30 Temmuz 2017 Pazar

Son Zamanlarda İzlediklerim

Herkese merhabalar! Haftanın Filmleri başlığı altında filmleri yazıyordum ama son zamanlarda düzenli olarak haftalık film izleyemiyorum kafama esince izliyorum ondan başlık değişti arada bir böyle olabilir.Bu izlediklerimin yarısı bu ay yarısı geçen ay olabilir emin bile değilim ondan başlık tam uygun oldu.

                        

Eğlenceli komedilerle başlayalım.Yazın nedense komedi izlemeyi daha çok seviyorum çerezlik eğlenceli geliyor.Yazın sıcak günlerinde iyi geliyor.
  • Office Space 1999
Peter Gibbons orta yaş krizine biraz erken dalmış, işi ve çalıştığı şirket için kendini heba eden bir bilgisayar programcısıdır. Fakat bu dayanılmaz ve beynini uyuşturan bitmek tükenmek bilmeyen rutinden artık çok sıkılmış ve bunalmıştır.Artık buna son vermek için şirket için çılgın planları vardır ama bunları tek başına yapamaz bu durumdan şikayetçi iki arkadaşı daha gruba dahil eder.Peki herşey planlanan şekilde mi ilerler tabi ki hayır olaylar zinciri peşinden gelir.Eskilerden güzel bir komediydi doğal samimi ben izlerken çok büyük keyif almıştım.
  • Git Başımdan 2010 
Robert Downey Jr filmlerine göz atarken bu gözüme çarptı komedi de olunca izledim.Peter Highman, beş gün sonra karısı doğum yapacak ve ilk çocuklarını dünyaya getirecek bir baba adayıdır. Peter Atlanta'dan doğuma yetişmek ve karısının yanında olmak için uçağını yakalamaya çalışırken, birden tüm programı alt üst olur. Sonunda, kendisini Ethan Tremblay'in arabasında bulur.Ama sorun şu ki Peter ile Ethan tam anlamıyla birbirinin zıt karakterleridir.Ethan için yolculuk çok keyifli olurken Peter için tam bir çiledir.Film bir kaç sahnesi dışında gerçekten eğlenceliydi ki bunda etken Robert'i ayıla bayıla izlemem olabilir.Birde Ethan'ın o kadar doğal oynaması var ki ya gerçekten böyle insanlar var dedirten cinsten.
  • Son Macera 2017
80'li yaşlarına gelmiş 3 emekli arkadaş, Willie (Morgan Freeman), Joe (Michael Caine) ve Albert (Alan Arkin) emekli maaşları ve sosyal yardımlarla zar zor ayakta kalmaya çalışmaktadır. Bunun üzerine emeklilik ödemelerinin kesilmesiyle iyice zor durumda kalırlar.Çaresizlik içindeyken Morgan Freeman'ın aklına bir fikir gelir diğerleri karşı çıksa da bir süre sonra kabul etmek zorunda kalırlar peki başarabileceklermidir.Çok beğendim gerçekten sıcak samimi,oyuncular arası diyaloglar sanki gerçekten yıllarca arkadaşlarmış misali oynamaları.Güzeldi ya oyuncuları beğeniyorsanız bir şans vermenizi isterim.

             

