27 Şubat 2022 Pazar

Kidega Kitap Alışverişim


Şubat ayı kitap alışverişim.Bu alışverişin sebebi en alttaki Marvel Evreni Tarihi.Ben bu kitabı özel baskı bir kitap sanıyordum internette de baktım bir içerik bulamayınca alıyım dedim.Meğer bir çizgi roman serisinin fasiküllerinin bir araya getirilmiş haliymiş.İçi kağıt baskı nostaljik bir yanı var okumadan sevdim.Sadece çok ağır kokuyor yapıştırıcı gaz yağı gibi yeni basım olunca.

En uygun kidegadaydı siteye bakınıyordum başka neler var indirimde diye maya kitabın bazı kitaplarını 9.90 yapmışlar.Merak ediyordum bu yayınevini özellikle mitolojik serisini.Şansıma bazı kitaplar vardı içinde onları aldım.Bin Mumlu Evin konusu hoşuma gitti o yüzden aldım.Dünya masallarını da merak ediyordum çok beğenilmese de masal çıtır çerez okunur dedim mevsim kışken Eskimo Masalları iyi gider diye düşündüm başladım da hatta fena değil işte.Kapağı çok güzel kabartmalı filan.

Kral Arthur ve Hawaii Mitleri de orta boy ele sığan cinsten.Beğendim seriye ait diğer kitapları da listemde umarım yine böyle indirime girer de alırım.

Kidega son zamanlarda tedarik konusunda çok bekletiyordu bu sefer hızlı oldu bir hafta sonra elimdeydi kitaplar ve hasarsız bir şekilde en güzeli bu sıfır kitap alıp hasarlı olması insanı sinir ediyor az para da değil artık kitaplar.Bu alışverişime toplam 126 tl ödedim. 

8 yorum:

  1. Keyifli okumalar. Geçen ay aldığım Harry Potter ilk kitabının resimli baskısını bir hafta doğru düzgün açamadım kokusundan. Resimli baskıların boyalarından kaynaklanıyor demek ki. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gittim harry potter resimli baskıları kokladım :D bunlar yine o kadar kötü kokmuyor ama bu çizgi romandaki baya fena yeni baskı olunca sanırım.

      Sil
  2. Ben hiç Kidega'dan alışveriş yapmadım. BKM çıktı çıkalı diğer her yeri terk eyledim nedense bende gidip bir bakayım. Gaza geldim şu an. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pek özellikle şuradan yaparım dediğim yer yok cebime neresi uygun gelirse tabi birde kargolaması düzgün olanı tercih etmek lazım sıfır aldığımız haşat olmamalı yolda :) bak bak yeni kitaplar al :D

      Sil
  3. Daha önce hiç duymadığım kitaplar almışsın. Merakla yorumunu bekliyorum. Keyifli okumalar :-)

    YanıtlaSil