5 Kasım 2018 Pazartesi

Ekim Ayında Okuduklarım | İzlediklerim

Bu olayı her ay yapamıyorum düzgün bir kitaplığım olmadığından kitapları boş bulduğum yerlere kutulara filan koyduğumdan ay sonu bu iş gözümde büyüyor kitapları bulamıyorum ama bazen de masamda birikiyor fotoğrafını çekip paylaşmak istiyorum bugün de o günlerden biri oldu.Benim için biraz koşturmacalı geçen bir aydı ona rağmen 4 kitap okudum ve bu benim için güzel bir sayı.Gönül ister ki daha hızlı daha fazla okuyayım ama olmuyor.Okuduğum bütün kitapların yorumları tek tek mevcuttur ayrıntılı okumak isterseniz.Okuduklarımdan memnunum bu ay beni hayal kırıklığına uğratan kitap olmadı.



Okuduklarım
  • Köpek Kalbi
  • Bu Bizim Hikayemiz
  • Yeraltından Notlar
  • Bir Alışverişkoliğin İtirafları
İzlediklerim de ise bir süredir dizi izliyordum şimdilerde ise filmlerime geri döndüm diyebilirim.Ay sonunda bu kararı vermemden az film izledim.

İzlediklerim 
  • Repo Men
  • Suyun Sesi
  • Kayıp Aranıyor
  • Üç Kağıtçılar
Filmlerden de Kayıp Aranıyor filmini merak ederek keyifle izledim.Klişe bir senaryo aslında ama çekim tekniği dikkat çekiyor olayları bilgisayar kamerasından görüyoruz ve bir çok olay da bilgisayar üzerinden gerçekleşiyor bir babanın kayıp olan kızını araması onun hayatını araştırmasına tanık oluyoruz.

Bir diğer filmde Üç Kağıtçılar Nicolas Cage'nin devleştiği filmlerden olduğunu düşünüyorum.Bu filmde hem Obsesif-kompulsif hemde dolandırıcı bir karakteri canlandırıyor ve sonu ters köşe filmlerden öyle filmlerden hoşlananlara tavsiye ederim.

Bu arada bir sürü de dizi izliyormuşum farkında değilim sezonun başlamasıyla güncel bölümler bir anda üstüme gelmeye başladılar bunlar bitsin yeni diziye öyle başlarım diyordum ama dayanamadım bir süredir izlediğim iki yeni dizi var onlar da sezon finali yapınca yazmayı düşünüyorum bakalım.Şimdilik bu kadar görüşmek üzere hoşçakalın...

10 yorum:

  1. Yeraltından Notlar beğenerek okuduğum bir kitaptı. Bir Alışverişkoliğin İtirafları ise başlığı nedeniyle ilgimi çekti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitaplara kaçanlar,
      Bir Alışverişkoliğin İtirafları eğlenceli bir kitaptı tavsiye ederim :)

      Sil
  2. "Kayıp Aranıyor" başından sonuna hiç sıkılmadan izlediğim bir filmdi.
    Bu arada hangi dizileri izledin merak ettim. Bu aralar tam bir dizi canavarı oldum çünkü :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sibelynka,
      bende biraz filmlere ağırlık vermeye başladım filmleri özlemişim :)
      dizilerden biri A Discovery of Witches diğeri You **

      Sil
  3. Tamamdır 👍
    Hemen "izlenecekler" listeme eklendiler

    YanıtlaSil
  4. O zaman sana Tv Time'dan sürekli bildirim geliyordur :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şule uzundere,
      sorma bildirimleri de kapatınca günleri karıştırıyorum :) Hala da gözüm bir iki dizi de merakla bekliyorum yerli yapımlardan Şahin Tepesi başlayacak gözümü ona diktim :D

      Sil
  5. köpek kalbi ve yeraltından notlar çok iyi :) alışverişkolik filmini izledim :) diğer filmlerden de izlemediklerime bakıyim :)

    YanıtlaSil