  • Soygun 2015
Bir babanın kızının sağlık giderlerini karşılayamaması üzerine, ortağının kumarhanesini soyma girişiminde bulunması ve tek plan buyken kendini bambaşka bir olayın içinde bulmasını konu alıyor.The Walking Dead'de Negan rolüyle kalbime taht kurmuş evet kötü karakter ama çok güzel oynuyor hareketleri bakışları beğeniyorum.Jeffrey Dean Morgan'ın diğer filmlerine bakıyorum aradan seçip izliyorum bu filmde oyuncu kadrosu güzel olan bir film ama biraz klişe bir konusu var tvde sık karşılaştığımız filmler gibi biraz.Ama yine içinde farklı olan şeyler de var yazarsam spoiler olur.Çok nadir film beğenmediğim olduğundan bu filmi de beğendim.Robert De Niro ve Jeffrey Dean Morgan'i izlemek keyifliydi.
  • Savaş Vadisi 2016
Yazın komedi tarzı izliyorum dedim değil mi bu biraz istisna oldu arada bir imdb 250'sinden de seçip izlediğim oluyor.Yeni bir film olmasına rağmen orada kendine yer edinmiş bir film.İkinci Dünya Savaş'ı herkes askere yazılıp ülkesine hizmet etmeye çalışıyor.Desmond Doss'da bunlardan biri.Tek farklı ülkesine insan öldürerek hizmet etmek istemiyor.Yani vicdani retçi.Böyle bir seçenek var bunu tercih ederek askere yazılabiliyorsun ama kağıt üzerinde diğer başındaki Çavuş,Komutan gibi yüksek rütbeli askerler için bu büyük bir sorun ve bu sorunu büyütmekte kararlılar.Filmde bir sahnede şu replik geçiyor "Savaş zamanı babalar oğullarını gömer,barış zamanı oğullar babalarını" bu cümle bile savaşın ne berbat ne kadar kötü olduğunun ispatı.

13 yorum:

  1. Office Space ve Git Başımdan filmlerini "izlenecekler" listeme ekledim.
    Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geç cevap yazdığım için kusura bakmayın.Umarım benim gibi keyif alarak izlersiniz ben teşekkür ederi.

      Sil
  2. Son Macera'yı merak ettim, eğlenceli bir filme benziyor. Oyuncuları da güzel :). İlk filme de bakarım gibi. Robert Downey Jr'ı ben de severim ama film pek ilgimi çekmedi, denk gelirsem izlerim :D. Dediğin gibi yazın komedi ayrı güzel oluyor :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle geç cevap yazdığım için kusura bakmayın.Kesinlikle yazın komedi çok güzel gidiyor çerezlik olarak .Umarım izler filmleri beğenirsin :)

      Sil
  3. Merhaba..Bu sıcaklarda komedi filmleri en güzeli.Listelerde aramaktansa izlenip tavsiye edilen filmleri seviyorum.Gözünüze,kaleminize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle geç cevap yazdığım için kusura bakmayın.Bende kendi listemi oluşturuyorum kafama göre sonra oradan seçip seçip takılıyorum yoksa dediğin gibi aramak izlemekten daha uzun sürüyor bazen :) Yorumun için teşekkür ederim.

      Sil
  4. The Walking Dead'deki Negan'ı bende hayranlıkla izliyorum. Tabi ki Jeffrey Dean Morgan sayesinde. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle geç cevap yazdığım için kusura bakmayın.Jeffrey Dean Morgan çok yakıştı o role ya hareketleri filan yaptıklarından sinir olmak istiyorum aynı zamanda da çok beğeniyorum :)

      Sil
  5. ben de hiçbirini izlememişim :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle geç cevap yazdığım için kusura bakmayın.Onun yerine bol bol kitap okudun o da çok güzel bir şey belki bir gün denk gelir izlersin :)

      Sil
  6. İçlerinden sadece Savaş Vadisi'ni izledim. Güzel filmdi. Eğer gerçek bir olaydan ve yaşayan bir kişiden uyarlanmış olmasaydı senaryoyu saçma bulurdum. Tek kurşun atmadan o kadar insanın hayatını kurtarmak, savaş kahramanı olmak imkansız gibi bir şey.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle geç cevap yazdığım için kusura bakmayın.Kesinlikle haklısın abartma uydurma derdim bende hele ki tek başına savaşın ortasında kalması ve yaptıkları gerçek olmasa hadi oradan dedirttirecek cinsten.

      Sil
  7. Öncelikle geç cevap yazdığım için kusura bakmayın.Ben bu yaz özellikle baya hafif takılıyorum dizilerde de komedi tercih ediyorum hep içim dışım komedi oldu bu aralar :D

    YanıtlaSil