5 Ocak 2017 Perşembe

Mavi Trenin Esrarı - Agatha Christie | Kitap Yorumu


Yılın ilk kitabını okumuş bulunmaktayım.Son zamanlarda okumak istediğim bir çok kitabım olmasına rağmen okuyamama durumu baş gösterdi.Bende bunu yenebilmek için annemin güzel oku katil tahmin ettiğim çıkmadı sen tahmin edebilecek misin diye söylemlerinden dolayı dedim okuyum polisiye iyi olur akıcı olur bu durumu yenerim.Öyle de oldu dün gece katil kim ki acaba tahmin ettiğim çıkacak mı diye merakımdan bitirdim kitabı.Anneme şu mu bu mu dedim sürekli tüyo vermedi yanılttı beni :) Ama iki kişi vardı aklımda birini tahmin ettim.Kitap okurken sesli sesli konuşuyordum hep hipotez üretiyordum.Benim için okuması keyifli bir kitap oldu.

Uzun zaman önce Agatha Christie'nin Acı Kahve'sini okumuş çok beğenmiştim.Araştırmadım bile adı güzel konu güzel dedim okuyayım.Kitabın konusu kısaca Mavi Tren adlı lüks trende yaşanan cinayet ve hırsızlık üzerine kurulu.Ünlü dedektif Hercule  Poirot'da olayın gizemini çözmeye çalışır.Acı Kahve biraz daha hafifti bu biraz daha karışık ona göre güzel bir polisiyeydi.Ben çok beğendim gerçekten.Beni zor durumdan çıkardığı için ayrıca müteşekkirim bu kitaba.

Puanım 4/5

5 yorum:

  1. Ben yazarın sadece On küçük Zenci'sini okumuştum. Şu ara diğer kitaplarını da okumaya karar verdim ama ne zaman okuyabilirim bilmiyorum. :D
    Yazarın insanı şaşırtan ve düşünmeye sevk eden tarzı hoş gerçekten. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok fazla kitabı var okunacak da çok fazla kitap var sıra gelmiyor :)

      Sil
  2. Yazarın birkaç kitabını okumuştum, güzellerdi :)) Mavi Trenin Esrarı'nı da aklımda bulunsun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde son olmayacak diğer kitaplarını da okumak istiyorum.Güzel kitaptı tavsiye ederim :)

      Sil
  3. Çok hoş bir bayan çok hoşuma gidiyor kitaplarının arkasındaki resmi özellikle:) Bende diğer kitaplarını bitirene kadar durmak yok ^^

    YanıtlaSil