29 Mart 2017 Çarşamba

Haftanın Filmleri #9

                 

Yine filmler yine güzel farklı filmler ile buradayım.Aslında diziler hakkında yazı yazmayı düşünüyordum baktım bir sürü dizi izliyorum hatta bir sürü dizi bitirmişim onları da yazıyım blogumda olsun istiyorum ama kocaman bir ama tek tek mi yazsam yoksa böyle filmler gibi mi yazsam karar veremedim o yüzden o iş biraz askıda kalıcak gibi.Gelelim filmlere.
  • Gizli Güzellik 2016 
Will Smith uzun zamandır filmlerini izlemiyordum bu film çok güzel bir karşılaşma oldu.Filmin konusu kızını kaybetmiş bir babanın dibe çöküşünü,arkadaşlarının bu durumda çaresiz ne yapacaklarını bilemez halde olmalarıyla başlıyor.Çok hoş güzel anlamlı bir filmdi.Bazı izleyiciler vardır film izleyeyim ama o film bana bir şeyler katsın diye düşünen işte bu film onlara göre bence.Tek sıkıntısı bence kısa ve biraz daha basit olması daha güzel daha çarpıcı kurgulansaydı çok daha güzel olabilirdi.
  • Kirli İşler 2002
Son zamanların popüler yerli dizisi İçerde aslında özgün bir senaryo değil uyarlama.Leonardo Di Caprio ve Matt Damon'un başrollerini paylaştığı güzel mi güzel Köstebek filminden uyarlama.Peki Köstebek hangi filmden uyarlama bingo bu filmden.Tekerleme gibi oldu.Çoğu kişi bu filmi Hollywood uyarlamasına tercih ediyor ama bence Köstebek filmi daha güzeldi.Belki oyuncularından belki de işleyişten bu filmde her şey daha çabuk hızlı oldu Köstebek daha çok mini dizi havasındaydı.Köstebek filminin nereden çıktığını merak edenler izleyebilir.
  • Istakoz 2015 
Afişinde Colin Farrell'i görmemle izlediğim bir film.Konusunu da okuyunca değişik geldi.Film ilginç bir distopya öyküsü.Yalnız yaşayan insanları 45 günlüğüne bir otele yerleştiriyorlar.Başarılı olurlarsa şehre dönmelerine izin var eğer ki olamazlar ise kendi seçtikleri bir hayvana dönüşüyorlar.İsyankarlığı oynayan bir grup da var tabi yalnızlar ama onların da kendi içlerinde acımasız kuralları var.Değişik garip bir film ama sonuna kadar distopyanın acımasızlığını hissediyorsunuz.Yönetmenin geçişleri olsun çekimleri olsun farklıydı bu filmde bilmiyorum değişik bir film izlemek isteyenlere tavsiye ederim.

7 yorum:

  1. Istakoz kesinlikle çok değişik bir film. Ve içinde yaşadığımız topluma dair çok sert ve gerçekçi yorumlar yapıyor. Ben çok etkilenmiştim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de sert bir eleştiriydi film,bende öyle etkilenmemek elde değil.

      Sil
  2. Istakoz ilgimi çekti. Sayende izleyecek film buldum. Teşekkür ediyorum :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çarpıcı bir film senin yorumunu okumak isterim bende teşekkür ederim yorumun için :)

      Sil
  3. Will Smith filmlerini beğenerek izliyorum...

    YanıtlaSil
  4. Yaz yaz umarım beğenerek izlersin İlkaycım ^^

    YanıtlaSil