24 Kasım 2018 Cumartesi

Meğer Ne Çok Sevmişim - Lisa Kleypas (The Hathaway #5)

The Hathaway Serisi #5
Türü:Historical,Tarihi Aşk
Epsilon Yayınları
Sayfa Sayısı:368

Arka Kapak Yazısı:Doğa ve hayvanlara düşkünlüğüyle bilinen Beatrix Hathaway’in kendini rahat hissettiği tek yer açık alandır. Daha önce Londra sezonuna katılmasına rağmen, duru bir güzelliğe sahip bu genç kadının karşısına onu heyecanlandıran veya ciddi anlamda ona kur yapan biri çıkmamıştır. Bu yüzden çaresizce kendini aşkı hiç bulamayacağına inandırmıştır.  Ancak Hathaway kardeşlerin en sıra dışı üyesinin sıradan birini hayatına almasının artık zamanı gelmiştir. Kız kurusu sıfatından kurtulmasının tek yolu budur. Çok geçmeden, kader karşısına aradığı kişiyi çıkaracaktır.

Yakışıklı ve cesur Yüzbaşı Christopher Phelan savaştan döner dönmez, Beatrix’in arkadaşı olan, hayat dolu Prudence ile evlenmeyi düşünmektedir. Ancak Pru’ya yazdığı mektuplarında sözünü ettiği gibi savaş meydanında geçen hayat onun ruhunu karartmıştır. Christopher eskisi gibi değildir artık. Pru’nun yaşadığı hayal kırıklığını fark eden Beatrix arkadaşına yardımcı olmaya karar verir. Christopher’a gönderilen mektupları genç kadının adına kendisi yazacaktır. Beatrix ile Christopher arasındaki yakınlaşma kısa bir süre sonra bambaşka bir hal alır; yoğun bir çekim gücü ve tutku baş gösterir… Genç adam eve döner dönmez sevdiği bu kadının karşısına çıkacaktır. Beatrix’in masum oyunu, karşılık bulamayan bir aşk acısıyla —ve inkâr edilemez bir tutkuyla— sonuçlanacaktır.

Yorumum:Kitap kapağıyla tam anlamıyla uyumlu savaşta olan bir erkek ve onun mektup arkadaşı olan Beatrix.Ama tek sorun Christopher'in bundan haberi yoktur o konuştuğu kişiyi başka biri sanmaktadır.Ne zaman ki Christopher savaştan döner  bir şeylerin ters gittiğini düşünür ortalık karışır.Bu arada kitabın kapağındaki mektup da Gençliğe Hitabe yazıyor.Dikkatli bakınca okunuyor birazcık.

Zamanında buldukça historicalları topladım şimdi de özlemini çekmeden fazla ara vermeden okuyorum.Geçen ay bu yazarın O Yaz adlı kitabını okuyup beğenince tercihim yine aynı yazar oldu.Daha yazardan okuduğum ikinci kitap olmasına rağmen kalemini ve tarzını beğendim.Kitabın içinde yetişkin içerikler vardı ama diğer yazarlar gibi kitabı bu sahnelerle boğmamış.Bu da sevmemde büyük bir etken gereksiz sayfa kalabalığı gibi geliyor bana ben genelde atlıyorum buraları.

"Daha iyisini bilemeyecek kadar genç ve idealist,"dedi Christopher.
"Kararını yanlış buluyorum."
"Ben de,"diyerek karşı atak yaptı Leo."Ama malesef kız kardeşlerimin hiçbiri kocalarını benim bulmama izin vermedi."

The Hathaway serininin son kitabı Meğer Ne Çok Sevmişim kardeşlerin en küçüğü Beatrix ve onun aşk hayatını konu alıyor.Tarihi aşk romanlarını karışık okuduğumdan seriyi biraz sondan giriş yaptım ama bence bir fark yok başı sonu belli kitaplar olduğundan.Son kitaptan başlamış olsam da Hathaway kızlarını okumak keyifliydi.Hatta ailenin bir arada olduğu ablaların eniştelerin keyifli atışmaları daha çok olsaydı hiç fena olmazdı.Beğendiğim bir kitap oldu bu türü sevenlere tavsiye ederim.

Puanım 5/5

4 yorum:

  1. Yazarı daha önce okumadım. Son zamanlarda karşıma çıkmaya başladı. Bazı kitaplarının baskısı yok sanırım. Takasta ya da ikinci elde denk getirirsem okumak isterim. Historicalları seviyorum. Bu sevgimi paylaştığın için seni de seviyorum :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sule uzundere,
      Bende ikinci el denk getirdikçe topluyorum historicalları yoksa bulmak zorlaştı artık.Yazarın iki kitabını okudum şimdiye kadar ve kalemini beğendim seninde beğeneceğini tahmin ediyorum umarım denk gelir de okursun sende.Ahh çok mutlu oldum ve hislerimiz karşılıklı :)

      Sil
  2. daha alışmadığım bir tür ama çok sevmişsin aklımda tımıms :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      lisa'dan okuduğum ikinci kitap ama yazarın kalemini sevdim denk gelirsen tavsiye ederim:)

      Sil