24 Ağustos 2016 Çarşamba

Kızıl Tepe - Jamie McGuire | Kitap Yorumu

Âşık Olduğunuz Kişiyi Hayatta Kalmak İçin Öldürmek Zorunda Olduğunuzu Bilseniz Ne Yapardınız? İki kızını yalnız başına yetiştirmek için çabalayan Scarlet; evli olsa da âşık olmanın ne demek olduğunu unutmuş, tek yaşama nedeni küçük kızı olan Nathan ve tek derdi kız kardeşi ve erkek arkadaşlarıyla yapacakları hafta sonu kaçamağı olan üniversiteli bir genç kız olan Miranda… Dünyayı etkisi altına alan bir salgın patlak verdiğinde bu üç kişinin hayatı beklemedikleri şekilde kesişir ve artık tek amaçları vardır: Bu yeni ve acımasız dünyada hayatta kalabilmek.
Kızıl Tepe takas yoluyla elime geçen ,listemde olmayan bir kitap iki kitap takası yapıcağımız için macera türünde olduğu için tercih etmiştim.Şimdiye kadar hiç zombili kitap okumamıştım bu benim ilk kitabım.Ama The Walking Dead'i izliyorum orada salgının nasıl başladığı belirtilmiyor bu kitapta ise ilk salgın zamanıyla başlıyor.Tam olarak neden de olduğunu söylemese de ilk kimlerin yakalandığını ilk defa zombileri gören insanların tepkileri yansıtılıyor.

Kitap üç karakter ağzından anlatılıyor;Scarlet'in anlatımı ile başlıyor doktor olan bir annenin kızlarına ulaşabilme mücadelesi üzerine kurulu konu daha sonra Nathan var küçük kızı ile hayatta kalma mücadelesi veren en son da Miranda kardeşi ve arkadaşları ailelerinin yanına ulaşma mücadelesi veriyorlar.Ve bu karakterlerin yolu çok güzel bir şekilde kesişiyor
.

Kitap çok heyecanlıydı sanki benimde arkamdan zombiler kovalıyormuş gibiydi.Hızlı hızlı okudum.Yazarın diğer kitaplarını okumadım ama bu kitabı gayet akıcıydı.Sonlara foğru aksiyon düşsede merak uyandırıyordu.Tek bir kitap yani seri değil ama sonu sanki seriymişcesine biraz havada kaldı gibi merak ettim şahsen ee nolucak bundan sonra diye.Ama devam kitabı olsa da devamını getirmek biraz zor olurdu.Karışık duygular içerisindeyim.Zombilerle ilgili sürükleyici bir kitap okumak isteyenlere tavsiye ederim.
Bir puan kırdım niyeyse tam puan vermek istemedim sebebi o.
Puanım 4/5

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder