9 Şubat 2022 Çarşamba

Ocak Ayı


okuduklarım 

Gözlerinin Ardında 
Fantastik Canavarlar Nelerdir Nerelerde Bulunurlar ? 
Biz Hep Şatoda Yaşadık  
Aşk Hiç Bitmez
Maymunlar Gezegeni 

İçlerinde beğenmediğim beni hayal kırıklığına uğratan kitap yok yeni yıla güzel bir başlangıç yaptım okuma açısından.

izlediklerim

Bu hafta Tepedeki Ev bitirdim.Son bölümler baya baya üzücü gerilimliydi.Son bölümlere doğru gerçekleri öğrenince sinirlendim daha farklı olabilirdi dedim.Dizi korku ve gerilimi gerçekten iyi hissettiriyor.Tavsiyem gündüz izleyin bu tip dizilere filmlere alışkın değilseniz ben gündüz izlemeyi tercih ettim.

Dizinin ikinci sezonu gibi bir de başka dizisi var bu diziden üç oyuncu oynuyor.Yine aynı ev ama hikaye farklı şuan için onu izlemeyi düşünmüyorum.

Sonra Euphoria izledim.Bu diziyi hiç duymamıştım.Instagram keşfette gezerken Zendaya'nın bir panelde bu dizinin adı geçen post gördüm merak ettim.Dizi gençlik dizisi gibi Ölmek İçin 13 Sebep adlı diziye benziyor aslında onun biraz daha ağır versiyonu.Zendaya başrolde uyuşturucu kullanan bir kız.
Ve okuldaki diğerlerinin de türlü türlü hikayeleri var.Kendi içine çeken bir dizi özellikle bir kaç bölüm izledikten sonra merak ediyor insan sonu nereye varacak diye.Gençlik dizisi dediğime bakmayın aslında yetişkin dizisi.2.sezonu güncel olarak var şuan daha başlamadım.

İki tane de film izledim biri Fantastik Canavarlar kitabının ardından filmini izledim beğendim.İkinci filmde Gümüş Patenler.Tam bir kış filmi böyle mevsimlere göre film izlemeyi sevenlere tavsiye ederim.

Bir de ek olarak Gönül Dağı ve günlük Seksenler izlemeye devam ✌✰

2 yorum:

  1. Okuduğun her kitaptan memnun olman ne güzel. Darısı şubat ayının başına.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şuan için şubatta güzel gidiyor bakalım ay sonu nasıl olucak :)

      Sil