14 Ağustos 2016 Pazar

D&R Kitap Alışverişi

Herkese merhabalar^^ Gecikmiş bir yazı ile karşınızdayım.Tatile gitmeden önce yapmıştım bu alışverişi Temmuz sonuydu.Vakti geçtiği için çok da yazmasam da olur diye düşünmüştüm sonra D&R hakkında söylemek istediğim bir kaç şey olunca şimdi yazmaya karar verdim.Kafamda sonbahara kadar alışveriş yapmak yoktu.Bu planım indirime giren bir kitap yüzünden bozuldu.


Cassandra Clare'nin Karanlık Sanatlar serisinin ilk kitabı olan Geceyarısı Leydisi bütün planı bozdu.Normalde 34 tl olan bu kitap o gün yarı fiyatına 17tl idi.Dedim fırsat bu fırsat alıyım.
Ki ben daha Cehennem Makineleri serisini okuyamadım kitapların pahalılığından sinir oluyorum. 
Bir ara ekitap olarak okuyayım dedim baktım sevdim yazık etmeyeyim ileride bir gün belki denk gelir alırım.Bu seriyi sevmeyeni çok olmasına rağmen takası ikinci eli de yok olsa uygun fiyata alıcam da yok işte.Neyse konumuz bu değildi demi birden ateşlendim :) 
Kitap alışverişinde baktım da en çok D&R'dan alışveriş yapmışım bunun sebebi de hafta içinde bazı günler çok satanları %50 indirime koyması ya da 9.90 kampanyası yapması.Çok satanlar indiriminde az kitap sunulsa da bazen bunun gibi çok güzel kitaplar denk gelebiliyor.

Sonra dedim kargo tek bununla gelmesin ne alıyım.Hazır biraz da param varken (bayram harçlıkları :) ) Centilmen Piç serisini aldım.Aylık indirimde sanırım İthaki Yayınları da vardı ki toplam 56tl'ye aldım.Yayınevinin sitesi olan İlknokta ile aynı fiyata denk geldi.Bu seriyide sonbahar ya da kışa saklıyorum bakalım umarım beğenirim.Ki seri bu kadarla sınırlı değil sanırım goodreadsde gördüğüm kadarıyla altıncı kitaba kadar var.Ben okuyuncaya kadar devamı var ise çıkar herhalde.


Gel gelelim son kitaba ben bu kitabı D&R'dan almadım ama aynı zamanda aldığım için bu yazıma ekleyeyim dedim.Market alışveriş sırasında denk geldim ve aldım.Kitap hakkına hiç bir fikrim yok arka kapak yazısı ilgimi çekti.Eğlenceli yazlık bir havası belki en kısa zamanda okurum.
Benim kitap alışverişim böyleydi dediğim gibi D&R sitesi hafta içinde böyle indirimler yapabiliyor.Belki bilmeyenler de vardır diye bu alışveriş yazım da buna vesile olsun istedim.Öyle işte başka yazılarda görüşmek üzere^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder