26 Nisan 2017 Çarşamba

1 Film 1 Şarkı 1 Kitap

Biraz önce ne var yok diye yazıları okumaya girdiğimde çok güzel bir etkinlik ile karşılaştım Sibelynka'nın blogunda.Hatta başlığı çok hoşuma gitti de ayıp olmasın diye kopyalamadım.Etkinlik bu ay içinde beğendiğimiz film,şarkı ve kitap listelemek.

1 Film Face/off 1997


Face/off daha dün gece izlemiş olduğum bir film.Filmin konusu FBI ajanı Saen Archer sekiz yıldır peşinde olduğu ayrıca bir terör olayında çocuğunu öldüren zeki bir suçlu ve paralı terörist Castor Troy'un Los Angles'a yerleştirdiği biyolojik bir silahı aramaktadır.

Film aksiyon,bilim kurgu dram karışımıydı.Konusuna hiç bakmadım aklımda olan bir filmdi puanı ve oyuncular benim izlememde etken,yapıldığı yıla göre güzeldi.Nicolas Cage izlemek beni hep eski yıllara götürüyor eski bir dostu görmüş gibi.

1 Şarkı Katy Perry - Chained To The Rhythm 


Önce melodisine özellikle nakarat kısmına bayıldım sonra sözlerine baktım daha da bir sevdim.Hatta telefon zil sesim olur kendileri.

1 Kitap Cinder - Marissa Meyer 


Bu ay okuduğum ve çok sevdiğim bir kitap Cinder.

Ay bitimine yakın bu etkinlik güzel oldu ayın favorileri gibi.Yapması keyifliydi herkese tavsiye ederim.

17 yorum:

  1. Face off bayıldığım bir filmdi. Ne güzel bir hatırlatma oldu sayenizde :) Cinder kitabın konusu için bir şey söyleyebilir misiniz? merak ettim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh tabi teknolojinin hakim olduğu bir zamanda geçen Külkedisi masalının yeniden kurgu ve seri kitaplar halinde tekrar uyarlanışı.Daha devam kitaplarını okumadım ama kırmızı başlıklı kız,rapunzel filanda olaya dahil oluyor bildiğim kadarıyla tatlı güzel bir kitaptı tavsiye ederim :)

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim :)) sevgiler

      Sil
  2. Face Off'u çok önceden izlemiştim. Etkileyici bir filmdi. Vee Katy Perry, kadının her şarkısı ayrı hoş. :) Kitabı da hiç bilmiyorum. Teşekkürler öneriler için. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katy Perru çok renkli çok tatlı bir kadın,kitap da güzeldir tavsiye ederim:)

      Sil
  3. Nicolas Cage'i çok severim, bir ara tüm filmlerini izlemeye çalışıyordum bunu da izlemiştim. :D Dediğin gibi yapıldığı yıla göre fena bir film değil. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nicolas Cage bana eskileri hatırlatan bir oyuncu televizyonda sık sık filmleri oynardı sanırım ondan.Bende filmlerinden seçip seçip izliyorum :)

      Sil
  4. Çok sevindim katıldığına :) Başlık hiç sorun olmazdı, tersine beğendiğin için .ok mutlu oldum. Bu vesileyle etkinliği gördüğüm Deep ve Gizem'e sevgilerimi gönderiyorum.

    Face Off harika bir filmdi. Bence türünün en iyi örneklerinden biri, her şeyden önce çok farklı bir filmdi. Hele o birbirlerinin hareketlerini kopyaladıkları sahne müthişti!

    Önümüzdeki ay görüşmek üzere diyelim öyleyse 👋

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tatlısın benden de sana boool kalpp ♥

      Sil
    2. Evet ya değil mi hareketlerde bir anda değişti ciddi polisin bir anda daha farklı biri olması filan :D

      Bende çok teşekkür ederim yorumun için sevgiler ^^

      Sil
  5. Etkinliğe katılman beni çoook mutlu etti önerilerinde çok güzeller ♥

    YanıtlaSil
  6. Başladım desem :) Ardı ardına okumayım seriyi diye düşünüyordum,ama sürekli aklımda olunca Scarlet'e başladım gitti :)

    YanıtlaSil
  7. Face off'u izlemedim. Bakayım ona.
    Katy Perry'nin bu şarkısı iyi bana da nakarat kısmı çekici geldi tam sevmeyecekken melodisi hoş 😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam yaz şarkısı değil mi nakarat filan kendine getiriyor insanı :) Bak bak güzel film.

      Sil
    2. Yalnız nasıl bir cümledir o, eksik kalmış :):). Melodisi hoş gelince sevdim diyememişim eksik kalmış hahaha:).

      Sil
    3. Anladım ama ben seni sorun yok ana fikir aynı :D:D

      Sil