28 Şubat 2017 Salı

Oğullar ve Rencide Ruhlar - Alper Canıgüz

 
Beş yaş insanın en olgun çağıdır; sonra çürüme başlar.
Ben Alper Kamu, birkaç ay önce beş yaşına bastım. Doğum günüm yaklaşırken vaktimin büyük kısmını pencerenin önünde, dışarıdaki insanları izleyerek geçiriyordum. Hızlanarak, yavaşlayarak, türlü sesler çıkararak ve bir yerlere bakarak yaşayıp gidiyorlardı. Bir gün onlardan biri haline geleceğimi düşünmek beni hasta ediyordu. Ne yazık ki bundan kaçış yoktu. Zaman acımasızdı ve ben hızla yaşıyordum.

Bu kitabı sevdim mi sevmedim mi çok kararsızım.Kitap başta çok güzeldi özellikle arka kapak yazısını okuyunca güzel eğlenceli bir kitap okuyacağımı düşünüyordum annem de öyle düşünüyordu okuyup bitirdiğimizde ki tepkimiz çatlak bir çocuğun maceraları dedik.Kitap bir yerden sonra gitmedi şahsen sonunu merak ettiğim için devam ettim nereye bağlanacak diye.

Mizah severim ama bir süre sonra çocuğun davranışlarına sinir olmaya başladım.Bu kitabın yorumları da çok iyi neredeyse hepsi olumlu ama ben pek beğenmedim benden kaynaklı da olabilir bu durum.Benim yorumuma göre karar vermeyin bir şans verin bence yazara ki ben diğer kitaplarını merak ediyorum.Yazarın okutan bir kalemi var akıcı da.Açılışı pek güzel yapamadım ama umarım diğer kitaplarını daha çok beğenirim.
Puanım 3/5

10 yorum:

  1. Yazarı merak ediyorum, hep olumlu yorumlar okumuştum ben de, senin yorumun iyi oldu. Beklentimi yüksek tutmayayım sonra sevemiyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende arka kapak yazısını okuyunca beklentimi yüksek tuttum sanırım ondan oldu.Tutmamak gerekiyormuş sen benim yaptığımı yapma :)

      Sil
  2. sen böyle söyleyince gittim arka kapak yazısın buldum okudum cidden hoş bir konusu vara benziyor üstelik girişte yazdığın alıntıda hoş bir giriş olmuş. keşke başlladığı gibi güzel devam edebilseymiş okumayı düşünebilirdim. çok beğenmemiş olsan da neyse buda okunmuş hoş bir çocuk mizahı olarak kalmış olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya aslında kötü kitap değil güzel ama çocuk zaman zaman belden aşağı düşünceler vurunca hoşlanmadım.Tamam yetişkin kitabı ama yine de o tür şeyler olmamamış.Bence oku denk gelirsen belki seversin bende senin düşüncelerini okumuş olurum :)

      Sil
    2. Bilmem bel aşağı ise bende sevmem muhtemelen ama denk gelirsem.okur ve düşüncelerimi paylaşırım :)

      Sil
  3. Ben bu seriyi çok merak ediyordum, herkes övüyordu. Senden de iyi bir yorum beklemiştim açıkçası, şaşırdım. Yine de hala merak ediyorum kitabı, belki sende diğer kitapları seversin. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen bana bakma yine de oku derim belki seversin.Evet yine de diğer kitaplarına şans vermek istediğim bir yazar :)

      Sil
  4. Bu kitabı ben de beğenmemiştim. Ama ikinci kitabı (Cehennem Çiçeği) sevmiştim.

    YanıtlaSil
  5. Bence de büyük beklentiyle başlamamak lazım belki o zaman daha çok beğenilir kitap.

    YanıtlaSil