19 Şubat 2017 Pazar

Aklımda Deli Sorular / Mim Yazısı

Hazır vaktim varken ve aklımdayken mimi yapıyım dedim sonra unutmamak adına.Son zamanlarda unutkanlıkla başım dertte olunca.Beni aklımda deli sorular mimine sevgili İlkay ile Sümeyye etikeletmiş,ikisine ayrı ayrı teşekkür ediyorum *.* Onların yazılarına da ulaşmak isterseniz isimlerinin üstenebir tık tık yeter.

1)Almaktan vazgeçemediğin bir şey var mı?


Benim almaktan vazgeçemediğim ,görünce dayanamayıp ama bende böylesi yok almalıyım diye düşündüğüm şey kupalar.Resimdeki gördüğünüz mutfaktaki kupa dolabım :) Bende biraz istifçilik var ama en çok biriktirdiğim şey kupa.Arada desenli cam bardaklar da yok değil süt bardakları özellikle :D

2)Büyük, kocaman bir acı hissettin mi?

Çok şükür öyle büyük bir acım olmadı.Ama geçenlerde kafamı kalorifere vurdum çok acımıştı hala da acır :)

3)Altın günlerine dair korkunç bir anın var mı?

Annemin altın günü yok olmadı da şimdiye kadar ama normal bir gününde hatta yakın zamanda başıma gelen şeyi anlatıyım.Misafirlikteyiz masada yemek yiyoruz işte ben tam sandalyeye oturacağım pat kendimi yerde buldum.Sandalye kırıldı :D Eskinin portatif açılıp kapanılan sandalye eskidi mi vidası mı çıktı ne oldu kırılıverdi.Hatta ondan öncede dedemlerde de aynı şey başıma gelmişti yerçekimine bayılıyorum karşı gelmem imkansız :D 

4)Özel bir yeteneğin olsa ne olmasını isterdin?

Hmm... Özel bir yeteneğim olsaydı bilgisayar sevdamı daha üst boyutlara taşıyarak hacker olmak isterdim.Arrow 'daki Felicty gibi.Bilgisayarlardan anlıyorum ama internet daha riskli bir şey yedek bir bilgisayarım daha olsa denerim sanırım elimdekini kaybetmemek adına uzak duruyorum.Sanırım Arrow'u izlemem ve  Felicty karakterini ayrı bir sevmem bunda etken.

5)"Etraf ne der" diye düşünmeden hareket edebilir misin?

Etraf önce kendine baksın.

6)Hangi mevsimi seversin?

Kışın kazak,bere giymeyi karda yürüyüş yapmayı,camdan karı seyretmeyi severim, ilkbarın ilk ışıklarını,ağaçların tomurcuklanmasını mayıs papatyasını severim ,yazın denizi seyretmeyi,sahilde yürümeyi,balkonda çiçeklerle beraber beş çayını,salıncakta uyumayı severim, sonbaharda yaprakların turunculuğunu,rüzgarda çıkardıkları hışırtıları,eylül yağmularını severim kısacası ben dört mevsimi seviyorum hepsini ayrı ayrı.

7)Blog yazmak sana ne kattı?

Öncelikle bir kaç senedir isteyip de sürekli yapmaktan kaçındığım şeyin ilk adımı oldu blog açmak.Benim çevremde annemden başka kitap okuyan yok.Blog sayesinde bir çok kitap dostları tanıdım kitaplar hakkında yorum karşılıklı yorum yapabileceğimiz.Oldum olası blogları sevmişimdir zaten artık benim de bir blogum var :)

8)En sevdiğin dizi, film, animasyon ve kitap hangileri?

Sanırım bu sorunun cevabını çoğul olarak vereceğim
En sevdiğim dizi bitenlerden söylersem Breaking Bad, House M.D.,Battlestar Galactica,Fringe,Prison Break büyük bir keyif alarak izlediğim diziler.

Şuan için devam eden diziler olarak da Game Of Thrones,Pretty Little Liars bu sene final yapacak ne yazık ki,The Big Bang Theory çok şahane bir dizi ya biriktirip izliyorum ama dayanamayacağım sanırım artık 5.sezondan kaldığım yerden devam edeceğim.The Originals'da son zamanlarda favori dizilerim arasında ingiliz aksanlı köken vampirler daha ne olsun :)

En sevdiğim film tabi ki de Leon.İki üç seneye bir açar izlerim her sahnesini bilmeme rağmen ilk seferki gibi hissederim.Evet en sevdiğim film bu ama bir kaç tane daha sıralasam bir şey olmaz sanırım :) Pardon türk komedisi,bayılıyorum bu filme Rasim Öztekin,Ferhan Şensoy on numara ya kaç kere izledim hatırlamıyorum.İnception var bir kaç kere izledim yine olsa izlerim.Bir Rüya İçin Ağıt off bu film var ya şarkısı olsun yönetmenin çekimi olsun aklıma kazınmış bir film.Ve tabiki son olarak The Lord Of The Rings serisi bir gün kitabını da okurum inşallah.

En sevdiğim animasyon sanırım kendimle de özleştirdiğim Garfield :D

En sevdiğim kitapları geçeceğim her sene değişiyor ne yazık ki.

9)Düşlediğin hayatı yaşayabildin mi?

Hayır hatta tam tersi yönündeyim, hayallerime artı sonsuzluk dersem bende eski sonsuzluktayım.

10)Gece yarısı uyanıp sevdiğiniz birinin nefesini dinlediniz mi?

Sanırım ben bunu yaptım ya küçükken,tam net hatırlamıyorum nasıl olduğunu ama yaptığımı hatırlıyorum.

Ne kadar çok soru varmış..Sanırım bir çok kişi yaptı kimi etiketlesem Kağıt Salıncak seni seçtim pikaçu yaparsan seni etiketliyorum :)


9 yorum:

  1. Bende kendimle Garfield'i çok özleştiririm özellikle yemek sevdasını :)
    Bende bir çok yarım bıraktığım dizi var yazarken aklıma geldi bende heves ediyorum bir an önce izlemek için.Beğenmene çok sevindim :D

    YanıtlaSil
  2. Arrow, Felicity. :) Ay çok güzel bir şey istemişsin bu konuda ya. :) Ben de çok seviyorum o diziyi. Bir de umarım hayatın istediğin yönde artı bir şekilde ilerler. İstediğinin tersine gitmek yoruyor çünkü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Realist düşünmeye başlayınca alışıyor insan :)Arrow sevenler huhuu :D

      Sil
  3. Güzel bir mim olmuş. Bende kupalara bayılıyorum ama artık annem almamı istemiyor, her yer kupa oldu diye kızıyor. Sen baya biriktirmişsin. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bitirdim kardeşimde sıra o alıyor :D Bizim de kota herhalde bu vitrin doluncaya kadar :D

      Sil
  4. koleksiyonun çok hoşmuş. Valla çok ciiciş görünüyor kupaların yahu. insan kullanmaya kıyamaz. Garfield benzetmen beni gülümsetti. Artı sonsuz eksi sonsuz benzetmenide kendim açısından bir hayli yerinde buldum. Bu arada seni mimledim :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim beğenmene çok sevindim :D Evet bazen gerçekten garfiel ile ruh eşi olduğumuzu düşünüyorum:) Hemen geliyorum mime ^^

      Sil
  5. Kupalarına ba-yıl-dım :D Beni size davet etmeyene dersin :D Leon'u ben de çok seviyorum, tekrar mı izlesek :D
    Mimi cevapladım, bir de seni mimledim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neden olmasın çık gel blogcan :D İzleyelim izleyelim ben varım :) Hemen geliyorum ^^

      Sil