9 Ocak 2022 Pazar

bu hafta

Bir süredir haftalık yazılar yazmak istiyordum işte bu hafta neler okudum ya da okuyorum neler izledim gibisinden,geçen sene yapmak istediğim bir şeydi ama yarın yazarım haftaya yazarım diye ertelediğim bir yazı dizisi oldu.İnşallah gerçekten uzun soluklu olur da bir yazı dizisine dönüşür. 

O zaman başlıyorum neler okuyorum;üç kitap aynı anda okuyorum iki tanesine aralık ayında başlamıştım fantastik canavarlar nelerdir ve nerelerde bulunurlar orijinal senaryo,gözlerinin ardında bunların yanına bir de elim tuhaf hava'ya gitti içinde öyküler olan bir kitap ilk öykü olan fotoğrafı bitirdim.Beğendiğim bir öykü oldu gerilimi hissettim okurken.Gözlerinin ardında da gerilim türünde bir kitap, daha gerilimi tadamadım ama bir yerinde işler kızışacak gibi ilerliyor.

Neler izliyorum bu hafta film izlemedim işte de yoğun geçen bir haftaydı biraz da hasta gibiydim bir kaç gün yattım vakit bulamadım.Cumartesi günü love death robots izlemek istedim.Daha öne iki bölüm izlemiş devamını getirmemiştim.Şuana kadar 9 bölüm izlemişim.İçlerinde en çok üç robot'u sevdim bayıldım.Tvshowtime bölüm sıralamasına göre bu ikinci bölüm ama benim izlediğim sitede ilk bölüm bu vardı ve devam bölümlerini de böyle sanıyordum ikinci bölüm ise pek sevmediğim bir bölüm olmuştu o yüzden devamını getirmedim izlemedim.Şimdi ise tekrar başladım işte bölümlerde kısa olunca kafa dağıtmaya bakarım.

Ne oynuyorum uzun süredir aynı oyunu oynuyorum aslında ghost of tsushima görselleri çok güzel olan bir açık dünya oyunu ama hikayenin içine kendimi adapte edemediğimden pek bitirmek için oynuyorum aslında.

Benim bu haftam böyle geçti başka yazılarda görüşmek üzere hoşçakalın**

2 yorum:

  1. Gözlerinin Ardında'nın dizisi çıktığında bayağı beğenilmişti. Ben de izlemek istiyorum. Kitabını okumayı düşünmüyordum ama yanlış hatırlamıyorsam Okumak Hayattır bloğu önermişti. O zamandan aklımda. Sen de beğenirsen önce okuyup sonra izleyeyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitabını yeni bitirdim ilerleyen günlerde biraz zaman geçtikten sonra dizisini de izlemeyi düşünüyorum.kitap farklı bir gerilimdi tavsiye ederim ama sevmediğin tür ise direk dizini de izleyebilirsin.

      Sil