16 Ocak 2022 Pazar

16 ocak pazar


 
Bu hafta geçen haftada okuduğum iki kitabı bitirdim.

Fantastik Canavarlar Nelerdir, Nerede Bulunurlar?
Orijinal Senaryo
Gözlerinin Ardında 

Fantastik Canavarlar filmini ilk çıktığında izlemiştim hatta sinema çekimi izlemiştim.Ben de yeni yılda filmini tekrar izleyeyim diye düşünmüştüm.Ama yoğunluktan bitiremedim yeni bitirdim çok güzeldi eskiden de böyle tiyatro metinleri bulur onları okurdum,bu kitabı okurken de o anlara geri döndüm.Yakın zamanda da filmini sonra ikinci kitabını sonra onun filmini izlemeyi düşünüyorum üçüncü film gelinceye kadar.

Gözlerinin Ardında da aynı şekilde yeni yıldan önce biraz okumuş devamını getirmemiştim bu hafta bitti yorumu da gelicek.

İzlediklerim

Geçtiğimiz sene Tepedeki Ev kitabını okumuştum.Sonra dizisini de izleyeceğim diyordum.Bu hafta aklıma geldi ilk iki bölümünü izledim.Kitabından daha gerilim dolu bir havası olduğunu diyebilirim.Kitabı tam hatırlamıyorum şuan ama aklımda kalan böyle ürkütücü havası olmadığı zaten senaryoda değiştirilmiş.Bir oturuşta izlenecek bir dizi değil bence havası insanı geriyor :)

Yargı'nın 13 bölümünü izledim özel sahnelerini tabi ki yerli dizileri genelde öyle takip ederim.Bazıları hariç.Bir de dün Gönül Dağı'nı izledim bunu güncel televizyondan izliyorum.

Film izleyecektim başlamıştım da ama sonra araya başka şeyler girdi yarım kaldı haftaya biter sanırım onu da yazarım yeni yılın ilk filmi olur.

4 yorum:

  1. Şarkı arka fonda çalarken okudum yazını, sakin huzurlu bir havası var :)
    Gözlerinin Ardında merak ettiğim kitaplardan biri, yorumu bekliyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şarkıyı beğenmene sevindim kitabı da tavsiye ederim güzel bir gerilimdi :)

      Sil
  2. Yargı bu sezonun en beğenilen dizisi oldu. Ben de Youtube'ta videolarına denk gldikçe izliyorum.

    Fantastik Canavarlar'ın ilk filmi gene idare ederdi ama ikinci film çok kötüydü. Üçüncüyü sırf Mads Mikkelsen için izleyeceğim. Eğer yine beğenmezsem devam filmlerini izlemeyeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay yapımın dizileri genelde güzel oluyor ben beğeniyorum.Hadi ya ikinci filmini izlemedim çok acele etmeyim bari izlemekte zaten daha kitabını okuyacağım.

      Sil