16 Şubat 2022 Çarşamba

Kitap Alışverişim

 Yeni yılın ilk kitap alışverişlerini yapmış bulunmaktayım.İlk durağım Kitapyurdu oldu.Alıcağım kitapların tamamı orada vardı.Ek yüzde beş de indirimim olunca oradan alıyım dedim.

Cedric ilk sayısını okuyunca devamını da almak istedim.Firefly kitabının çıktığını görünce çok sevindim ve almalıyım dedim.Dizisini çok severim özel baskı sandım meğer seri kitabıymış goodreadste  3 kitaplık seri gibi gözüküyor.Dizisi bir sezonda bitmişti halbuki çok güzel bir diziydi.Bakalım kitabı nasıl ucundan başladım gibi.Friends ise aynı şekilde özel baskı olarak düşünüp aldığım bir kitap bu özel baskıymış içinde bazı bölümlere ait hikayeler var çok karıştırmadım daha dizisini bitirmedim diye.Devam da edemedim o güzel diziye zamanım gelmedi öyle diyim ikinci sezonda olmama rağmen sevdiğim bir dizi.

Alışverişin en bombasına gelelim bir manga aldım manga evet :) Bu neden şaşkınlık verici bir şey şöyle diyeyim hayatımda izlediğim tek anime death note dır.O da bir dönem çok popülerdi merak etmiştim izlemiştim.K drama yani kore dizilerini sevmem anime kültürüm de yok bir kaç film dışında o yüzden manga alıp okuyacağım hiç aklıma gelmemişti.Miyazaki animelerini bir de bazı film animeleri izledim ve çok sevdim izlemeden önce bu kadar seveceğimi tahmin etmemiştim.Belki mangalarda öyle olur manga kültürüm de yok bunu nasıl seçtim adı hoşuma gitti konusuna baktım bir de 8 cilt olduğu hakkında yorum gördüm malum manga serileri çok uzun oluyor deneyeyim dedim.Buna da başladım ve şuan için çok hoş gidiyor :) 


İkinci alışverişim hiç aklımda yoktu çok ani oldu kayıp rıhtım forumunda gezinirken bir indirim haberi okudum kitap sepeti eski adıyla okuoku redkit'in bazı sayılarını 12 liradan satıyor indirim kuponuyla da 10 tlye geliyor.Ben de 4 tane toplu albüm red kit var fasikülleri de merak ediyordum bu sebeple attım sepete bir kaç tanesi.Biri temin edilemedi iptal oldu bunlar geldi.

 
karşılaştırma için hem citlisini hem fasikül karton baskısını da ekledim.

Fasikül baskı biraz daha büyük içinde bir ya da iki hikaye var kağıt baskı tipi ciltlisinde ise kuşe kağıda baskı içinde toplam 7 ya da 8 kadar fasikül var kronolojik sıralama ile yayınlanıyor.Bir yerde ciltlilerle bu baskılarının çizimlerinin farklı olduğunu okumuştum merak ettim bana kalırsa aynı gibi ama şey farklı çizgi filminden bir de eski küçük gazetenin verdiği sayılarla karşılaştırma yapmak lazım. Bu seride sevmediğim tek şey yazı tipi sanırım.Fazla süslü.Sanırım ciltli toplayacağım bu seriyi şuan emin değilim ama fasiküller de okumak için fazla büyük uzun boylu gibi :)

Benim ufak kitap alışverişim böyleydi başka yazılarda görüşmek üzere hoşçakalın**

6 yorum:

  1. Red Kit' ler beni yıllar öncesine götürdü :) Çok severdim.

    YanıtlaSil
  2. Red Kit ve Dalton kardeşleri ne çok izlerdik ya. :) aldığın mangayı okuyunca yorumunu mutlaka yaz. Manga okumaya alışmak biraz zaman alabiliyor. Öncelikle resimlerin okunuş sıralamalarını öğrenmek gerek. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim arşivimde var hala izlersem ileride diye :D bitirdim mangayı yakında yazıyım yorumunu.

      Sil
  3. Manga konusunda aynı durumdayız. Benim de izlediğim tek anime Ölüm Defteri. Manga okumak isterim ama hem çok uzun seri olmaları, bazen yarıda kalmaları ya da bazı ciltlerinin baskısının olmaması ve okumanın çok hızlı, fiyatlarının ise pahalı olması gibi sebeplerden şimdilik uzak duruyorum. Belki ilerleyen zamanlarda bir yerden başlarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazdıklarında haklısın katılıyorum benim zamanımmış başladım manga okumaya belki bir gün sende denersin :)

      Sil