12 Ocak 2017 Perşembe

Haftanın Filmleri #5

     

  • Guguk Kuşu 1975
Randle P. McMurphy tutuklu olduğu cezaevinde çalışmaktan kurtulmak için deli taklidi yapan bir mahkumdur.Bunu üzerine teşhis konmak üzere akıl hastanesine gönderilir.Onun amacı da odur zaten daha rahat etmek için.Peki umduğu gibi oluyor mu bunu izliyoruz.Genel olarak güzel bir filmdi verdiği bazı mesajlar vardı.Sonu ise beklemediğim bir sondu şaşırttı.Biraz daha kısa olsaydı daha güzel olabilirdi film.Ama kitap uyarlaması olduğu için de kitabını okuyanlar bu durumdan memnudu ben okumadan yorumluyorum.

  • Suicide Squad: Gerçek Kötüler 2016 
Bu sene çok konuşuldu.Gerek Harley'in makyajları saçı, gerek filmin şarkıları her yerdeydi.Fragmanını izlediğimde çok beğenmiştim.Ama filmde sıkıldım biraz.Harley ve Joker olmasa daha çok sıkılabilirdim.Onlara bayıldım ikisinin aşkı yeter zaten :) 

  • Ucuz Roman 1994
Bu filmi bitirdikten sonra yaptığım yorum aynen şöyleydi yorumlara bakıyorum birde filme bakıyorum sonra dönüp birde imdb sıralamasına bakıyorum .Filmi de zar zor ileri alarak sırf sonunu merak ettiğim için bitirdim.Acaba bu ne olduğu belirsiz filmi nasıl bağlayacaklar diye.İki buçuk birde bu film.Hiç bulaşmayın derim onun yerine daha güzel filmler var onları izleyin.

  • İyi Adamlar 2016
Bu filmde aynı sırf başroldeki oyunlardan dolayı izlemek istedim.Komedi diye geçiyor ama komedi yok daha çok aksiyon tarzı.Bir olay var işte iki rakip dedektif bir araya geliyor saçma bir olayı çözüme kavuşturmaya çalışıyorlar falan filan.Russell Crowe yaşlanmış ve kilo almış baya bu filmde bariz belli bunu da söylemeden geçemiyeceğim.

2 yorum:

  1. Postuna daha önce yorum yazmışım gibi geliyor ama yazmamış mıyım? :O Geçen hafta Suicide Squad'ı izledik kuzenimle, bence de Harley ve Joker olmasa çok durağan olurmuş. O kadar güzel oyuncularla daha yaratıcı bi senaryo olabilirmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa ne kadar ayıp yazmamışsın birde yazmış gibi yapıyorsun :D Kesinlikle fragmanını izlediğimde çok daha güzel şeyler çıkacağını ummuştum ama olmadı.İykin o ikili vardı yoksa izlemezdim sanırım.

      Sil