14 Kasım 2018 Çarşamba

Tuhaf Kütüphane - Haruki Murakami


Arka Kapak Yazısı:Yalnız bir çocuk, gizemli bir kız ve Koyun Adam…  Acaba korkunç yaşlı adamın onları hapsettiği ürkünç kütüphaneden kaçmayı başarabilecekler mi? Haruki Murakami’den büyükler için yazılmış, masal tadında bir öykü…

Yorumum:Şimdi bu kitaba ne desem bilemedim.Kitap zaten kısacık bir şey,yorum yaparken de bir tarafı elimde kalacak gibi hissediyorum.Hikaye çok güzel ama sonunu okuyana kadar,çünkü sonu yok kitabın.Bir anda bitti, bense  nerede bu kitabın devamı ne  oldu şimdi bunlar neden oldu hayal mi gerçek miydi diye düşündüm.İçindeki çizimlerle masalsı anlatımıyla daha uzun olsaydı hikaye çok daha güzel olabilirdi.



Ben bu kitaba kütüphanede rastladım o yüzden okudum yoksa sanmıyorum kısacık bir kitaba otuz lira vermezdim.Onun yerine üstüne az daha koyar Harry Potter çizimli baskılarını alırım.Bence sizde kütüphaneden alıp okuyun hatta kitapçıda bile okunabilir.

Puanım 3/5

4 yorum:

  1. Murakami okunuyor diye yayınevleri kitaplarını bir servete satmaya başladılar. Ben de o kadar para veremem. Birilerinden bulup okurum belki.

    Bu arada kapak resmin değişmiş, fark ettim :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şule uzundere,
      Pdf bile okunur kısacık bir öykü.Evet Kapak resmini değiştirdim biraz da bu dursun değişiklik olsun dedim :)

      Sil
  2. murakami okuyom ben de sıraylan. evet okunur kitapçıda bile. bazen yapıyom öyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      benimde ikinci murakami kitabımdı kütüphanede denk gelirsem okuyorum bende :)

      Sil