15 Temmuz 2017 Cumartesi

Pabucumun Ajanı - Asude

Deniz Akın tam iş mülakatına gidecekken düğmesi kopar ve olaylar ip söküğü gibi gelir.Mülakata gidemediği için işe bir başkası alınmıştır.Altı aylık işsizlik ve üstüne birde bu eklenince sinirlenen Deniz saçma sapan bir cv doldurarak bir şirketin yolunu tutar.Ve bir yalan üzerine işe alınır alınır ama aksilikler peşini bırakmaz.

Bu kitabı bir ara adından dolayı çok merak ediyordum ama bir türlü alamıyordum sonra aldım senelerce kitaplıkta bekledi evet elime alasım gelmiyordu iki sene filan olmuştur.Elimin gitmediği kitaplar mimini görünce artık okumaya karar verdim.Kitabı hem sevdim hem de sevmedim ortada kaldı benim için.

Kitabın içindeki göndermeler,benzetmeler çok hoştu pembe dizi tadında ,dili de çok akıcıydı kolay okunuyor.Ve wattpad'den çıkma olsa da uğraşılmış bir eser olduğu belli bu yönleri eserin sevdiğim kısımları.Birde Mert ve Yasemin var bunlar az geçse de bu karakterleri daha çok sevdiğimi söylemeliyim baş karakterleri sevemedim.

"Evet ,Büyük İskender amcam,Sezar eniştem,Kraliçe Elizabeth yengem oluyordu.Havaya girmem normaldi."

Kitabın sevmediğim yönleri ise Tuna Üstüner ve onun emri vaki konuşmaları "gel,git,otur" çalışanı olsa bile hiç hoş bir durum değil ne zaman böyle erkekler çekici oldu anlam veremiyorum. Sonra Deniz'in daha iki gün gördüğü ve ona iyi davranmayan adam için ölüp bitmesi Tına Tuna diye ha önce sövüyor sonra öpüp koklasın diyor.Birde sırf adama gıcıklık olsun diye labali ve şımarık tavırları sinir bozucuydu.Kitabın tamamı neredeyse atışma kavga dövüşle gidiyor.Bu bana biraz Kiralık Aşk'ı Defne ve Ömer'i anımsattı ama onlar daha katlanılabilirdi.Hiç değilse Ömer saygısız ya emirci değildi sadece ciddiydi.

Spoiler'a girmeden en sinir olduğum noktayı dile getirmek istiyorum.Deniz hiç duymaması gereken bir konuşmayı duyuyor kitabı okuyanlar belki hatırlar,Tuna Mert ile konuşurken onu aşağılıyor özellikle Tuna bunu duyan Deniz çok öfkeleniyor falan filan ama bir kaç gün sonra sanki hiç bir şey yokmuş gibi bir konuda özür diliyor.Hayda oldu mu bu şimdi hele bunu Türk bir yazar yapıyorsa çok sinirleniyorum.Ben senin malınmıyım diyor oda evet öylesin diyor ama Deniz 'de tık yok .
Bunu okuyan genç kızlarımıza ne olacak normal bir şeymiş gibi gelicek.Hadi madem affedecek kitap için ona bunu ödetsin hatasını göstersin o gelsin özür dilemeye.

Serinin ikinci kitabını okur muyum bilmiyorum,çünkü karakterleri sevmedim.Yazarın akıcı ve eğlenceli dili için diğer kitaplarına şans verebilirim illaki bunun gibi sinir olucak şeyler olabilir her kitapta olduğu gibi oda.

Puanım 3,5/5

9 yorum:

  1. Kitabı okumadım ama şimdiden Tuna'dan hoşlanmadım.. Bu arada mimlerin faydalarından canlı bir örnek olmuş! ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tuna ve gereksiz halleri sevilecek gibi değil.Öyle oldu gerçekten kalanları da en yakın zaman da eritirsem mimi faydalı değerlendirmiş olucağım :D

      Sil
  2. Wattpad kitaplarına konularından dolayı önyargılıyım. Hep erkekleri maço, kadınlar ise bu tiplerden hoşlanıp itaat ediyorlar gibi geliyor. Ortaokul, liseliler de okuyup, kadın erkek ilişkilerinin böyle olması gerektiğini düşünecekler diye korkuyorum. Keşke kendine güvenen, başarılı, eğilmeyen kadın karakter yaratsalar :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yabancı yazarlar başlattı bizimkiler de peşinden koşuyor,dediğin gibi farklılık yaratıp daha güçlü kadın karakterler yaratsalar ki bizim ülkenin buna ihtiyacı var.

      Ve dediğin gibi ne yazık ki o kesimler bu tip kitaplara ölüp bitiyorlar umarım her şeyin kurgudan ibaret olduklarının bilincindedirler.

      Sil
  3. İşte benim kafada biri daha! Deniz ve Tuna okuduğum en iğrenç karakterlerdendi. Biri sevdiceği güzel söz söylesin diye iyice yüzsüz oldu; öbürü karşısındakinden beter davranıyor 😑

    Dediğin gibi tek iyi yön Mert-Yasemin çiftiydi. Diğer çifte göre daha aklı başındaydı.

    Zaten bu kitaptan sonra "kendisini aşağılayan erkeğe aşık kız" kitapları ve özellikle "romantik mafya" kitaplaro türedi 😠 Olan da biz historical veya yetişkin fantastik bekleyenlere oldu 😭

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biri sevdiceği güzel söz söylesin diye iyice yüzsüz oldu; öbürü karşısındakinden beter davranıyor.Tam anlamıyla özet bu çok doğru söylemişsin.

      Yine haklısın o yüzden uzun zamandır genç yetişkin türlerine karşı ön yargılı başlıyorum.Biri bir akım başlatıyor haydi yallah hepsi peşinden ortalık birbirinin aynı kitaplarla doluyor.

      Sil
  4. Hatırlıyorum senin yazını da serzenişlerini de :) Bende okurken zaman zaman eğlenmedim desem yalan olur ama yer yer de sinir oldum özellikle Deniz'e.Hadi Tuna aptalın teki peki ya sen dediğin gibi her şeye bir lafı olan kızın sessiz kalıp özür dilerim demesi öf şükür bitti gitti kitap :)

    YanıtlaSil
  5. Kitabı geçen ay okudum. Daha bloguma yazmaya vaktim olmadı ama seninle aşağı yukarı aynı fikirdeyim. Bir kere Tuna aşık olunacak bir karakter değildi. Hakkında tek olumlu şey çok yakışıklı olması. Bunun dışında kaba ve kötü biriydi. Deniz'i sürekli aşağıladı ama karşılığını görmedi. Sırf bu yüzden serinin devamını okumayı düşünmüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendi yakışıklıydı ama karakteri çirkindi,ben isterdim ki güzel jestler süprizler yapsın yok hep kavga dövüş.Ya da evet o aşağılamaların karşılığını almalıydı Deniz'den büyük intikamlar beklerdim.Bende bu sebeplerden devamını okumayı pek düşünmüyorum.

      Sil