25 Şubat 2017 Cumartesi

Beni Hatırladın mı? - Sophie Kinsella


Bir sabah uyansanız ve hayatınız kusursuz olsa?
Lexi, berbat bir trafik kazasının ardından hastanede gözlerini açıyor. Ona göre sene 2004. Kendisi yirmi beş yaşında ve çarpık dişli biri. Felaket bir aşk hayatına sahip. Ancak, her ne kadar inanamasa da, öğreniyor ki, sene aslında 2007 -Lexi artık yirmi sekiz yaşında, dişleri inci gibi ve çalıştığı departmanın da patronu olmuş; üstelik de evli! Hem de yakışıklı mı yakışıklı bir milyonerle! Rüyalarındaki hayata aniden nasıl iniş yapıverdi böyle acaba? 
Romantik komedi tadında bir kitap ile geldim.Sophie benim uzun zamandır okumak istediğim bir yazardı.İlk başta Alışverişkolik serisini merak ediyordum ama elime ilk bu geldi.Birde bu kitabı diğerlerine göre daha az seviliyor biraz da ondan ilk bunu okumak istedim.Şimdi ise bütün kitaplarını okumak istiyorum.

Başta da dediğim gibi romantik komedi kitabı.Akıcı,komik merak uyandırıcı acaba sonu nasıl olucak nereye bağlanacak diye.Fantastik ya da distopyaları bir an önce bitirmek isterim okuma günü uzarsa sürünür gibi gelir.Ama bu kitapta öyle olmadı izlediğim diziye kaldığım yerden devam etmek gibi bir şeydi.

Kitaptaki Lexi karakteri ile sizde affallıyorsunuz noldu nasıl oldu her şey,acaba bu bir rüya mı diye.Sonra yine Lexi ile muhteşem görünen rüyanın gerçek olduğunu öğreniyoruz ama gerçekten göründüğü gibi muhteşem mi her şey.
Kapağı da çok çirkin keşke bu kapak olsaydı.

Evet bana da her şey başta o kadar güzel geldi ama okudukça yok ya bir hata olmalı hiç güzel mutlu değil ki demeye başladım.Hele ki kocası bir süre sonra onu dövmek istedim nesin sen okul müdürü mü ? "Onun yeri orası mı hayatım ?","Ayakkabılarını yerine koymamışsın " benim evim lan burası sana mı sorucam :D Lexi'yi bilmem ama ben onun başına iykin böyle bir şey gelmiş diyorum hayatın resmen ikinci şansı gibi bir şeydi.Spoiler vermeden konuşmaya çalışınca böyle oluyor neyi nasıl kıvırsam diye kıvranıyorum :) Kitapta öyle güzel alıntılar var dı ki yazmak istemiyorum okurken sizde benim gibi gülün eğlenin ilk keşfeden olun hatta ben sırf bu yüzden alıntıları pek okumam.

Her şeyden sıkıldınız mı okuduğunuz kitaplar tat vermiyor mu biraz daha eğlenceli film tadında şeyler mi istiyorsunuz bu yazar tam size göre.Ben şahsen bayıldım ya böyle daha çok yazar keşfetmek istiyorum.Ha bir de kitapta cinsellik yok denecek kadar az,bir çok genç yetişkin kitabını bu yüzden okumak istemiyorum hem bazen annemle beraber okuyoruz, hem de bana fazla geliyor.Bana hep tarihi aşklara uygun gibi geliyor orada okumuştum ilk ki oda normaldi yine,diğer kitaplarda olduğunu bilmiyordum bazılarında ise sürekli ve ayrntılı,tamam aşkınızı yaşayın ama ayrıntıya girmeyin anlatma diyesim geliyor :)Bunda da var ama üstün körü ya da zaman zaman laf arasında o olayı çok sevdim.Umarım diğer kitaplarını da çok severim ^^
Puanım 5/5

6 yorum:

  1. Hem orijinal bir konusu var. Hemde kapağıyla falan cıvıl cıvıl bir kitaba benziyor. Sevmişsin ve tam puan dq vermişsin. Hemencecik de aldım listeme. Teşekürler paylaşım için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Konusu gerçekten hoş anlatımda öyle birde tam aradığım tarz söylediğim şeyler de dozunda olunca çok sevdim ben :) Umarım sende seversin :D

      Sil
  2. Değişik bir konusu varmış. Sophie Kinsella'nın Audrey'i Bulmak kitabını okuyordum, nedensizce yarım bırakmıştım. Bu yazara bir şans vermek istiyorum :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben konusuna filan bakmadan biraz bunalım bir zamanda kafamı dağıtmak için elime aldım ve gerçekten de iyi geldi kitap,tekrar denemelisin belki doğru zaman değildi :D Umarım bu seferinde seversin yazarın kalemini :)

      Sil
  3. Bu kitabı ben de okumuştum yaşasın, konusunu da unutmamışım :D Küçükken -ilkokul 3-4 gibi- kütüphanede bu yazarın Pasaklı Tanrıça'sını bulmuştum. Psikolojimi bozmuştu :D Bu durumu atlatabilmek için lisede Beni Hatırladın mı'yı okumuş sevmiştim. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sende haklısın o kitap da var bende ve kapağı ilgi çekici pembiş pembiş senin suçun değildi :D Kitap sana büyü de gel seversin beni demiş resmen :)

      Sil