1 Ocak 2017 Pazar

Aralık Ayında Okuduklarım | İzlediklerim


Aralık da bitti diyeceğim ama koskaca yıl  bitti.Yeni yıl sabahına kötü haberlerle uyandık huzuru umduk ne bulduk.Diyecek söz bulamıyorum.Aralık ayı benim için okuma verimi açısından normal izleme açısından verimli bir ay oldu.Ayın ilk yarısı çok güzel okurken ikinci yarısında okuyamama durumu baş gösterdi.Hangi kitabı alsam yarım bıraktım olmadı yürütemedik.Okuma hedefim yoktu ama 50 olsun dedim olmadı sağlık olsun.

Okuduklarım 
  • Bin Lotluk Ceset 4/4
  • Beş Sevim Apartmanı 3/5
  • Otomatik Portakal 3/5
  • Meleklerin Kanı 4/5
  • Çizgili Pijamalı Çocuk 5/5
Şimdi asıl bomba izlediklerim.Bir ara dizilere ağırlık vermiştim.Filmleri boşlamıştım.Şimdi ise dizilere ara verdim filmlere döndüm.Hedefim Imdb 250 listesinin bir kısmını tamamlamak.Hepsini yapamam ama izlemek istediklerim var bu yıl onları bitirmek istiyorum.Ve tabi ki de imbd listesi de neymiş benim kendi listem de var :) Daha önce izlediğim ya da tam seri olarak izlemediğim filmleri seri halinde tekrar izliyorum.İzlediğim filmlerden de keyif alınca diğer filmi izlemek için sabırsızlanıyorum.Vaktimin de olması buna etken tabi.18 film izlemişim bu ay.

İzlediklerim | Filmler
  • Mekanik 2011
  • Sıkı Dostlar 1990
  • Kartal Eddie 2016
  • Fırtınalı Hayatlar 2016
  • X Men-2 2003
  • Yıldız Tozu 2007
  • Alice Harikalar Diyarında 2 Aynanın İçinden 2016
  • Sully 2016
  • Batman Başlıyor 2005
  • Otomatik Portakal 1971
  • Lanetli Çocuk 2016
  • Eyvah Annem Dağıttı! 2016
  • Zindan Adası 2010
  • Sherlock Holmes:Gölge Oyunları 2011
  • Mesajınız Var 1998
  • Bourne: Medusa Darbesi 2004
  • Sihirbazlar Çetesi 2 2016
  • Bridget Jones'un Bebeği 2016
Haftanın filmleri başlığı altında filmleri yazınca buraya tekrar yazmak istemedim.Yoksa yazı uzayıp gidiyor.Böyle daha sade daha sakin.Bakalım Ocak ayı nasıl geçecek.

3 yorum:

  1. Vay be, ne kadar çok film izlemişsin öyle. Ben son bir kaç yılda toplam 18 film izlememişimdir. :D
    Otomatik Portakal sevdiğim kitaplardandır. Verimli bir ay geçirmişsin. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman nazar değmesin bir sürü izlenecek filmim var :) Kitap açısından daha da verimli olmak istiyorum ama kısmet ^^

      Sil
    2. Değmez İnşallah çok güzel gidiyorsun. :))

      Sil