21 Nisan 2021 Çarşamba

Vampirler de Sever Senaristler Ayırır

Lana Del Rey sever misiniz * Bir zamanlar herkes onu dinliyor ondan bahsediyordu o zaman da sevmiştim hala da dinlerim ara ara sesini şarkılarını severim.Yanılmıyorsam ilk çıkış parçası da Young and Beautiful'dı.Bu şarkıyı ayrı bir severim onun da sebebi şu kliptir.Bunu dinlerken bir şeyler yazmak istedim ve buradayım.

Off hadi çılgınlar gibi The Vampire Diaries izlediğimiz yıllara geri dönelim ya ama dur son sezonları olmaz kökenlerin olduğu zamanlardan bahsediyorum.Damon'ın deli olduğu kökenlerin ortalığı kasıp kavurduğu Elana'nın sinir bozucu olduğu zamanlar.Pardon Elena hep sinir bozucuydu değil mi? 

Vampir Günlüklerinde baya konuşulan kökenler için spin off yapıldı.The Originals güzeldi ama kısa sürdü reytinglerde gel gitliydi vampir günlükleri gibi bir ivme yakalasalardı çok daha iyi olurdu.The Originals asıl sevdiğim dizi bu işte bu çıktıktan sonra The Vampire Diaries'in pabucunu dama attım diyebilirim.Kökenlerde hep Elijah ile Klaus arasında kalırdım ikisini izlemekten büyük keyif alırdım.Klaus'un deliliği o sinirlendiği zaman etrafında olmak istemezsiniz Elijah'ın şık efendi duruşu ama iş aileye kardeşlerine geldi mi gözünün hiç bir şeyi görmeyişi.Bu dizide bolca kalp sökme boyun kırma sesi vardır öyle vahşi bir dizi.Ve tabi ki Rebekah ve Marcel onlar da çok iyiydi.

New Orleans'ı bu dizide gördüm şehir çok güzeldi görmek istediğim yerler arasına girdi o sokakları balkonları ve köken vampirlerin evi.Klaus öyle diyor eve geri döndüm ama evin yeni bir sahibi var bundan sonra da taht kavgaları başlıyor.The Originals dizisini sevmememin nedenlerinden biri de dizinin her yerinden ingiliz aksanı akıyor ve ben ingiliz aksanına bayılırım.

Vampir günlüklerinde Klaus Caroline ikilisi çok fenaydı ya birbirlerini hem iten hem çeken bu ikili hep birlikte olsun diye kaç sezon bekledik ama olmadı olmadı işte.İnatlaşmaları Caroline'nin sert çıkışları Klaus'un kelimeleri yutması.Tabi Klaus ayrı bir dizide Caroline ayrı bir dizi de nasıl ki uzaktan ilişki yürümez derler bunlarınki de öyle oldu başlamadan bitti.Klaus'un bundan sonra sevdiği oldu ve Caroline benzettiler bence karakter olsun dış görünüş olsun ama ben sevmedim iticiydi.

Caroline'nin de aynı şekilde kurt sevgilisi vardı ay ne sinir çocuktu o ya ki bakışları tavırları.Bu dizilerden sonra bir dizi daha çıktı nesilden nesile gibi spin offlar :) Legacies üç sezon olmuş bu dizi de ama izlemedim izlemeyi de düşünmüyorum şuan eskilerden kimse yok diyebilirim.Caroline burada evlenmiş hem de hiç ummadığım biriyle ikizleri filan olmuş onu gördüm bir yerde The Originals'da gördüm sanırım hatırlamıyorum.

Bu sırada Elijah'ın Hayley'i vardı onların da inişli çıkışlı ilişkileri vardı ki bir bölümde Elijah'ın Hayley'i hatırlamayışı çok can yakıcı cinstendi.Rebekah ve Marcel'in Klaus'un karşı çıkmalarından dolayı kaçamak aşkları.

Bir zamanlar vampirler cadılar bu fantastik şeyler kitaplara dizilere her yere yayılmıştı vampir günlükleri ve the originals bu iki dizi de o zaman ortaya çıkan yapımlar aynı zombilerin bir zamanlar ki hala da devam ediyor dizileri spin offları istila ettiği zamanlar.İzlemesi heyecanlı şeyleri ki olsa yine izlerim tabi bu güzellikte yapılırsa.Ve o meşhur söz ile bu yazıyı bitiriyorum Always and Forever...

4 yorum:

  1. Bahsettiğin iki diziyi de izlemedim ama konularına aşinayım. O zamanlar Cnbc-e'de karşıma çıkıyorlardı. Bunları değil ama True Blood'ı izleyesim var. O da vampir dizisi. Son sezonu çok kötü diyorlar ama genel olarak çok iyiymiş. Sen izlemiş miydin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. True Blood izlemek istedim bir kaç kere baş karakter olan kıza sinir olduğum için bırakıp bu iki diziyi izlemiştim eskisi kadar vampirli dizi yok denk gelirse onu da izlerim artık.

      Sil
    2. Başroldeki kıza herkes gıcık oluyor :-) Ben iki erkek başrolü için izleyeceğim :-)

      Sil
    3. izlediğimde Eric vardı yanlış hatırlamıyorsam ben de izlersem onun için izlerim :D

      Sil