14 Temmuz 2017 Cuma

Elimin Gitmediği Kitaplar | Mim Yazısı

Geçtiğimiz haftalarda ortaya çok güzel bir mim çıktı.Elimin gitmediği kitaplar.Beni de bu mime sevgili Kağıttan Dünyam mimlemiş teşekkür ediyorum :) Onun yazısına ulaşmak için ismine tıklamanız yeterli.

Okumadığım fazla kitabım olduğu zaman hep bir kaç tanesi geri planda kalıyor okumuyorum o yüzden uzun zamandır kitap alışverişi yapmıyorum tek tük aldığım oluyor markette filan görüp alırsam onun dışında tam anlamıyla alışveriş yapmıyorum.Takas da da öyle bazen listemde olmasa da takas ettiğim kitaplar oluyor onlarda kalıyor o yüzden bir süredir onu da bıraktım.

Ve bu mim sayesinde uzun zamandır elime almadığım kitapları okumayı eritmeyi düşünüyorum ve başlangıcı da yaptım.

  • Pabucumun Ajanı - Asude 
Bu kitabı alalı rahat iki sene olmuştur.Başta çok merak ediyordum sonra okuyasım geçti.Bende yaz olduğundan kolay okunan eğlenceli bir kitap arıyordum ve bu mim vesilesiyle başlamış oldum.

  • Centilmen Piç Serisi 
Geçen sene bu zamanlar çok uygun bir fiyata üç kitabı da almıştım.Ama kalınlıklarından dolayı kitaplıkta kaldılar.Bu kış okumayı planlıyorum bakalım.

  • Alışverişkolik Serisi İki Kitabı -Sophie Kinsela 
Bu yazarın bir kitabını okumama rağmen diğer eselerini de okumak için sabırsızlanıyorum bu seriye ait iki kitabı elimde.Başlamama sebebim ise alışveriş yapmadığımdan okur diğer kitaplarını hemen almak istersem diye bekletiyorum.

Bunlar dışında tek tük kitaplar var serilerin ilk kitapları mesala Serseri,Incarceron,Kemikler Şehri gibi ya da takasla gelen karışık tarihi aşk romanları,polisiye romalar.Bunları da karışık okumayı düşünüyorum sonuçta tarihi aşk kitapları pek sorun olmaz sanırım sadece Bridgerton serisini sırayla okumayı düşünüyorum.

Sanırım takip ettiğim bir çok kişi ya yaptı ya da etiketlendi yapmak isteyen kendini etiketli saysın ve buyursun yapmaya :)


15 yorum:

  1. Sophie Kinsela chick lit yazıyor. Arada kafa dağıtmak için güzel kitapları var. Ben iki kitabını okudum ve çok kolay okunduğunu söyleyebilirim. Hatta Beni Hatırladın Mı kitabında çok güldüğümü hatırlıyorum. Genelde birbirine de benziyor bu kitaplar bu da güzel bir kafa dağıtmalıktır yüksek ihtimal dediğin gibi :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende o kitabını okumuştum ve çok beğenmiştim ki herkes diğerlerinin daha güzel olduğunu söylüyor.Eğlenceli kafa dağıtmalık olsun da varsın birbirine benzesin :)

      Sil
  2. Elinin gitmediği kitapların az olması çok güzel :) Ve Pabucumun Ajanı'nı okumamış olsam da hakkında eğlenceli olduğu ile ilgili yorumlar duymuştum, umarım okurken eğlenirsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Az gibi görünüyorlar ama benim gözümde büyüyorlar :) Okudum bitti bile evet okurken eğlendim ama ara ara gıcık da olmadım değil kitaba.

      Sil
  3. Asude ve Pabucumun Ajanı okumadıysan çok şey kaçırmışsındır. Zira ben bu kitabı okurken gülmekten ağzım ağrımıştı. Kendi kendime gülerken eşimin bana bakışları ise paha biçilemez. Dipnot: Toplulukta okuma. Deli gözüyle bakabilirler. Keyifli okumalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudum bitti :) Evet bazı yerler cidden güzeldi komikti ama karakterler gıcık etti beni yine de kafa dağıtmalık güzel bir kitaptı.

      Sil
  4. Guzel bir mim olmus. Benim de boyle okumaya elimin varmadigi kitaplar oluyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seni etiketlerim hemen yap sende :) Evet Lilanın Güncesi'ni etikletliyorum :)

      Sil
  5. Incarceron'u çıktığı zaman okumuştum, seri iki kitaptı ve özgün bir konusu vardı diye hatırlıyorum :D Alışverişkolik'in filmini izlemiştim, komikti :)) Fotoğraf çok güzel olmuş bu aradaa blogcan :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni de konusu ve kapağı ilgimi çekti ve beğeneceğimi umuyorum ikinci kitabını da alırsam ardı ardına okumak istiyorum ondan bekliyor.

      Ben filmi de izlemedim üstüne izlemek için bekletiyorum :) Teşekkür ederim blogcan beğenmene çok sevindim :)

      Sil
  6. 3 kitap yine iyiymiş. 1 tanesini de az önceki yazında bitirdiğini söyledin. Valla şanslısın 😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha da fazlaydı ama okuya okuya azalttım bunları da erittim mi süper olucak :)

      Sil
  7. Şöyle elimdeki kitaplar azalsın aklım diğer kitaplarda kalmadan başlarım o seriye ve umarım bu kış olur. Benimde öyle oldu mim sayesinde neleri uzun zamandır bekletiyorum gördüm ve okumaya başladım :)

    YanıtlaSil
  8. Bu mimi ben de bugün yarın yapacağım. Haftalar önce mimlendim ama kaldı öyle.

    Centilmen Piç serisini çok merak ediyorum ama yeni yıla kadar kitap almamaya karar verdiğimden bir süre daha okuyamayacağım.

    Alışverişkolik'in filmini izlemiştim. Başrol oyuncularını çok sevdiğimden film çok sevimli gelmişti ama kitabını okumaya zaman kalmaz sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elimde olmasına rağmen bende okumuyorum işte :) Uzun zamandır bende alışveriş diyetindeyim ve çok faydasını gördüm umarım seninde öyle olur.

      Alışverişkolik de uzun bir seri sıra gelirse okumak istediğim serilerden.

      Sil