2 Temmuz 2017 Pazar

Bu Sıcağa Yaz Filmleri Yakışır Belki Biraz da Komedi

Ne uzun başlık oldu o öyle :) Herkese merhabalar^^ Bayramdan sonra buraya tam anlamıyla yaz geldi eskiden ne cam kapı açardık şimdi ise onlarsız olmuyor dereceler 40 'ı gösteriyor yanıyürük yani.Ülkenin genelinde de durum aynı.Bende yazın genelde yaz temalı ya da komedi filmlerini izlemeyi tercih ediyorum daha eğlenceli yormayan çerezlik iyi gidiyor.Pek fazla kitap okumadığımdan şu sıralar aklıma böyle bir yazı yazmak geldi bakalım ortaya hangi filmler çıkacak.

              

Bunlar yaz filmleri Safe Haven'de adada aşkınızı bulabilirsiniz (sonu saçma olsa da geneli güzeldi) Chef'in karavanı ile ülke ülke gezip sandeviçlerinizi satabilirsiniz,A Good Year ile üzüm bağlarını gezip mükemmel ortamın tadını çıkarabilirsiniz (favorim bu manzara ortam çok güzel orada olmak istiyor insan adeta) ve Dirty Dancing yaz tatiline çıktığınız da yaz aşkınızla tanışabilirsiniz.(Meşhur dans sahnesi amerikan filmlerinde çoğu erkek kızları tavlamak için bu filmi kullanır:)) 

              

Komedileri önce yerli filmlerle başlamak istedim.Zaman zaman komedilerimiz saçma olabiliyor ama içlerinde gerçekten güzelleri de var.Pardon kaç defa izlediğimi unuttuğum filmlerden biri oyuncular zaten on numara Ferhan Şensoy,Rasim Öztekin.Konuyu anlatmayım açın izleyin beğenmezseniz kapatırsınız bilmiyorum herkes beğenir mi ama benim on numara komedilerimden biridir.

Eyvah Eyvah Ata Demirer'in en başarılı yapıtlarından biri bence ortam da çok güzel Ege bir çoğunuz izlemiştir zaten yine de listede onu geçmek istemedim.

Kocan Kadar Konuş ya ben bu filmi de çok seviyorum zaman zaman Efsun da kendimi gördüğüm için mi bilmiyorum ama bence çok tatlı hoş bir komedi içimizden biri bence Efsun ve ailesi.Kitabını okumadım ikinciyi okudum ama bence kitabından güzel aktarılmış bir film olduğunu düşünüyorum.

Düğün Dernek'siz bu liste olur m tabi ki olmaz süper bir filmdi ya ikinciyi biraz uzatma olduğunu düşünsem de bu çok güzeldi.Oyuncular da çok iyiydi izleyin bence,Selçuk Aydemir'in başarılı yapıtlarından biri.

          

Yabancı komedilerinde açılışı iki seri film ile yapıyım dedim Hangover yani daha çok duyulmuş adıyla Felekten Bir Gece serisi.Bekarlığa veda gecesi yapıp abartan erkeklerin hazin sonu hahaha :D 
Diğeri de iki filmlik bir seriden oluşan Patrondan Kurtulma Sanatı sınavları bitirip film izlemeye döndüğüm zaman izlemiştim bu filmi ondan mıdır aşırı keyif almıştım filmi izlerken.Patronlarından hoşlanmayan ve onlardan kurtulmaya çalışan arkadaş grubunu anlatıyor film.Bu ikisinde de yer yer yersiz espiriler uygunsuz espriler olsa da güzel filmler.


Bu filmler de zamanında izleyip gerçekten büyük keyif aldığım filmler.Office Space ve Git Başımdan'ı yakın zamanda izledim ve çok büyük keyif aldım özellikle Git Başımdan'ı Robert Downey Jr. için ve yorumlar doğrultusunda izledim bir kaç yersiz yer dışında gerçekten kahkaha attıran bir filmdi.The Ugly Trut 'da kadın erkek ilişkisini anlatan bir film Gerard Butler'i bu filmde çok beğenmiştim güzel bir ikili olmuşlardı.

Belki içlerinde izlemedikleriniz vardır da bu yazı işinize yarar ve izlerken umarım benim gibi büyük bir keyif alırsınız iyi seyirler ve iyi hafta sonları dilerim ^^

10 yorum:

  1. Türk komedilerini izledim.Yabancı olanlara bakmak lazım :) Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım izlerken büyük bir keyif alırsınız bende teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Hangover efsaneydi blogcan ha ri kay dı :D Sıkıldığımda hala izleyebiliyorum :D Eyvah Eyvah'ları da seviyorum, ilki en komiği olsa da :D İçlerinde izlemediğim birkaç film var, tatilde izleyeyim onları da :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hangover gerçekten farklı kurgusu ile güzel bir komediydi bak bir ara bende tekrar izlesem güzel olur :) Umarım beğenirsin blogcan ^^

      Sil
  3. Dirty Dancing filmini izlemedim ama sondaki dans sahnesini onlarca kez izledim. sinema tarihinin en güzel danslarından biri bence.

    Pardon Türk sinemasının en başarılı komedilerinden. İzlerken çok gülmüştüm.

    Gülmek istiyorsan benden de bir Türk bir yabancı film önerisi gelsin. Dondurmam Gaymak ve Tropik Fırtına benim en çok güldüğüm filmlerden. İzlemediysen ikisini de tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Romantik komedilerin vazgeçilmez dans sahnesi olursa :)
      Hahah Dondurmam Gaymak tvde iki kere izledim ege komedisi güzeldi bende keyif almıştım diğerini izlemedim hemen ekliyorum listeme :)

      Sil
  4. Merhaba bu sıcaklar da izlemek için güzel bir seçki olmuş.Yerli filmler hepimizin bildiği ama tekrar izlemesi keyifli filmler.Hele de Demet Akbağ varsa.Kadın oyuncu olarak, üstüne yok,birbirinde o kadar farklı karakterleri muhteşem canlandırıyor bence. "Patrondan Kurtulma Sanatı" eğlenceli bir seri.Diğerlerini de izlemesi güzel olacak sanırım.Öneriler için teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demet Akbağ gerçekten girdiği rolün hakkını veren oyunculardan biri her filmde ayrı bir tip :) Umarım beğenir izlerken büyük bir keyif alırsın bende teşekkür ederim :)

      Sil
  5. Çok hızlısın daha ilkini yapamadım :)

    YanıtlaSil