5 Nisan 2017 Çarşamba

Mart Ayında Okuduklarım | İzlediklerim

Mart ayı aman dırt canım istemiyor modunda geçti benim için.Gerçekten de canım kitap okumak istemedi.Reading slump değildi benimki biraz kendi isteğimle ağırdan almaktı.Yine de buna rağmen dört kitap okumuşum.Normalde boş olduğum aylar altı yedi okuduğum düşünülürse idare eder bir sayı hiç yoktan iyidir.


Okuduğum kitaplardan genel olarak memnunum bir tek Seninle Bir Gece istediğimi pek vermedi.Tarihi aşk okuma isteğim hala geçmedi Seninle Bir Gece beni pek tatmin etmedi yani.Şah Mat daha önce başlayıp ilk yirmi sayfasında bıraktığım bir kitaptı bir yerde görmemle tekrar başladım ve bu sefer bitirdim.Bu sefer doğru zamanmış ilk başta kitaba girmek zor oluyor ama sonra alışıyor insan.Ruhi Mücerret ,Murat Menteş'den okuduğum ilk kitap gerçekten güzel bir kurgusu vardı mizah macera tadında.Ve ayın yıldızı Cinder bayıldım uzun süredir her şeyin tam doz olduğu bir kurgu okumamıştım.Daha bloga yazamadım ama yazacağım en kısa zamanda.

Dizilere başlamam ile haftayı yarıya bölmüş olmamla izlediğim film sayısı düştü.Ama yine sayıca iyi kıvamda 14 film izlemişim bu ay.

İzlediklerim
  • Ayı Yogi 2010
  • Bugün Aslında Dündü 1993
  • Özgürlük Yolu 2010
  • Şahane Hayat 1946
  • Geleceğe Dönüş 1985
  • Karanlığın Elli Tonu 2017
  • Bourne'un Mirası 2012
  • Gizli Güzellik 2016
  • Kirli İşler 2002
  • X-Men Başlangıç:Wolverine 2009
  • Parçalanmış 2016
  • Istakoz 2015
  • Yıldız Savaşları:Jedi'nin Dönüşü 1983
  • Gizli Sayılar 2016
          

Genel olarak iyi filmler beğendiğim filmler oldu.Parçalanmış ve Istakoz bu ayın en ilgi çekici farklı filmleriydi.Istakozdan bahsetmiştim,Parçalanmış'tan söz edecek olursam kişilik bozukluğu yaşayan bir gencin üç genç kızı kaçırmasını anlatıyor ama aslında kaçıran kendisi değil kafasında yaşayan 23 kişiden sadece biri.Becoming Jane filmindeki rolünü çok beğenmiştim özellikle Jane ile bir sahnesi var ki o sahne için defalarca izleyebilirim o filmi.Burada ise çok farklı bir rolde izledim gerçekten tebrik etmek lazım güzel iş çıkarmış ve devamı gelecek gibi bu filmin nasıl olucak merak ediyorum.

Çok beğendiğim diğer film Gizli Sayılar.Amerika'da sen zencisin az geri dur sen beyazsın şahanesin gibi ayrımların olduğu dönemde gerçek hayattan alınma bir hikayeden uyarlanan üç zenci kadının Nasa'da çalışmasını anlatan bir film.Oyuncular çok şahaneydi çok beğendim.

      

Game Of Thrones'i hiç bir spoiler yemeden bekletiyordum buda bir ilk hiç spoiler almadan,neden hani her zaman Nisan'da yeni sezon başlar ya ona denk getiriyim arka arkaya izleyeyim nasıl olsa bölüm sayısı da az anca olur diye benim sezon bitmesine iki üç bölüm kala yeni sezon tarihini açıkladılar tabi kısa süreli şok yaşadım.7.Sezon 17 Temmuz'da ekranlarda olucak.Peki 6.sezon nasıldı benim için yavan geçen bir sezondu bir kaç olay dışında.İstediğim heyecanı alamadım son bir kaç bölüm dışında.Hodor'un olayı da en çok etkilendiğim yerlerden büyük ihtimal kitaptan bu kısım adamdaki kurgu hayran uyandıracak cinsten.Bakalım 7.sezon nasıl olucak bu sefer bekletmeyi düşünmüyorum güncel takılacağım.

The Walking Dead tadını damağımda bıraktı gitti 6.sezon.Çok aksiyonlu bir dizi değil ama gerilim merak uyandırıcı kendine çeken bir yani var.Malum bu sene çok konuşulan Negan karakteri eklendi.O ilk bölümler neydi ya gerçekten gerilimi hissettim.Negan ya bayılıyorum o karaktere oyuncuya hareketleri filan o kadar mükemmel ki.Cidden kötü bir karakter ama ben seviyorum.Sezon finali başta yavan bu mu yani dedirten cinstendi ama sonra olanlar oldu asıl kıyamet 7.sezonda kopacak gibi

Ve bir tane de yerli dizim var.Kara Para Aşk ikinci sezonunu izledik annemle.Oda bir ara yarım bırakmıştı bende bu sefer kahvaltı yaparken birer birer saat bölerek izledik.Yerli dizileri ya gereksiz yerlerini atlayarak ya da birer saat bölerek izliyorum malum çok uzunlar.Eğer yerli dizi izlemek isteyip gereksiz uzun sezonlardan ya da klişelerden sıkılan varsa bu dizi tavsiyemdir tam dozunda bitti güzeldi son anına kadar da.

9 yorum:

  1. Filmler esaslı filmlerden seçilmiş gibi :)

    YanıtlaSil
  2. Dört kitapta iyidir. :))
    Gizli Sayılar'ın fragmanı benim de ilgimi çekmişti, hoş bir filme benziyor. Belki bir ara izleyebilirim. 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de iyidir hiç yoktan,koskoca ayı bir kitapla kapattığım zamanlarda olmuştu.
      Güzel filmi oldukça da eğlenceliydi tavsiye ederim :)

      Sil
  3. Cinder merak ettiğim bir kitap. Bende var ama serinin diğer kitapları yok diye bekletiyorum. Böyle olumlu yorumlarının olması hoşuma gidiyor.

    Ruhi Mücerret'e bayılmıştım. Yazarının bütün kitaplarını okumak istiyorum.

    Kara Para Aşk'ı izlemedim ama tuba ve engin'in çift olarak enerjileri çok iyiydi.Arada açıp onların sahnelerini izliyorum. Birbirlerine çok yakışmışlardı. Eşimle benim kahvaltı dizimiz Leyla ile Mecnun. eğer absürt komedi seversen tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cinder çok beğendiğim bir kitap oldu en kısa zamanda ikinciyi okumayı düşünüyorum,bence de elinde ikinci kitap da olsun merak ediyor insan devamını.

      Leyla ile Mecnun izlemek istediğim diziler arasında ama annem ister mi bilmiyorum :D Daha çok güncel dizileri istiyor belki yaza izleriz.

      Sil
  4. Arkadaşla Parçalanmış'a gitmeyi çok istiyorduk. Vize zamanı gelince kaldı öyle :/ Gizili Sayılar da merak ettiklerim arasındaydı, beğenmişsin madem bana da yazın izlemek düşer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Parçalanmış ikincisi gelicek diye düşünüyorum belki o zaman sinemada denk gelirsin tabi beğenirsen etkileyici bir filmdi.Gizli Sayılar gerçekten hoştu özellikle gözlüklü olan kadın haraketleri başarısı filan :D

      Sil
  5. Sınavlardandır o kesinlikle birde tam mevsim geçiş ayı ondan oluyor umarım nisan ayı daha şen daha güzel geçer :)

    YanıtlaSil