19 Ocak 2022 Çarşamba

Gözlerinin Ardında - Sarah Pinborough

Gözlerinin Ardında 
Yabancı Yayınları 
Gerilim 
368 sayfa 
4 puan

Louise bekar bir annedir bir akşam barda bir adamla flört eder ertesi gün iş yerine gittiğinde o kişinin yeni gelen psikolog olduğunu görür her iki tarafta şaşkındır bunun bir hata olduğuna karar verirler. Çünkü David evlidir.İlerleyen günlerde ise tesadüf eseri bu sefer Louise ve Adele karşılaşır.Adele de David'in eşidir.Tam bir üçgen.İnceden inceye bir şeylerin olacağını sezdiren bir kitap.Olaylar yavaş yavaş kıvam alıyor bu durum arada sıkıcı olsa da finali çok başkaydı.Kitap arada Adele'nin geçmişine gidiyor sonra günümüze dönüyor.O sonu okuduktan sonra o üç karaktere de ayrı ayrı üzüldüm en çok da birine üzüldüm ama spoiler olmasın demek istemiyorum.

Kitapta rüyalar da olayların içinden geçiyor ilk başta anlamamıştım ama sonralara doğru olayı anladım gerilim yanında paranormal olaylar da işin içinde.Sonlara doğru olaylar hareketleniyor diyorsunuz yazar nasıl bir son ile bağlayacak kesin şöyle olucak diye düşünürken, çarpıcı şekilde bağlıyor hiç beklemediğim bir son oldu.

Bu kitabın dizisi de var ilerleyen günlerde onu da izlemeyi düşünüyorum.Dediğim gibi arada sıktığını hissetsem de kurgusu çok başarılı tavsiye ederim.

6 yorum:

  1. Gerçekten merak ettim, niyeyse yazarın ismi bir tanıdık geliyor ama.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şimdi baktım yazarın bir de 13 dakika diye bir kitabı varmış eskiden farklı bir yayınevinden çıkan belki oradan geliyordur.

      Sil
  2. Ben dizisini izlemekle yetineceğim. Bu seneki hedeflerimden biri de bu olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dizisi de güzeldir umarım merak ediyorum ben de, fragmanını izledim güzele benziyordu.

      Sil
  3. Sanki dizinin bir kaç bölümünü izledim. Tekrar izleyeceğim diziyi, teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 6 bölümden oluşan mini diziymiş.Ben teşekkür ederim.

      Sil