7 Nisan 2021 Çarşamba

Terapi - Sebastian Fitzek

 
Kitap Adı: Terapi
Orijinal Adı: Die Therapie
Yazar: Sebastian Fitzek
Yayınevi: Pegasus Yayınları
Türü: Psikolojik Gerilim
Sayfa Sayısı: 320
Baskı Yılı: 2015
Puanım: 5/5

Arka Kapak Yazısı:12 yaşındaki Josy tanımlanamayan bir hastalığın pençesindedir. Doktor muayenehanesindeki tedavisi sırasında, ardında hiçbir iz bırakmadan ortadan kaybolur. Dört yıl sonra, Josy'nin babası psikiyatrist Viktor Larenz, bu trajediyle başa çıkabilmek için Kuzey Denizi'nde bir adada inzivaya çekilmiştir.
Bir gün güzel bir yabancı, ona sürpriz bir ziyarette bulunur.

Kitabın konusu yukarıda geçtiği gibi.Heyecan dolu diye bahsettiğim kitap bu kitap işte.İlk sayfasından kendine çeken bir havası var kitabın içine giriyor o adaya gidiyor ve sonunu öğrenene kadar oradan ayrılmak istemiyorsunuz.Covidden dolayı bir kaç iznim vardı evdeydim o zamanda kitabı hemencecik bitirdim.Böyle akıcı kitaplar okumak çok iyi oluyor hemen bitirip yeni kitaba geçmek istiyor insan.

Bu yazardan okuduğum üçüncü kitap ve bu adamın kalemini gerçekten beğeniyorum yazdığı kitaplar gerilim dolu psikolojik polisiyeler ve karakterlerin hareketleri olayları birbirine bağlama durumu olsun çok iyi.Birde az karakterlerle yapıyor bu işi kitapta öyle çok karakter yoktu.Uyurgezer kitabının sonu biraz karışıktı kim ne ne oluyor kafam karışmıştı oradan puan kırmıştım ama bu kitap öyle değildi eğer gerilim okumayı seviyorsanız bu kitabı tavsiye ederim.

"Biliyor musun Viktor? Umut insanın ayağına batan bir cam kırığı gibidir.Ayağında bulunduğu müddetçe, attığın her adımda canını yakar.Çıkarılıp atıldığında ise bir müddet kanar, iyileşmesi biraz zaman alır fakat sonunda yürümeye devam edersin.Bu sürece matem ismi de verilir."

7 yorum:

  1. Bir adet Bilgeliğin Anahtarı gördüm 😍 Nora'yı görünce ben de akan sular durur 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o kitabı da yeni bitirdim yakında onun hakkında da yazı gelir sevdiğim bir kitap oldu :)

      Sil
  2. Fitzek,tam bana göre yazdığını bildiğim ama bir türlü başlayamadığım bir yazar. Alıntı çok hoşuma gitti. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu kitabıyla başlayabilirsin bence merak uyandırıcı sürükleyiciydi :)

      Sil
  3. kesinlikle ağır ilerleyen bir kitap okudu mu insan bir çırpıda okuyacağı farklı bir tür istiyor ki okumaktan uzaklaşmasın.Sevdiğin bir tür ise deneyebilirsin :)

    YanıtlaSil
  4. Böyle hızlı okunan kitapları seviyorum. Hele bir ağır giden kalın bir kitaptan sonra çok güzel gidiyorlar :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bazen ince bir kitap bitmek bilmezken böyle kalın kitaplar akıcılığından bir çırpıda bitiveriyor ilaç gibi geliyor insana :)

      Sil