23 Ocak 2022 Pazar

haftanın yazısı

 Bu yazılara da güzel bir başlık bulamadım eskiden haftanın filmleri yazı dizim vardı buna da şimdilik haftanın yazısı diyeyim bari.

okuduklarım

Biz Hep Şatoda Yaşadık
Maymunlar Gezegeni

Maymunlar Gezegeni daha bitmedi ama az kaldı bugün yarın biter.İkisinin de yorumunu yazmak istiyorum.

izlediklerim

Geçen haftadan yarım kalan filmim vardı onu bitirdim vakit kısıtlı olunca filmleri bile dizi gibi izliyorum ama sonuçta izliyorum.Film Gümüş Patenler.Bu filmi yazın görmüştüm sonra tam kışlık bu film kışın izleyeyim diyordum tabi unuttum sonra, geçenlerde tekrar karşıma çıktı bu sefer tam mevsimi olunca izledim.Rusya'da geçen bir film.Filmde dikkatimi çeken şey insanların ayakkabı yerine paten giymesi normal günlük hayatta öyle takılıyorlar çok değişik bir ayrıntıydı.Güzel filmdi hem romantik hem macera filmi diyebilirim.Bir çocuk babasının hayatını kurtarmak için türlü işlere girişir bir kız evlenmek yerine okumayı düşler ve bu ikilinin yolları bir şekilde kesişir macera başlar.

Yine geçen hafta kitabını okuduğum Fantastik Canavarlar Nelerdir Nerelerde Bulunur ? kitabından sonra sıra filmindeydi.İkinci izlememe ve çoğu şey aklımda olmasına rağmen keyifliydi.

Dizilerden Tepedeki Ev 3 ve 4. bölümü izledim.Bu diziyi peş peşe izleyemiyorum gerilim yavaş ilerliyor az az tüketiyorum.Her bölüm bir aile bireyi üzerinden hikayenin devamını getiriyor.

Bir de bu cumartesi Buffy'e tekrar başladım.4.sezonda kalmıştım 14.bölümü izledim.Her gün bir bölüm izlemeyi düşünüyorum.

2 yorum:

  1. Biz Hep Şatoda Yaşadık yorumunu merakla bekliyorum. Bayağı beğendim o kitabı. İlk sayfadan itibaren beni çok gerdi. Sonunda ne çıkacak diye çok merak ettim. Beklediğim gibi olmadı ve birkaç soru işareti kaldı aklımda ama yine de iyiydi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim yorumumu yazmışsın şuan :D benim de aynı şekilde beğendiğim bir kitap oldu.

      Sil