14 Nisan 2021 Çarşamba

Bilgeliğin Anahtarı - Nora Roberts (Anahtar Serisi #2)


Kitabın Adı: Bilgeliğin Anahtarı   
Seri Adı: Anahtar Serisi
Seri Sıralaması: 2/3
Yayınevi: Epsilon Yayınları 
Türü: Romantik, Fantastik 
Sayfa Sayısı: 335
Puanım: 4/5

Geçtiğimiz aylarda seriye başlamıştım ve kaldığım yerden devam ediyorum.İlk kitapta Malory'in hikayesini okumuştuk bu kitapta da Dana'yı okuyoruz.Dana kitapları okumayı çok sever evinde her yerde kitaplar vardı sabah kahvaltıda ayrı kitap yatmadan ayrı bir kitap okur ve kendisi bir kütüphanede çalışmaktadır.Tabi ki onun anahtarı kitaplarla dolu dünyasındadır.

Tür biraz mistik biraz da romantik dostluk bir yandan hayatlarında devam ederlerken bir yandan da kendilerine verilen süre zarfında anahtarı bulmaya çalışmaktadırlar.Romantik dedik kitapta aşk da var zamanında Dana'nın kalbini kırıp giden bestseller yazar Jordan.Onların hikayesini okumak keyifliydi.Yazar ara ara Zoe ve Brad'e de değindi üçüncü kitaptaki çiftimiz olurlar kendileri.Onların hikayelerini de çok merak ediyorum çok fazla ara vermeden okurum.

Fantastik diye geçse de daha hafif fantastik diyebilirim yormayan türden, ilk kitapta biraz anahtar bulma olayını değişik bulmuştum ama bilgeliğin anahtarı bulunma şekli daha çok hoşuma gitti diyebilirim.Yazıldığı döneme göre güzel bir kitaptı bence.

6 yorum:

  1. ilk kez denk geldim sayende güzel tanıtım olmuş ellerine sağlık .:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eski serilerden olunca denk gelmemişsinizdir teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Şu sıra çerezlik bir şeyler okumak istiyorum. Bu seriye bir bakayım. 😊 Kalemine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel seri ama bulunursa eski basımı olmayanlardan denk gelirsen tavsiye ederim :)

      Sil
  3. Bu yazarın serisi de çok galiba. Eve Dallas'ı öğrendim artık ama bunu duymamıştım :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazar hiç durmadan yazmış da yazmış hala da yazmaya devam ediyor mu bilmiyorum :)

      Sil