9 Nisan 2017 Pazar

Cinder - Marissa Meyer


Konusunu alıntı yapıcaktım ama boş verin.Az çok tahmin edersiniz ki bu modern zamanların Külkedisi masalı.Birde konusunda biraz ipuçları var ondan eklemedim.

Yeni Pekin'e hoşgeldiniz.Burada hayal edebileceğiniz bütün teknoloji var hologram yayınları hareket eden sizinle konuşan androiler,yarı insan yarı robot sayborglar ve tabi ki hepimizin hayali olan jetgillerin uçan araba teknolojisi.Okurken külkedisi masalının modern halini okuyacağımı düşünüyordum ama öyle olmadı.Evet orjinaline sadık kalınmış ama aynı zamanda çok güzel de kurgu yapmış yazar.Bu benim çok hoşuma gitti hatta seri yapmış ve nasıl birbirine bağlayacak gerçekten merak ediyorum.

Kitabı çok beğendim uzun zamandır diğer kitaplardan alamadığım tadı aldım diyebilirim.Bir çok kişi bu kitabı beğenmeyip devam kitaplarının daha güzel olduğunu hatta seri hatrına bu kitabı okumaya zorladıklarını okumuştum ama bana öyle olmadı.Teknolojiyi seviyorum her ne kadar eski aşığı bir insan olsam da bilgisayarım filan benim sevgilimdir.Belki de ondan bu derece sevdim kitabı.

Cinder'in yardımcı bir androidi var ya o kadar eğlenceli ki konuşmaları filan çok sevimliydi.Külkedisi masalı dedik tabi ki prens de var Prens Kai,nasıl iyi yürekli bir prens birde yakışıklı ha.Akıcı,eğlenceli bir kitap Cinder.

Küçük kardeşiniz mi var,orta okula filan giden kitap mı almak istiyorsunuz bence çok güzel bir tercih olur Cinder.İçinde o yaştaki çocuklara uygun olmayan bir şey yok.Benim çok beğeniyle okuduğum bir kitap oldu ikinci kitabını en kısa zamanda okumak istiyorum umarım onu daha da çok severim.

Puanım 5/5

5 yorum:

  1. Masal tadında bir seri olucak gibi mutlaka en kısa zamanda devamını getireceğim :)

    YanıtlaSil
  2. Bu olumlu yorumların beni ne kadar mutlu ediyor bilemezsin. En iyisi ben serinin diğer kitaplarını da alayım, arka arkaya bekletmeden okurum :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seninde güzel yorumların beni çok mutlu ediyor *.* En azından ikincisi elinin altında olsun ki seversen hemen okumak istersin :)

      Sil
  3. Ben de çok beğendim blogcaaan, bitirdim :D İlk kitabı nasıl sevmemişler ki bence de çok sevilesiydi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mutlu oldum blogcaann :D Bence de çok tatlı bir hikayeydi :)

      Sil