık kitap sitelerine hiç bakmıyorum. Baktığım anda bir şeyler almak geliyor içimden. Sene sonuna kadar kendimi tutmaya çalışaağım.

    Keyifli okumalar :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de uzun zamandır bakmıyordum bir süredir kitaplığımdan okuyordum ama artık sıkılmıştım üst üstte aynı türleri okumaktan,çeşitlilik azalmıştı bu alışverişler iyi geldi teşekkürler :)

      Sil