3 Şubat 2017 Cuma

Ocak Ayında Okuduklarım / İzlediklerim 2017


Yeni yılın ilk ay bitti.Ocak ayı çok yavaş geçmedi mi sizce de? Benim için baya ağır geçen bir aydı. Şikayet etmiyorum bu durumdan aksine çok memnunum.Dolu doluydu.Bu ay toplam 8 kitap okudum.Güzel yeterli bir sayı bana göre.

Okuduklarım 
  • Mavi Trenin Esrarı 
  • Bilinmeyen Bir Kadının Mektubu 
  • Ateşböceği Yolu
  • Marslı
  • Otranto Şatosu
  • Kızıl Yükseliş
  • Sözde Kızlar
  • Ateşle Oynayan Kız
Okuduklarımdan genel olarak memnunum güzel kitaplar okudum bu ay.Bu ayın favorileri benim için Marslı ve Ateşle Oynayan Kız oldu.

Boş vaktim fazla ve televizyon izlemediğim için kitap okumadığım zamanlarda film izlemeyi tercih ediyorum.Daha doğrusu günde bir film izliyorum denebilir.3 gün fire vererek bu ay 28 film izledim.
İzlediğim bazı filmleri aralarından seçip haftanın filmleri altında yazıyorum.Liste uzun olunca görgüsüzlük gibi yazmayım bu sefer dedim ama sonra sanal günlüğüm olunca yazmadan edemiyorum.

İzlediklerim                                                                                                
  • The Godfather 1972                                          
  • 12 Maymun 1995
  • Casablanca 1942
  • Taksi Şoförü 1976
  • Ateşten Kalbe, Akıldan Dumana 1998
  • La La Land 2016 
  • Sıkıysa Yakala 2002
  • Genç Siyah İnci 2003
  • Rezervuar Köpekleri 1992
  • Yıldız Savaşları 5 : İmparator 1980
  • American History X 1998
  • Marslı 2015
  • Görevimiz Tehlike2 2000
  • Köstebek 2006
  • Kara Şövalye 2008
  • Forrest Gump 1994
  • Sucide Squad:Gerçek Kötüler 2016
  • İyi Adamlar 2016
  • X-Men:Son Direniş 2006
  • Ucuz Roman 1994
  • Kuzuların Sessizliği 1991
  • Guguk Kuşu 1975
  • Mekanik 2011
  • Sıkı Dostlar 1990
  • Kartal Eddie 2016
  • Siyahın Elli Tonu 2016
Üstü çizili olanlar karantina altında olanlar.Koyu renkliler bu ayın favorileri.Baba filmini uzun zamandır izlemeye çekiniyordum meğer ne büyük hata yapmışım.Film öyle bir yer etti ki aklımda hatta dün ikinci filmini izledim ama ilki daha güzeldi bence.
 

La La Land ise başroldeki oyuncuları gördükten sonra izlemek için sabırsızlandığım bir filmdi.Bu ikiliyi daha önce Çılgın,Aptal Aşk filminde izleyip bayılmıştım.Bu filmde de öyle oldu.Ryan Gosling'i bu rollere çok yakıştırıyorum.Müzikleri de Ryan'ın söylediği City of Star favorim sık sık dinliyorum.Birde son kısımda daha bir güzel anlamlı olan  Epilogue şarkısı slow kısımları çok hoşuma gidiyor.

Ateşten Kalbe, Akıldan Dumana bazen filmlerin konusunu okumadan izlemeye başlarım.Spoiler ya da konu gidişatını öğrenmemek için.Bu filmi suç,ağır mafya filan sanıyordum.Ama çok daha farklı çıktı film.Snatch filmini izlemiş beğenmiş olanlar mutlaka bu filmi de izlesinler.

Benim Ocak ayım böyleydi umarım Şubat'ta en kötü aynı verimlilikte geçer.Huzurlu,bol okumalı bir ay dilerim.

5 yorum:

  1. harika kitaplar, harika filmler. benimde canım çekti. ateşle oynayan kızı bende çok sevmiştim masrslıyı da en kısa zamanda okumayı düşünüyorum. Ryan Gosling'in oyunculuğunu seviyorum ve sempatik buluyorum. Filmini de izlerim madem beğendin. Çok güzel bir liste. Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Film çok güzeldi ya çift o kadar tatlıydı ki bence kesinlikle izle:) Seninde güzel yorumuna sağlık :)

      Sil
  2. Günde bir doz film alıyorum :) Listem kabarık olunca hız kesmeden film izlemeye okumaya devam hepimizin dopdolu geçsin inşallah :D

    YanıtlaSil
  3. Yan tarafta Queen B.'yi gördüm ve aman tanrım dedim, bu blogu takip etmeliyim ♥

    YanıtlaSil