31 Aralık 2019 Salı

Noelde Ölüm - Nora Roberts (Ölüm Serisi #7)


Kitabın Adı: Noelde Ölüm
Seri Adı: Ölüm Serisi/Eve Dallas 
Seri Sıralaması: 7/49
Yayınevi: Epsilon Yayınları
Türü: Polisiye,Romantik
Sayfa Sayısı: 294
Basım Tarihi: 2006
Puanım: 4/5

Arka Kapak Yazısı: Kimsenin yalnız olmaktan hoşlanmadığı Noel dönemi, New York'un en havalı eşleştirme servisi 'Size Özel' için, yalnız kalpleri bir araya getirmenin tam zamanıdır. Ancak Teğmen Eve Dallas, bir seri katili yakalamaya çalışırken, çok vahim bir şey keşfeder: Katilin bütün kurbanlarının izi 'Size Özel'e uzanmaktadır. Cinayetler devam ederken, Eve gerçek aşkı arayan yalnız insanların dünyasına girmek ve onları bir sonraki kurbanını arayan katilden korumak için büyük çaba harcar. Bu çaba, yardımcısı Peabody, dosta Feeney ve kocası Roarke'un desteğine rağmen, Eve'i kaçmaya çalıştığı geçmişi ve insanoğlunun karanlık iç dünyasıyla yüzleşmek zorunda bırakır.

Yorumum: Yılın son kitabıyla buradayım.Eve Dallas serisine devam etmekteyim.Serinin 7.kitabını da sıkılmadan bıkmadan okudum.Teğmen Eve'i onun aşkı Roarke'yi,yardımcısı Peabody ile atışmalarını okumak keyifli oluyor.Bir de McNAb var ki o da değişik karakterlerden biri.

Tek sevmediğim nokta Eve ve Roarke'nin hala cicim aylarındaymış gibi birbirlerini her gördüklerinde birbirlerine atlamaları yani bir oturun sohbet edin çünkü iki farklı karakter sohbet ederken onları okumak daha güzel daha romantik.Sonlara doğru bu durum azaldı ve daha çok konuşmaya atışmaya başladılar.
"Hey tatlım,burada yalnız mısın?"diyen bir ses ve poposuna bir şaplak indiren elle sinirlenerek kaşlarını çatıp hışımla döndüğünde McNab'le karşılaştı.
Adam önce kırmızı sonra beyaz sonra gene kırmızı oldu olmuştu."Aman Tanrım! Teğmen, efendim..."

"Elin hala popomda umarım McNab.Eminim onun orada durmasını istemiyorsundur."

Roarke "Eğer senin popon olduğunu bilerek ellediğine inansaydım onu hemen burada öldürürdüm hayatım,"derken McNab'ın iyi bağlanmış kravatını çekiştirdi.
Ve güzel bir haber Epsilon yayınları uzun bir aradan sonra bu serinin kitaplarını en baştan basmaya başladı.Seriye ilk başladığımda ilk kitabı okuduğumda yani işte polisiye roman farklı olarak bunda romantiklik de var demiştim.Bir de farklı olarak da gelecekte geçiyor seri.Böyle düşünmüştüm elimde de kitapları olduğundan seriye devam ettim.Ve şimdi de başka kadın dedektifleri okuduğumda pek beğenemez, Dallas ile kıyaslar oldum.O yüzden seriye başlamak isteyenler için ufak bir tavsiye iki üç kitabını okuduktan sonra devam ya da devam etmeme kararı almanızı öneririm.

"Haydi Peabody bir araç yakalayıp hemen bizim eve dön ve McNab'le çalışmaya başla."
"Neden yüzüme bir yumruk atmıyorsun?"

13 yorum:

  1. Epsilon duyurdu yeniden baskıları yapılacak hatta ilk bir kaç kitabı satışa sunuldu diye biliyorum.Mutlu yıllar dilerim :)

    YanıtlaSil
  2. Yeni yıl sizler için sağlık, mutluluk ve huzurla dolu bir yıl olsun; Yeni yılınız kutlu olsun. Sevgilerle.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimiz için güzel bir yıl olur umarım güzel yorumunuz için teşekkür ederim mutlu yıllar :)

      Sil
  3. Kaçıncı kitaba kadar okudum hatırlamıyorum ama baya kitabını okudum serinin, ben de seviyorum :)) Bir de musmutlu yıllar, her şey gönlünce olsun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimiz için musmutlu bir yıl olur inşallah mutlu yıllar :)

      Sil
  4. Basımları yok diye alıp okuyamıyordum, yenilendiği haberini görünce çok sevindim. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç umudum yoktu bu seriyi yeniden basacaklarına ama bastılar,okuduktan sonra yorumlarını bekliyorum :)

      Sil
  5. noraaa noel uygun düşmüş. iyi yıllaaar gelcam yineğğğğ :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi denk geldi bu kitap.Mutluu yıllar yine beklerim :))

      Sil
  6. Bu seri toplam kaç kitaptı? Hepsi sende var mı?

    Epsilon'dan güzel hareketler geliyor son zamanlarda. Julia Quinn'in kitaplarını da basacaklarmış. Şu basımı biten kitapları otomatik tekrar bassalar da bizi yüksek ikinci ellere muhtaç etmeseler ne güzel olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Goodreads'e bakınca 49 tane kitap gözüküyor seriye ait :D Baştaki okuduklarımdan bazılarını elden çıkardım çok sevdiklerim kaldı.Geçmişten Gelen Ölüm ve son çıkardıkları hariç var diğerleri ben de var.Son çıkardıkları da serinin 34. kitabı bir anda ona atladılar oysa 18.kitabı çıkarmaları gerekiyordu.Ben seviyorum polisiye dizi izler gibiyim :)

      Evet ya Julia Quinn serisini bastılar da iykin beyaz kapak toplamışım diyorum yeniler de güzel ama eskiler daha bir güzel :) Julia'dan yeniler ve eskilerden de bir kaç kitabım eksik bir de Sabrina Jeffries bir de bunun kitaplarını bassalar süper olucak ikinci el aramak zorunda kalmasam.

      Sil
  7. bu sene ben de iki nora okudum :) aşkın resmi, aşk sığınağı. hıhım keyifliydiii :

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben o kitaplarını okumayı denedim ama pek sevemedim Nora'nın bu serisini bir de gelin serisini seviyorum :) Elimde bir de anahtar serisi var bakalım onu sevecek miyim.

      Sil