1 Nisan 2017 Cumartesi

Kitap Sahaf Alışverişi

Geçtiğimiz günlerde Konya'da kitap günleri olucağını duyduğum zaman çok sevinmiştim.Daha önceki olanlara pek gitmemiştim ama bu sefer müsait olunca dedim gittim.Tüyap fuar yerimiz olmasına rağmen tüyap kitap fuarı yapmıyorlar böyle kitap günleri fuarı yapıyorlar.

Tanıtım da %50 'ye varan indirimlerle yazıyor nereden baksan bir sürü yayın evi var.İnsan umutlanıyor baya güzel olucak diye.Oldu mu peki benim için hayır.O yüzde elli indirim dedikleri de yok yani hangi kitabı sorsam 3 ile 5 lira indirip söylüyorlar.Onu internetten de alırım hatta taksitle.Bazı yayın evleri yoktu vardı da stand olarak değil başka yayın evinin kitaplarının arasında üç beş kitabı.Martı da bir indirim vardı ama onda da alacak kitabım yoktu.Allahtan çok uzak bir yerde değildi de çok sıkıntı olmadı o yüzden eli boş dönmem.

Sonra dedim yanımda biraz para var hazır yolum da üstü Rampalı Çarşıya uğrayayım.İçinde kitapçıların olduğu bir pasaj.Eskiden yani internetten almadığım zaman burada alırdım hep kitaplarımı tabi bazıları korsandı.Öyle İstanbul'daki sahaflar kadar güncel ve ucuz olmasa da bazen aradan istediğim kitaplar çıkabiliyor.Elime nakit geçtiği zaman uğramayı alışveriş yapmayı sevdiğim bir yer.


Cerrah uzun zamandır istediğim ama doğan kitabın pahalı olmasından dolayı alamadığım bir kitap.Serinin iki kitabı daha var ama bu olmadan başlayamadım.Şimdi artık özgürüm başlamada ve çok aşırı merak ediyorum beğeneceğimi de umuyorum.Seraphina'yı bir zamanlar merak edip okumak istiyordum ama sonra devam kitaplarının gelmediğini okudum ve peşini bıraktım.Gezerken karşıma çıkınca belki tek kitapla tatmin olurum hem on lira fiyatı ne kaybederim ki diye düşünerek aldım.Bu ikisi ikinci el ama tertemizler sıfır gibiler dediğim gibi bizim sahaflar da ucuz değil ikisine 18 lira verdim.

Diğer ikisi de Nora Roberts kitapları.Bilgeliğin Anahtarı ilk kitap serinin devam kitapları elimde vardı okumaya başlayabilirim artık.Baştan Çıkaran Ölüm de diğer serinin devam kitabı düzgün pdfsi olmadığı ve uygun fiyata denk gelince aldım.Bunlar takasla denk gelseydi iyiydi ama olmadı.Bunlar sıfır denk geldi 25 e aldım biraz pahalı oldu aslında ama piyasa da olmadığını ve sıfır olunca yine uygun almasam pişman olurdum.

11 yorum:

  1. Rampalı çarşıya ders kitapları dışında alış veriş için giden birini görmek çok sevindirici. Ama maalesef 2. el kitaplar bile pahalı ve fırsatçılık yapıyorlarmış gibi geliyor bana... Güvenemiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel bir yer kitapçıların bir arada oluşu filan ama evet fiyatlar ikinci el için bile fazla bence de on lira yerine beş lira olsa ki biliyorum üç dört kitap satmaya kalksam bana on lira anca verirler yani her halükarda kar olur.Müşteri olarak da azalış var zaten eskiden daha kalabalık olurdu internetin cazip fiyatları ikinci elin bile bazen pahalı olması bunlara etken.Yine de hiç yoktan iyidir.

      Sil
  2. Kitap sitelerinde gördüğüm kadarıyla Cerrah'ın seveni çok. Kitaplarını güle güle okuman dileğimle :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok umutluyum o kitaptan umarım severim.Çok teşekkürler :)

      Sil
  3. Bende bazı bazılarını topladım bazılarını pdf ortaya karışık,okumak istersen ödünç yollarım malum zor bulunuyor kendini sıkıntıya sokmazsın benim gibi:)

    YanıtlaSil
  4. Ölüm serisi çok güzel gerçekten :)) Tess'in serisine de başlamıştım ama yarım kaldı, neyse arada devam ederim :D Keyifli okumalar diliyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu ay başladım bakalım seriye umarım severim.Neyse sen arada devam et bakalım bende başlarım bir ara :D Teşekkür ediyorum ^^

      Sil
  5. Vadedilen indirimlerin olmaması kötü olmuş fuarlar ve kitap şölenlerinde hep böyle oluyor zaten indirim var diyip üç-beş tl cik düşürüyorlarlar internette bile daha büyük indirimler oluyor ama aldığın kitaplar hoş gözüküyor herşeye rağmen. Hatırlı olsun iyi okumalar dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şahsen büyük umutlarla gittim hayal kırıklığı oldu ama yine de bu kitaplar teselli etti beni :) Teşekkürlerr^^

      Sil