1 Ocak 2017 Pazar

Haftanın Filmleri #4



  • Sıkı Dostlar 1990
Film mafyayı liderleri işleyen bir film.Bu filmi bir ara Suskunlar dizisi ile bağdaştırdılar ama ben pek bağdaştıramadım.Gerçek hayattan alınma bir film olduğu için de çok daha ilgi çekiyor.Uzun ve ağır ilerliyor ama kendini de izlettiriyor.Ne olucak sonunca bu işin sonu nereye varıcak diye merakla bekliyorsunuz.Bu tip filmleri ya da film izlemeyi genel olarak sevenlere tavsiye ederim.Sevmeyenler için sıkıcı olabilir.

  • Kartal Eddie 2016
Bu filmde gerçek hayattan alınmadır.Fragmanını ve Hugh Jackman'ı görünce listeme ekledim.Film güzel ama benim gibi biraz yükseklikten korkanlar için bazı yerler yürek hoplatıcı olabilir.Aqua park da kaydıraktan kayarken nasıl hissettiysem bu filmde de aynı şeyi hissettim.Ve tam kışın izlenebilecek bir film.

  • Mekanik 2011
2016 filmlerine bakarken bunun ikinci filmi ile karşılaştım.Süreci az akıcı bir film istiyordum.Seri olunca dedim birincisini izleyeyim.Jason Statham askiyon filmi.Ama sanki diğer filmlerine göre biraz daha aşağıdaydı bana göre.Diğer filmlerini tamamını izlememiş olsam da her birimiz mutlaka televizyonda denk gelmişizdir.Özellikle Atv'de.Konu suikastçılık olunca ilgimi çekmişti.Ama akıcı olması dışında pek tat vermedi film.

7 yorum:

  1. Ben çok güzel olmazsa kolay kolay film izlemeyemiyorum. Mekanik gibi filmler hep birbirinin aynısı gibi geldiği için sıkılıyorum ben. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde severek yaptığım bir hobim :) Ama evet mekanik gibi filmler aynı klişe kitapları okumak gibi bir şey oluyor bende zaman zaman tat alamıyorum.

      Sil
  2. Yahu mekanik i izlemez olur muyum hemde içinde Jason Statham varken. Adam da filmleri de harika gerçekten. Diğerleri de ilgimi çekti Hugh jackman kaliteli bir oyuncu bende yükseklikten pek hoşlanmam ama Kartal Eddie nin fragmanına bakar beğenirsem izlerim. Güzel yazıydı teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Jason Statham'ın Spy filmini izledin mi?İzlemediysen onu da izle çok farklı bir tiplemesi vardı güzel değişik bir karakterdi :D Yorum içinde teşekkürler *.*

      Sil
    2. O gözümden kaçmış şimdi kontrol ettim de. Listeye eklendi teşekkürler. Sevgilerimle :)

      Sil
  3. Üçünü de izlememişim :(( Kartal Eddie tam bu havalarda izlenebilecek gibi bir film o zaman, dışarıda kar varken, elinde sıcak çikolatanla... :D Not alındı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle kışın izlenebilecek güzel bir başarı öyküsünü anlatıyor diğerlerini izlemesen de olur:D

      Sil