11 Nisan 2021 Pazar

Emily in Paris

Bugün yazacağım dizi yazın izlediğim bir dizi ama  olsun.Hafif çerezlik bir şeyler aradığım dönemde karşıma çıktı bu dizi.10 bölümden oluşan bir dizi Emily in Paris.Belki bir çoğunuz izledi çünkü kendisi Netflix yapımı.Netflix yapımlarını pek sevmem ama bu dizi güzeldi.

Evet dizideki kız fazla mutlu yani sonuçta Paris'e gitti kim olmaz ki.Her şeyde dört ayak üstüne düşüyor ki Fransızca bilmeden oraya gitti her şey ondan yana falan filan bunlarla ilgilenmedim ki zaten bu şeyler sadece dizilerde olur eğlenmeye keyif almaya baktım.

Geç başlayan iş saatleri uzun uzun öğle saatleri en çok ilgimi çeken kısım burasıydı :) Biraz eğlence biraz Paris turu gibi düşünebilirsiniz 20 dakikadan oluşuyor üst üstte izlense romantik komedi filmi olur ben hemen bitmesin diye günde bir bölüm izlemiştim :) Bahar geliyor bize daha gelemedi tam gelirken kar kış geri kapıda yakaladı soğuk seven biri olarak şikayetim yok tek sıkıntı çiçek açan ağaçlara üzüldüm neyse lafı uzattım işte bahar geliyor karantinalar derken bu çıtır çerez diziyi tavsiye ederim eğlenceli güzel.

10 yorum:

  1. Arkadaş tavsiyesiyle izlemiştim. şuan da yeni sezonu çıktımı bilmiyorum ama bütün saçmalıklarıyla sıkmadan izlettiriyor insana :))

    YanıtlaSil
  2. İzlemeyen birkaç kişiden biriyim sanırım, nedense elim gitmedi bu diziye. Kafa dağıtmalık bir şeyler aradığımda izlerim belki :)

    YanıtlaSil
  3. İki günde seyretmiştim. Paris ile ilgili her şeyi çok seviyorum da :))

    YanıtlaSil
  4. Ah bir heyecanla yazıya baktım belki 2.sezondan haber vereceksiniz diye :)) tanıtımmış sadece..bu kadar keyifle izlediğim, beni neşelendiren bir dizi hatırlamıyorum. Bir an önce 2 sezon başlasa..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. insanı yumuş yumuş yapan bir dizi değil mi çok tatlıydı:) yaz sonuna doğru başlar herhalde ikinci sezon

      Sil
  5. Diziyi gördüm, listeme ekledim ama henüz izlemedim. Devamı gelecek sanırım. Bölümler biriksin öyle izlerim. Şimdi kısa sürede biter, tadı damağımda kalır :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. normalde ben de biriktirip izlerim ama bunda izlemiş bulundum ve öyle gerçekten tadı damağımda kaldı desem yeridir :)

      Sil