8 Şubat 2017 Çarşamba

Duman ve Kemiğin Kızı - Laini Taylor

Şubat'ın ilk haftası bitti ama ben daha bir kitap bitirebildim.Dünde Rüzgarın Adı'na başladım ne zaman bitiririm kim bilir.Hızlı hızlı okuyanlara hayranım keşke bende biraz hızlanabilsem ne güzel olur.Acelem yok ama olsun yeni yeni kitaplar okurum.

Konuyu dağıtmadan kitaba geleyim ben.Neredeyse bir çoğunuz okudu konusuna aşinadır.Melek teması üzerine bir kitap olur kendisi.Ben melek sevmiyormuşum bunu anladım.Ve özellikle erkek melek.Yakıştıramıyorum niyeyse.Akiva'nın melek olmadığını düşünmeye çalışarak okudum.Ama kitap çok iyiydi kurgusu filan.İlk iki yüz sayfa çok güzel ilerledi merak dolu sonra bir yavaşladı ağırdan almaya başladı.Özellikle Akiva ortaya çıktıktan sonra.Hemen aralarında etkileşim oldu saçma salak sinir oldum.Akiva çok yapışık ezik bir karakter gibi bilmiyorum öyle hissettim.Karou ayakları daha çok yere basan bir karakter.Meğer bunların hemen etkilenmesinin bir nedeni varmış sonradan öğrenmiş oldum.Birde kitapta ilk başlarda iblisler ve onların dünyası hakkında hemen bilgi sahibi oluyoruz.Ara ara serpiştirilseydi daha güzel olabilirdi.Öyle daha çok seviyorum merak edecek daha çok şey oluyor öylelikle.

Bu ay içinde okuyabilirsem serinin ikinci kitabını okumak istiyorum.Seri sonuna kadar daha sıkıcı kötü olduğunu okumuştum.Beklentilerimi düşürerek okuyacağım.Bir an önce seriyi bitirip kitaplığa kaldırmak istiyorum hem devamını merak ettiğim için hem de vampirleri özledim ben,melek okumak yok bana pek hitap etmiyormuş.
Puanım 4/5

9 yorum:

  1. Erkekleri vampir olarak görmek istiyoruuuuzzz :D Melekler hakkında kitap okumadım sanırım ya da seri okumadım :D Rüzgarın Adı nasıl gidiyor? Kvothe'yi sevdin mi? :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu arada blog bannerını da çok beğendim :))

      Sil
    2. Evet ya erkek vampirleri özledim onları istiyorum melek de neymiş :D Sevmem mi kızıl kafalı Kvothe'yi üniversite yıllarındayım,şu an için çok güzel gidiyor :)
      Çok teşekkür ederim efendim beğenmenize sevindim :)

      Sil
  2. Bu serinin ismini çok duymuştum da hiç okusam diye diye düşünmemiştim, hele de melekler falan varsa hiç almıyım ben, bende sevemiyorum melekleri falan. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende fantastik bir şeyler olacağını biliyordum ama melek filan diye düşünmemiştim araştırmadan alırsam böyle olur :) Bana da okurken bir tuhaf geliyor erkek melekler çok narin kırılgan gibi :D

      Sil
  3. Bende unutmadan bu ay içinde seriyi okuyup işini bitirmek istiyorum.Okuma maratonu yapmalısın bence yoksa durup durup eskileri okuyacaksın bu gidişle :D Bende kitap okumak istiyorum ama uykum ağır basıyor kitapla beraber uyukluyoruz.Ne güzel işte bitince bir seferde beş kitap bitirmiş olucaksın :)

    YanıtlaSil
  4. bende bazen çok yavaş kaldığımı düşünmeden edemiyorum. içini rahatlatacaksa söyleyim yalnız değilsin bu konuda. :) bende melekli ilan iki üç seri okudum erkek melekleri genel olarak melekleri filan sevemiyorum. gerçi hiç karşılaşmadım ama çok okuyan varsa belki güzeldir. yine de pek ilgimi çekemedi. sevgiyle kal :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsan sevmeyince konu çekici olsa bile okuyası gelmiyor bende sanırım bu seri sonrası meleklerle ilgili kitaplardan uzak duracağım vampir kurt adamlar mis gibi onlarla takılırız bizde :D

      Sil
    2. Katılıyorum kesinlikle. En son okuduğum melekli kitap başmeleğin öpücüğüydü. Onda bile sıkıldım seriyi devam ettirmeyi pek düşünmüyorum

      Sil