15 Şubat 2017 Çarşamba

Kan ve Yıldız Işığı Günleri - Laini Taylor


Keşke buraya seriyi bitirdim çok mutluyum yazabilseydim ama öyle olmadı.Üçüncü kitabı okumamaya karar verdim.Kapağını adını en çok sevdiğim o olmasına rağmen.Bu durumdan kitaplar mı sorunlu tabi ki hayır.Klişe olucak ama sorun onlarda değil bende.Tamam melek sevmiyormuşum filan dedim ama kitaba yaratılan dünyaya da ısınamadım.Olmadı ilişkimiz yürümedi.Kitabın kurgusu yaratıklar olaylar filan çok güzel ama işte ben keyif almadım okurken.

Bu olayla da ders almış oldum.Artık seri şeklinde almayacağım kitapları.Çok çok emin olup seveceğimi düşündüklerim ayrı ama emin olamadıklarımı herkes okudu ok beğendi popüler kitaplar haydi sepete yapmamayı düşünüyorum.Uyumsuz serisinde de öyle oldu ikinci kitaptan sonra yok olmadı okuyamadım.Eskiden olsa iki seriyi de bitirmek için kendimi zorlar ayda bir kitap okuyacak moda kadar düşer sonra şu reading slump olurdum.Artık çok şükür öyle bir şeyim yok atlattım.
Okunacak bir sürü kitap ve ben okumayı mecbur olduğum için değil keyif aldığım için yapıyorum değil mi neden kendime eziyet ediyim ki.Sonra eserse tekrar okumayı denerim.Yoksa da ukitap olur sahaf olur bir şekilde takas yaparım.

Kitap yorumuydu değil mi bu ben kendimi kaptırdım neyse kitaba dönelim.İkinci kitap ilk kitaba göre sanki daha hareketliydi.Dışlanmalar sonra birlik olmalar filan güzeldi yani.Bir süre sonra aynı şeyler tekrarlanıyor gibi gelse de iyiydi.Bu türü,melekleri sevenler farklı bir şeyler denemek isteyenler için güzel bir tercih bu seri.Oluşturulan dünya ,yaratıklar filan farklı.Yazar da pembe saçlıymış bu arada karakteri de mavi saçlı ikisi de ayrı bir hoş.Cart pembe hali değilde böyle biraz solmuş akmış hali o kadar güzel ki iyi cesaret :)

Puanım 3/5

12 yorum:

  1. Melekli bir seri daha hımmm , hımmm ve yine hımm sanırım bir müddet ara vermem gerekiyor benim de :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hımmm ya :D Bencede ara ver yeni kaçınılmaz serisini bitirdin sakin ol şampiyon :)

      Sil
  2. Olmayınca olmuyor maalesef. Kendi açımdan iyi ki ekitaplar çıktı diyorum, böylece seriye devam edeyim mi sorunsalını çözmüş oluyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinle ekitaplar bulunmaz velinimet.Bende bundan sonra öyle yapacağım hiç değilse param cebimde kalır :)

      Sil
  3. Kafamıza taktığımıza değmez aslında eserse bir gün okuruz zorla okuyacağımıza okunacak nice kitabımız var :)

    YanıtlaSil
  4. kitabın kapağını ve adını sevip de hayalkırıklığna uğrama durumunu da biliyorum seri şeklinde alıp diğer kitaplara ilgi duymamayı ve keşke bunlar yerine başka kitaplar alsaydım hissini de. keşke sevseydin en azından üçüncü kitap araya gitmezdi. Bende melek kitaplarını pek sevmiyorum. alırken bu tür kitaplar almamaya dikkat ediyorum. Bu arada seni mimledim haberin olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet keşke bunlar yerine başka kitap alsaydım diyorum umudum takastan yana para :) bende dikkat edeceğim artık,evet gördüm çok teşekkür ederim :)

      Sil
  5. Bu nasıl bir icten pişmanlıktir

    YanıtlaSil
  6. Ben de seri şeklinde almıyorum artık, ilk kitapları alıyorum, seversem devamlarını sipariş ediyorum. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnternetten alışverişin zararları işte indirim denk gelince komple atılıyor sepete ama artık yok akıllandım :)

      Sil